دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

آموزش زبان و آیلتس و تافل

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 58409

01 مرداد 1401 11:44 تهران -- تهران
کلاس زبان , برنامه آموزشی موسسه زبان انگلیسی کرایه چیان, خرداد 96 با نزدیک شدن به آخرین ماه از فصل...

تعداد بازدید: 463

دسته بندی: آموزش زبان


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 4416155 ارسال ایمیل

توضیحات

کلاس زبان , برنامه آموزشی موسسه زبان انگلیسی کرایه چیان, خرداد 96

با نزدیک شدن به آخرین ماه از فصل بهار 96 دوره جدید ثبت نام کلاس زبان انگلیسی از طرف موسسه زبان کرایه چیان ویژه ماه خرداد ماه اعلام گردید.

با ارایه جدول رمان بندی شروع ثبت نام کلاس زبان انگلیسی در ماه خرداد ماه , توضیح مختصری از نحوه برگزاری و ویژگی های این کلاس ها را در ذیل آورده ایم.

تمامی کلاس های این آموزشگاه زبان طبق روال موفق 6 ساله به صورت تک نفره و مجزا با اساتید مجرب و تخصصی زبان با سیستم آموزشی TOP NOTCHبرگزار می شود و با توجه به تک نفره بودن کلاس ها و بهره جویی از اساتید با تجربه این موسسه به عنوان شناخته ترین مرکز برگزاری کلاس های آموزش زبان می باشد.

برای هر فردی یادگیری سریع و راحتِ زبان ، ارزشمند است ,  کلاس آیلتس کلاس زبان آزمون gmat آزمون زبان mche این مرکز به گونه ای به کار خود مسلط است , که زبان را بسیار راحت و خوشایند , در کوتاه ترین زمان به مخاطب خود آموزش دهد .

تاریخ شروع برگزاری کلاس های موسسه زبان کرایه چیان در ماه خرداد ماه به ترتیب 5 خرداد ، 16 خرداد و 25 خرداد ماه خواهد بود.

این موسسه دارای دو شعبه جهت سهولت مسیر برای دانشجویان فراهم شده است.

1-دفتر غرب : میدان پونک , خیابان گلزار یکم , پلاک 3

2- دفتر مرکز : خیابان شریعتی ، نرسیده به خیابان معلم

2-دفتر شرق : میدان رسالت , خیابان فرجام شرقی , پلاک 620 ,طبقه 1 واحد 1

این موسسه زبان که در ششمین سال فعالیت خود است آزمون msrt تولیمو آزمون تولیمو آزمون tolimoاساتید بسیار با تجربه و تخصصی زبان انگلیسی که با متد روز دنیا کار می کنند را در خود جای داده و این امکان را در دانشجویان قرار داده که این آموزشگاه را با سایر موسسات مقایسه کنند و بهترین مکان را جهت آموزش زبان انتخاب کنند.


ویژگی های کلاس زبان انگلیسی این موسسه

کلاس های تک نفره این مرکز زبان ،  آزمون زبان msrt نمونه سوالات mche نمونه سوالات msrtدرصد قبولی دانشجویان را بیش از پیش بالاتر برده و افزایش بازدهی و دقت دانشجو نیز بالاتر می رود.

اساتید تخصصی کتاب های آموزشی در این مرکز ، بیش از 6 سال تجربه تدریس داشته اند که به نوبه خود تسلط بر روی نحوه تدریس و آموزش را نشان می دهد.

برنامه زمان بندی کلاس زبان انگلیسی تدریس خصوصی آیلتس آزمون زبان وزارت بهداشت آزمون greبرای دانشجویان شاغل یا شهرستانی شناور بوده و پس از جلسه نخست توسط خود دانشجو برنامه کلاس ها مشخص می گردد.

ارایه جزوات آموزشی همراه با

برای ثبت نام و شرکت در کلاس های زبان این موسسه نیازی به آزمون تعیین سطح نخواهید داشت

در این موسسه کلاس ها به صورت 90 دقیقه ای می باشد که طی 10 جلسه به صورت خصوصی برگزار می شود


کلمات کلیدی:

تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets