دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

سررسید امین

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 63812

24 تیر 1400 18:08 اصفهان -- اصفهان
واحد سالنامه امین همواره یک قدم جلوتر از رقبا و یک پله فراتر از انتظارات مشتریان واحد سالنامه...

تعداد بازدید: 2275

دسته بندی: سایر لوازم

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 03132235584 ارسال ایمیل

توضیحات

واحد سالنامه امین

همواره یک قدم جلوتر از رقبا و یک پله فراتر از انتظارات مشتریان

واحد سالنامه امین به‌عنوان تولید کننده سررسید با هدف فرهنگسازي در زمينه ارائه خدمات مطلوب چاپ، تبليغات وبازاريابي شروع به فعاليت نمود.اين مجموعه با گردهم آوردن گروههاي تخصصي در حوزه هاي مشاوره، رسانه، هنري و فني و همچنين با بهره گيري از مدرن ترين تجهيزات و كارآمدترين فرآيندها، سعي دارد تا از طريق ارائه خدمات يكپارچه تبليغاتي، به شكل تخصصي پاسخگوي كليه نيازهاي مشتريان خود باشد.پیشرفت این مجموعه جوان هر ساله با افزایش تعداد مشتریان و افزایش میزان تولید همراه بوده، تا جایی که واحد سالنامه امین را به عنوان یکی از پیشروان صنعت تولید سررسید در ایران تبدیل نموده است.

واحد سالنامه امین هر ساله پس از تحویل کلیه سفارشات، نظر مشتریان را در مورد عملکرد خود در حوزه های گوناگون جویا می شود. هدف از این نظر سنجی، ایجاد شناخت بیشتر نسبت به تجربه خرید مشتریان از سالنامه امین و در نتیجه، افزایش کیفیت خدمات و محصولات بصورت مداوم است.

سابقه کاری سالنامه امین

پس از سال ها  سابقه با گسترش مرزهای جغرافیایی خود به کل ایران اسلامی و با واگذاری نمایندگی های فعال در بیساری از استان ها و شهرستان ها توانسته همواره رضایت تمامی مشتریان حقیقی و حقوقی خود را جلب کرده  و در راه رضایتمندی از هیچ فعالیتی دریغ نخواهد کرد. محصولات سررسید امین محصولات سررسید امین شامل ساعت دیواری ، خودکار فلزی ، ست رومیزی ،تقویم رومیزی ، تقویم دیواری که بسته به سلیقه سازمان شما، سررسید امین می تواند انواع سالنامه، سررسید و اشکال مختلف تقویم اعم از دیواری، جیبی و... را تهیه نماید.
امیدواریم که امسال نیز بتوانیم رضایت مشتریان‏‌مان را با این خدمات به دست آوریم.

ضمناً پیشنهاد می‌کنیم برای انتخاب سررسید و تقویم مناسب مقالات مرتبط با سررسید را مطالعه نمائید.

 آدرس اصفهان خیابان حافظ سررسید امینتلفن تماس:03132235584 
03132210958همراه:

 

09133188068  

 

 


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets