دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

انواع پمپ های هیدرولیک و دستی و بالابرهای پنوماتیک

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 58385

01 مرداد 1401 11:44 تهران -- تهران
موتور پمپ ، به دستگاهی گفته میشود که از دو بخش موتور و پمپ ساخته شده میباشد. موتور پمپ صنعتی بمنظور...

تعداد بازدید: 337

دسته بندی: ابزار آلات صنعتی


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 33119702 ارسال ایمیل

توضیحات

موتور پمپ ، به دستگاهی گفته میشود که از دو بخش موتور و پمپ ساخته شده میباشد. موتور پمپ صنعتی بمنظور پمپاژ کردن آب کاربرد دارد که این دو بخش موتور پمپ به کمک شاسی به هم کوپله شده تا سر جمع باشند و جا بجا کردن انان به اسانی میسر باشد. سوخت موتور پمپ ها را به سه بخش موتور پمپ هیدرولیک بنزینی، موتور پمپ هیدرولیک دیزلی و ابزارآلات صنعتی ایران پنوماتیک آرافن بالابر پمپ ایتالیایی پمپ پره ای پمپ پیستونی پمپ حلزونی موتور پمپ هیدرولیک نفت بنزینی نیز دسته بندی میکنند.

موتور پمپ صنعتی

اغلب موتور پمپ ها را در ارتفاع تقریبا 6 متری از مخزن آب قرار می دهند و موتور پمپ ها توانایی پمپاژ کردن آب تا ارتفاع بالا را دارا هستند، اغلب طول کارکرد موتور پمپ ها خیلی بالا نمیباشد، جهت استفاده بهینه از موتور پمپ معمولاً توصیه می گردد که زمان کارکرد موتور پمپ صنعتی را تقریبا 2 الی 3 ساعت در نظر داشته باشند که عمر مفید موتور پمپ افزایش نماید. ازلحاظ قطر و اندازه ی خروجی موتور پمپ ها نیز، در سایزهای 1 الی 4 اینچی هستند که بسته به ارتفاع مورد نیاز و میزان آبدهی متغیر میباشد.
فروش پمپ هیدرولیک فروش پمپ هیدرولیک صنعتی توسط شرکت هیدرولیک گستر هوشمند اولین و تنها وارد کننده تمامی قطعات هیدرولیک و پنوماتیک در ایران.  روکت سیستم هیدرولیک موتور پمپ ویکرز هایستار هیدرولیک تهران هیدرولیک صنعتی هیدرولیک فستوفروش پمپ . جهت سفارش پمپ و خرید پمپ با ما تماس بگیرید. فروش انواع پمپ های صنعتی ...موتور پمپ از دو قسمت موتور و پمپ تشکیل شده. موتور پمپ برای پمپاژ آب استفاده می شود، این دو قسمت موتور پمپ به وسیله شاسی به یکدیگر کوپله شده تا سر جمع باشند و حمل آن ها راحت باشد.معمولاً موتور پمپ ها را در ارتفاع 6 متری از مخزن آب قرار می دهند و موتور پمپ توانایی پمپاژ نمودن آب تا ارتفاع بالا را دارند، معمولاً مدت زمان کارکرد موتور پمپ ها نیز خیلی بالا نیست،پمپ دستی هیدرولیک پمپ دنده ای پمپ فشارقوی پمپ هیدرولیک پنوماتیک دانفوس رکسروت رگلاتور پروپرشنال برای استفاده بهینه از موتور پمپ معمولاً توصیه می شود که زمان کارکرد موتور پمپ را حدود 2 الی 3 ساعت در نظر بگیرند تا عمر مفیدپمپ شیر پنوماتیک فروش پمپ فستو پنوماتیک فستو هیدرولیک فشارشکن فیلتر هیدرولیک کوپلینگ ماشین آلات صنعتی مکاترونیکموتور پمپ افزایش نماید. از نظر قطر و اندازه ی خروجی موتور پمپ نیز موتور پمپ ها در سایزهای 1 الی 4 اینچی موجود هستند که بسته به ارتفاع مورد نیاز و مقدار آبدهی قابل تغییر می باشند.


کلمات کلیدی:

تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets