دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

کتاب واژگان کلیدی تاسیسات برقی

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 59255

01 مرداد 1401 11:44 تهران -- تهران
در ادامه روند آماده سازی مجموعه ای کامل برای آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی، بنا به درخواست مکرر داو...

تعداد بازدید: 382

دسته بندی: آموزش فنی و حرفه ای


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09120223724 ارسال ایمیل

توضیحات

در ادامه روند آماده سازی مجموعه ای کامل برای آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی، بنا به درخواست مکرر داوطلبان، «واژگان کلیدی تاسیسات برقی» صورت کامل جمع آوری و در قالب کتاب پیش رو تقدیم شما می گردد. برای این منظور، هزاران واژه از منابع زیر جمع آوری شده است: قانون نظام مهندسي و كنترل ساختمان و آئين‌نامه اجرائي آن، مبحث اول (تعاریف)، مبحث دوم (نظامات اداري)، مبحث سوم (حفاظت ساختمانها در مقابل حريق)، مبحث دوازدهم (ايمني و حفاظت كار در حين اجرا)، مبحث سيزدهم (طرح و اجراي تاسيسات برقي ساختمانها)، مبحث پانزدهم (آسانسورها و پلکان‌ برقي)، مبحث نوزدهم (صرفه‌جوئي در مصرف انرژي)، مبحث بيست و يکم (پدافند غيرعامل)، مبحث بيست و دوم (مراقبت و نگهداري از ساختمانها)، کتاب راهنمای طراحی و اجرای تاسیسات برقی (راهنمای مبحث 13) تالیف آقای موسسیان و جلدهای اول و دوم نشریه 110.

 

1) مشخصات کلی

نوع محصول: کتاب

نحوه ارسال: پستی

کد محصول: NB22

آدرس: https://www.akhbarmohandesi.ir/?p=1144

 

2) پیش زمینه نگارش کتاب

در آزمون نظام مهندسی، می توان برخی پرسش ها را با استفاده از کلیدواژه جواب داد. در آزمون نظام مهندسی طراحی و نظارت تاسیسات برقی اسفند 95 به ترتیب 19 و 20 پرسش (برای مطالعه بیشتر کلیک کنید)، با استفاده از کلیدواژه قابل پاسخ گوئی بود. قبلا کتاب دیگری از اینجانب با عنوان «کتاب کلید واژه آزمون نظام مهندسی تاسیسات برق: مشتمل بر ۷۰۰۰ واژگان کلیدی» منتشر شده بود که مورد استقبال بی نظیر داوطلبان قرار گرفت. اکنون با تجربیات گذشته کتاب جدید، با توجه به ویرایش جدید مباحث 3، 13 و 21 منتشر شده است.

 

3) ویژگی برجسته

3-1) پوشش کل منابع

این کتاب تمامی واژگان کلیدی آزمون نظام مهندسی برق را شامل می شود. یعنی علاوه بر کتاب مقررات ملی و مباحث 1، 2، 3، 12، 13، 15، 19، 21 و 22، کتاب راهنمای 13 (تالیف آقای موسسیان) و جلدهای اول و دوم نشریه 110 را نیز را شامل می شود.

 

3-2) به روزرسانی

این کتاب براساس آخرین تغییرات مباحث ازمون نظام مهندسی در سال 96 منتشر شده است.

4-3) کلیدیابی بهینه

تعداد کلیدواژه نباید ملاک و مبنای قضاوت در مورد کیفیت آن باشد، بلکه باید کلمات به صورت بهینه و هوشمند انتخاب و تدوین شود تا داوطلب در سریع ترین زمان ممکن به بهترین کلمه هدایت شود، اصلی که در نگارش این کتاب کاملا مدنظر بوده است.

 

4-4) شماره آئین نامه

برای اولین بار در کشور، برای ارجاع کلمات علاوه بر شماره صفحه، شماره آئین نامه ای که کلید واژه در آن در قرار دارد نیز قید شده که این امر باعث سرعت بیشتر در یافتن کلمه می شود.

 

4-5) راهنمای استفاده

راهنمای استفاده متنی و ویدیویی اختصاصی دارای چندین مثال از نحوه یافتن کلمات سوالات سنوات قبل برای این کتاب آماده شده است.


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets