دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

فروش میکا mica معدن کاوان – خرید میکا mica معدن کاوان

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 63624

01 مرداد 1401 11:44 تهران -- تهران
شركت معدن کاوان تولیدکننده میکا پودری در مش های 400 و مش  2500 و میکا پرک در سایزهای 1-0، 3-1و6-3...

تعداد بازدید: 348

دسته بندی: گوناگون

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09907866004 ارسال ایمیل

توضیحات

شركت معدن کاوان تولیدکننده میکا پودری در مش های 400 و مش  2500 و میکا پرک در سایزهای 1-0، 3-1و6-3 امکان تهیه و عرضه مواد با  بسته بندی  فله، بیگ بگ وکیسه ای را دارا بوده و آماده همکاری با شما عزیزان می باشد.

میکا گروهی از ترکیب های پیچیده سیلیکات آلومینیوم آبدار و فلزهای قلیایی است که آب ترکیب همه آنها به صورت هیدروکسیل بوده و بیشتر آنها دارای یک یا چند عنصر دیگر مانند آهن ،منیزیم، لیتیم و فلوئور هستند. کانی های اصلی گروه میکا، مسکوویت، فلوگوپیت، بیوتیت، لیپدولیت هستند که از میان آنها، مسکوویت و فلوگوپیت ارزش اقتصادی بیشتری دارند.

اصلی ترین میکای مصرفی در صنعت، نوعی مسکوویت است که به فراوانی در طبیعت یافت می شود و خواص عالی الکتریکی دارد. معمولی ترین کانی این گروه بیوتیت است. به علت خاصیت دی الکتریک، مقاومت گرمایی زیاد و قابلیت خمشی زیاد، این دو میکا به عنوان عایق الکتریسیته در ساخت لوازم برقی، خازنها، مدارهای رادارها، اتوی برقی، حافظه کامپیوترها و کندانسورها استفاده می شوند. از مسکویت به عنوان شیشه در کوره ها استفاده می شود . از میکای پودری در ساخت کاغذ دیواری، روان کننده، تولید واشر، بتونه و ماده ضد آتش استفاده می شود. از میکاها به عنوان پرکننده در صنایع لاستیک، رنگ سازی، سیمان و افزایش مقاومت در مقابل رنگ، رطوبت، چسبندگی و فرسایش استفاده می گردد . از نوع ورمیکولیت به دلیل قابلیت انبساط بسیار شدید برای عایقهای ضد صدا و حرارت استفاده می شود. میکانیت محصولی است صنعتی که به جای میکا در صنایع مختلف از جمله صنایع سرامیک مصرف می شود ولی هزینه تهیه آن نسبتاً زیاد است . قبل از استفاده از میکاها باید عملیات فرآوری که شامل خردایش، شستشو و دانه بندی است انجام گیرد.

در صنعت حفاری براي جلوگيري از گير کردن مته در سنگ‌هاي داراي خاصيت چسبندگي زياد، نظير زون گسلي يا سنگ‌هاي مارني، بايد از ميکا استفاده شود. همچنين در مواقع ضروري ميکا به گل حفاري افزوده شده تا ترک خوردگي موجود در طبقات زمين را پر نموده و از ورود گل به طبقات زمين جلوگيري مي‌کند‌.

پودر میکا (عمدتاً مسکوویت) جهت ساخت گستره ای از محصولات مورد استفاده قرار می گیرد.

میکا  در رنگ سازی

میکا  در گِل حفاری

میکا در پلاستیک سازی

میکا  در لاستیک سازی

میکا  در عایق سقفی و آسفالتی

میکا  در محصولات آرایشی

میکا  در دیواره های مفصل دار

 رضایتمندی مشتریان،بزرگترین سرمایه و افتخار ماست و به آن خواهیم بالید.

 همکار گرامی: جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد موجودی، قیمت و آنالیز پودر میکرونیزه مورد نظر  خود، کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید.

پل های ارتباطی با شرکت معدن کاوان

تلفکس: 66085508-021

تلفن:66006551-021

تلفن همراه: 7866004-0990

وبسایت: www.madankavan.com

ایمیل: [email protected]

کلمات کلیدی:

میکا،عایق حرارتی ،صنایع نسوز،حفاری،رنگ سازی، mica،میکا پرک،میکا ورقه ای، معدن کاوان،خرید،فروش،مش،پودر،قیمت میکا،فروش میکا،خرید میکا،فروشنده میکا،خریدار میکا،قیمت میکا،تولید میکا



تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets