دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

جدیدترین دستگاه حک فایبر کریستال ساین در اصفهان.

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 60724

01 مرداد 1401 11:43 اصفهان -- اصفهان
شرکت توانمتد سازی صنایع ایران ( تسا ) نماینده انحصاری محصولات کریستال ساین ( Crystal sign ) در خص...

تعداد بازدید: 407

دسته بندی: ابزار آلات صنعتی


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09131198590 ارسال ایمیل

توضیحات

شرکت توانمتد سازی صنایع ایران ( تسا )

نماینده انحصاری محصولات کریستال ساین ( Crystal sign ) در خصوص فروش و پشتیبانی دستگاههای برش و حک   Co2 / برش و حکاکی فایبر با سابقه 10 ساله و نصب بیش از 1000 دستگاه در حال کار در سطح کشور

در حال حاضر شرکت های متعددی در آمریکا، آلمان، انگلیس، چین و… در حال تولید سورس لیزر در توان های مختلف می باشند. و مسلما کیفیت، طول عمر و پایداری سورس های لیزر ساخته شده مشابه نخواهد بود. عامل کلیدی در طول عمر و کیفیت سورس لیزر فیبرنوری، دیودهای لیزر و کابل فیبر نوری می باشد. از مهمترین شرکت های تولید کننده سورس لیزر در دنیا می توان به موارد زیر اشاره کرد :

1- شرکت IPG: بزرگترین و بهترین تولید کننده لیزرهای فیبر نوری در توان های 5 تا چند صد کیلووات و در مدل های پیوسته، پالسی، سوپر پالسی و ….

شرکت IPG محصولات خود را در 3 کشور آمریکا، آلمان و روسیه تولید و عرضه می نماید. و در رده مشهورترین سازندگان لیزر فیبر نوری به شمار می آید.

2- شرکت SPI: این شرکت واقه در انگلستان بوده و رنج های مختلفی از لیزرهای فیبرنوری را برای کاربردهای صنعتی تولید می نماید. محصولات این شرکت از کیفیت بالایی بروخوردار هستند.

3- شرکت Raycus: این شرکت اولین و بزرگترین شرکت تولیدکننده سوری لیزر فیبرنوری در توان های 5 تا 5 کیلووات و در مدل های پیوسته، پالسی و … در چین می باشد. محصولات این شرکت هم اکنون از نظر کیفیت، طول عمر و پایداری نتایج قابل قبولی داشته است.

4- شرکت Max : این شرکت از پیشتازان تولید سورس در گشور چین میباشد که از دود های امریکایی در تولید سورس استفاده میکند و در رقابت قیمیت بین همکاران نیز پیشتاز تر می باشد .

ضمنا به دلیل ساخت سورس لیزر در چین، امکان گارانتی و سرویس دهی بهتری نسبت به سورس های اروپایی برای انها فراهم می باشد.

دستگاههای فایبر شامل یکسال گارنتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند.

نصب راه اندازی و اموزش به صورت رایگان می باشد

تحویل کمتر از یک هفته کاری می باشد

قابلیت نصب سیستم روتاری جهت حکاکی روی قطعاتی چون انگشتر و النگو

قابل ذکر است که شرکت های دیگری در چین سورس لیزر فیبر نوری تولید می نمایند که از نظر کیفیت و قیمت نسبت به محصولات شرکت MAX پائین تر می باشند.

دستگاه لیزر حکاکی فایبر دارای یک سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش. و آموزش رایگان کار با دستگاه می باشد .

دستگاه حکاکی فلزات فایبر ( آلمان –چین- انگلیس) جز جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه لیزر حکاکی جهت حک انواع فلزات می باشند که حک بر روی طلا ، حک برروی نقره ، حک بر روی استیل ، حک برروی مس و برنج را به راحتی برای شما به سادگی مهیا می سازد :

 توان های ۲۰-۳۰-۶۰ وات ، عمرمنبع تولید لیزر ۱۰۰ هزار ساعت کارکرد ،به صورت پرتابل و رومیزی ، برق مصرفی ۵۰۰ وات ، هوا خنک بدون نیاز به چیلر ، بسیار حرفهای و درآمد ساز

دستگاه حک فلز توانایی حکاکی بارکد و شماره سریال ، لوگو ، آرم ، حک تصاویر، حک سه بعدی و حک عمیق تا عمق ۲ میلیمتر  با توجه به توان انتخابی و تکرار پذیری روی تمامی فلزات مانند : طلا- نقره- برنج- مس- آلومینیوم- فولاد و استیل و … این کار با توجه به نوع سفارش مشتری و با بکارگیری قطعات ویژه میسر می گردد.

دستگاه های جدید فابیر به دلیل داشتن قدرت و ظرافت بالا توانایی برش طلا تا ضخامت ۱ میلیمتر را نیز دارد
توانایی حکاکی رنگی ( ایجاد طیف رنگ با توجه به جنس و تغییر پاور ) یکی دیگر از ویژگی های دستگاه فایبر است که بر روی استیل و پلاتین ایجاد می شود .
دستگاه فایبر دارای سرعت زیاد و بسیار کم مصرف بوده و نیاز به آب مقطر ندارد . و اندازه دستگاه کوچک و رو میزی با قابلیت حمل آسان می باشد .
لیزر فایبر ۲۰ وات چین: منبع تولید لیزر چین- اسکنر آمریکا - لنز تحت لیسانس آلمان – مونتاژ چین
لیزر فایبر ۲۰ وات آلمان : منبع تولید لیزر ipg - اسکنر آمریکا - لنز تحت لیسانس آلمان – مونتاژ چین
لیزر فایبر ۲۰ وات انگلیس : منبع تولید لیزر انگلیس - اسکنر آمریکا - لنز تحت لیسانس آلمان – مونتاژ چین
لیزر فایبر ۳۰ وات آلمان : منبع تولید لیزر ipg – اسکنر آمریکا - لنز تحت لیسانس آلمان – مونتاژ چین

دستگاه های فایبر با قابلیت انتخاب منبع تولید لیزر با ( سورس  Ipg / Reycus / Max) قابل ارایه می باشند. دستگاه فایبر دارای کیفیت پرتو بهتری نسبت به دستگاههای ND YAG و  Co2می باشد و قطر نقطه کانونی آن کمتر از 20 میکرون است و سرعت پردازش دستگاه فایبر نسبت به مدل ND YAG سه تا پنج برابر سریعتر می باشد . این برتری ازلحاظ دقت و کیفیت حکاکی نیز بسیار محسوس می باشد. عمر سورس فایبر 100.000 ساعت و طول موج 1064 نانومتر می باشد .

دستگاهها در توان 20 / 30 / 50 با سایز لنز ( محدوده حکاکی ) 11*11  17*17  25*25  30*30  سانتی متر قابل اراِیه می باشند.

 

نکته مهم : دستگاه سفارشی با قطعات ویژه همچون هد گالوتک و سورس IPG بالای 30 وات با بهره گیری از نرم افزلر پیشرفته تحت ویندوز 8  جهت برشکاری ورق همچون ورق طلا ت ضخامت 0.8 میلی متر موجود است .

 

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت www.tesateam.ir مراجعه فرمایید.

آدرس دفتر مرکزی: اصفهان – خیابان – شیخ صدوق شمالی – جنب پل هوایی میر – مجتمع پل – طبقه دوم – واحد3

بخش فروش : محمدرضانبی یان   09135729341

مدیریت: مهندس زاهدی   09131198590

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


کلمات کلیدی:

تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets