دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

کانال های پیش ساخته

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 59831

01 مرداد 1401 11:57 تهران -- تهران
کانال های پیش ساخته کانال های پیش ساخته هدایت آبهای سطحی با درپوش ها و بدنه های مختلف بنا به کارب...

تعداد بازدید: 581

دسته بندی: لوازم ساختمانی

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 28428787 ارسال ایمیل

توضیحات

کانال های پیش ساخته

کانال های پیش ساخته هدایت آبهای سطحی با درپوش ها و بدنه های مختلف بنا به کاربری مورد نیاز. این کانال ها با توجه به مدل انتخابی قابلیت استفاده درموتورخانه ها، فضاهای صنعتی، محوطه ها با عبورعابر پیاده مانند سالن تولید کارخانه ها، فضای داخلی پارکینگ ها، پارکینگ های طبقاتی با محدودیت ضخامت سقف، محوطه های مختلف صنعتی با تردد مداوم خودرو، آزمایشگاهها، آشپزخانه های صنعتی و موارد دیگر کاربرد دارند.

این کانال های پیش ساخته هدایت آب سطحی در ایران با عناوینی چون گاتر، گریتینگ، ترنچ و گریل نیز نام برده میشوند. کانال های پییش ساخته فوق که آب را بصورت خطی جمع آوری و هدایت میکند می توانند جایگزینی مناسب برای سیستم های نقطه ای جمع آوری آب یا کف شورهای سنتی باشند.

سطح صیقلی داخلی گاترها و قدرت هیدرولیکی بالا در انتقال مایعات در این کتنال ها باعث میشود استفاده از گاترهای پیش ساخته در محیط های با بارش زیاد و دبی آب بالا نیز امکان پذیر باشد. از مزایای کانال های پیش ساخته آب نصب سریع و آسان، دوام و طول عمر، زیبایی و کارایی این محصولات میباشد. مدل های ارائه شده ساخت دو برند بسیار معروف فرانسوی و آلمانی می باشند. برای اطلاعات بیشتر و بازدید از مدل ها به وب سایت  www.123sazeh.com مراجعه نمایید. همچنین می توانید در ساعات اداری با شماره درج شده (بخش  فنی-مهندسی)  تماس و از خدمات مشاوره ای شرکت استفاده نمایید.


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets