دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

ابشار رنگ برای مبلمان . برای رنگامیزی MDF PVC برای مصنوعات چوبی

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 61647

01 مرداد 1401 11:57 تهران -- اسلام شهر
عرض سلام و خسته نباشید شرکت تکنو تجهیز با تجربه ای نزدیک به یک دهه در حوزه ی طراحي وساخت کوره هاي پخ...

تعداد بازدید: 254

دسته بندی: گوناگون

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09126343295 ارسال ایمیل

توضیحات

عرض سلام و خسته نباشید شرکت تکنو تجهیز با تجربه ای نزدیک به یک دهه در حوزه ی طراحي وساخت کوره هاي پخت رنگ و لعاب برآن شده است که در راستای شکوفایی بیشتر خدماتی در حد و اندازه ها و استانداردهای اروپا و آمریکایی ارائه دهد


از توليدات اين شركت مي توان به ساخت كوره هاي پيوسته و باكس ، کابين پاشش رنگ مايع و پودر ، سايكلون ، کانواير انتقال دهنده قطعات اشاره گردد كه در اندازه و كارايي هاي مختف با استانداردهاي روز دنيا توليد مي شود . كاربري آسان به جهت تمام اتوماتيك بودن دستگاهها ، رنگ آميزي يكنواخت و مقاوم ، طراحي بر اساس ايده و فضاي موجود ، يك سال گارانتي واقعی و ده سال خدمات پس از فروش ، تست و تحويل هر يك از دستگاهها و ... از مواردي است كه اين شركت را از تمامي توليد كنندگان داخلي و خارجي متمايز مي كند.


امروزشرکت تکنو تجهیز با ارائه خدمات گسترده پس از فروش، مشتریان خود را همراهی خواهد کرد و معتقد است فروش کالا تنها هدف این شرکت نبوده و نیست، بلکه پشتیبانی پس از فروش نیز جزو اصول حرفه ای و از اهداف اولیه این شرکت میباشد. برقراری پل ارتباطی مستقیم بین نیازها و خواسته های مشتریان و مهندسین شرکت باعث به روز بودن و یک تعامل حرفه ای جهت پیشرفت هردو طرف گردیده است. کیفیت و رضایت مشتریان حرف اول ماست و به همین خاطر توانسته ایم در کوتاهترین زمان، بیشترین پیشرفت را در جذب مشتریان سختگیر و قشرهای تحصیلکرده داشته باشیم. افتخار میکنیم به این همراهی و اعتماد.

جهت مشاوره و دریافت راه حلهای هوشمندانه برای مجموعه خود با ما تماس بگیرید

 تلفن ثابت : 02155266002

همراه : 09126343295

سایت :www.teknotajhiz.ir

 : تهران ، بزرگراه آیت اله سعیدی ، شهرک صنعتی چهاردانگه ، خیابان 17 کاوه ، پلاک


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets