دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

سیستم اتوماسیون باشگاهی

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 61371

01 مرداد 1401 11:57 تهران -- تهران
  شرکت جهان گستر با 20 سال سابقه طراحی ، تولید، اجرا اتوماسیون های مختلف دانشگاهی، سازمانی و ......

تعداد بازدید: 393

دسته بندی: لوازم جانبی کامپیوتر


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 02144973559 ارسال ایمیل

توضیحات

 

شرکت جهان گستر با 20 سال سابقه طراحی ، تولید، اجرا اتوماسیون های مختلف دانشگاهی، سازمانی و ... محصول جدید خود را ارائه می دهد.

 

سیستم اتوماسیون باشگاهی جهان گستر

 

سیستم اتوماسیون ورزشی جهان گستر راه حلی برای مدیریت جامع و مکانیزه نمودن مجموعه های فرهنگی ، ورزشی می باشد . سیستم اتوماسیون باشگاه،مجموعه ای گسترده از نرم افزار و سخت افزار ها بوده که شامل دستگاههای خدمات ورزشی ، دستگاه های اعتباری ، پکیج کامل قفل های الکترونیکی کمد و نرم افزار جامع مدیریت باشگاه می باشد .
در این سیستم یک کارت عضویت بدون تماس هوشمند در اختیار افراد قرار میگیرد و به کمک دستگاه ها و ادوات مربوطه ، فرد میتواند وارد مجموعه شده و هر ورزشی را که مورد نظر داشته باشد انتخاب نماید ، هزینه استفاده از سالن از موجودی وی کسر میگردد. در ضمن با همین کارت امکان استفاده از کمدهای رختکن و همچنین خرید از بوفه و .... را پیدا می‌کند.
اگر سانس یا ساعت ورود برای شخص غیر مجاز باشد ، اجازه ورود داده نخواهد شد .همچنین امکان نظارت و کنترل توسط مدیران مجموعه به راحتی قابل اعمال بوده و گزارشات مفید و موثر آن راهنمای خوبی برای مدیران خواهد بود.
در نهایت هدف از اجرای این سیستم ، ایجاد باشگاهی اتوماتیک بوده که هر فرد بدون روبرو شدن با هیچ اپراتوری ، خود عملیات مربوطه را انجام دهد . به عبارتی مسئولین باشگاه فقط نقش نظارتی خواهند داشت ، نه نقش اجرایی.

 

امکانات اتوماسیون باشگاهی جهان گستر : قفل الکترونیک کمد با مچبند، قفل آنلاین و هوشمند کمد، گیت کنترل تردد، نرم افزار مدیریت باشگاه با امکانات بسیار متنوع، امکان مدیریت بوفه و فروشگاه، امکان استفاده از مچبند یا کارت های هوشمند و یا اثر انگشت ، پرینتر چاپ کارت و ...

 

جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره 09010300782 و 02144973559  و 4852 داخلی 349 تماس حاصل فرمایید .

 

آدرس: صادقیه- اشرفی اصفهانی- خ پیامبر شرقی- خ شاهد کوچه وحدت 4- پلاک 22 -شرکت جهان گستر

 


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets