دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

آب یابی حرفه ای با تعیین عمق چاه و دبی آب خروجی

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 63859

01 مرداد 1401 11:44 البرز -- کرج
دستگاه ردیاب آب زیر زمینی در مطالعات قبل از حفاری چاه آب شرب و کشاورزی به منظور تعیین بهترین محل و ع...

تعداد بازدید: 590

دسته بندی: سایر مشاغل

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09195954266 ارسال ایمیل

توضیحات

دستگاه ردیاب آب زیر زمینی در مطالعات قبل از حفاری چاه آب شرب و کشاورزی به منظور تعیین بهترین محل و عمق حفاری چاه آب با بیشترین میزان ابدهی کارایی بالایی دارد. ردیابی قنات . ردیابی چشمه و تعیین مکان فرار اب سدها توسط دستگاه با دقت بسیار بالا امکان پذیر می باشد.
امروزه شناسایی لایه های آب در روند انجام عملیات حفاری نقش به سزایی دارد با توجه به اینکه برای حفر چاه های عمیق و نیمه عمیق باید متحمل هزینه های سنگینی شد، از این رو می توان شناسایی لایه های زمین را جزء ضروریات پیش از حفاری به شمار آورد. این امر نه تنها در سازند سخت بلکه در دشت نیز به دلیل کاهش نزولات جوی در سالهای اخیر در نتیجه افت سطح ایستایی لایه ها ، جهت تعیین مسیر مجاری اصلی یا قویتر و عمق مناسب حفر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. چه بسا مشاهده گردیده چاه هایی که بدون آگاهی حفر و منجر به حصول نتیجه نگشته یا اینکه در صورت جا نمایی اولیه صحیح نتیجه متفاوت تری حاصل می گردید. از اینرو پسندیده به نظر می رسد که با پرداخت هزینه اندک نسبت به هزینه حفاری، ضریب شکست عملیات را به میزان قابل توجهی کاهش داد یا اینکه نتیجه مطلوب تری از عملیات حفاری کسب کرد.
دستگاه MRG دستگاهی است که به صورت دقیق و علمی در سریع ترین زمان با بررسی های الکترومغناطیسی قبل حفاری میزان عمق چاه و رگه های پرفشار اب در زیر زمین و دبی خروجی ان را تعیین میکند
ضمانتی همراه با عقد قرارداد
با قیمتی مناسب
-هزینه ژئوفیزیک تنها حدود 2تا5 درصد هزینه های حفاری است-

قبل از خرید زمین های کشاورزی و باغ شهری با ما تماس بگیرید

گزارش مکتوب ما پس از ژئوفیزیک شامل: عمق دسترسی به آب، عمق چاه جهت حفاری، تعیین وضعیت چاه موجود در زمین تا عمق 500 متر، تعیین آب شور و شیرین و... می باشد.

((با تجربه ی بیش از ۴۰۰ پروژه آب یابی موفق))

اجرای ژئوفیزیک (یک روز)، تحویل گزارش مکتوب (3تا4 روز پس از اجرا)
===============
دکتر جمشیدی(دکترای ژئوفیزیک گرایش الکترومغناطیس)09195954266

انجام پروِه در سراسر کشور


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets