دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

ویژگی هایی که در خرید باغ ویلا در شهریار اهمیت دارد

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 58348

01 مرداد 1401 11:43 تهران -- تهران
از نظر موقعیتی توانیم باغ ویلا ها را به چند دسته تقسیم بندی کنیم. 1.باغ ویلاهای واقع در شهرک در شهری...

تعداد بازدید: 334

دسته بندی: سایر مشاغل

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09374138335 ارسال ایمیل

توضیحات


از نظر موقعیتی توانیم باغ ویلا ها را به چند دسته تقسیم بندی کنیم.

1.باغ ویلاهای واقع در شهرک

در شهریار شهرک های باغ ویلایی وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی ها و ضعف هایی می باشد.شهرک ها با کاربری باغ ویلا در شهریار اندک می باشند که نمونه بارز آن را می توان تیسفون نام برد که دارای طرح باغ ویلایی می باشد و می توان با گرفتن مجوز قانونی از شهرداری منطقه اقدام به ساخت ویلا نمود اما شهرک های دیگری نیز وجود دارند که تمامی آنها نیز دارای سند های شش دانگ و امکانات کامل می باشد.

.باغ ویلاهای مجموعه ای

در شهریار مجموعه های باغ ویلایی بسیاری وجود دارد که ماهیت کلی این مجموعه ها به این صورت است که این مجموعه ها در ابتدا باغ های بزرگی بودند که به قطعات کوچک و اکثراَ 500متری و 1000متری تقسیم شده اند.و معمولا این مجموعه ها دارای درب های ورودی و کوچه های اختصاصی و نیز سرایداری می باشند که این ویژگی ها برای خرید باغ ویلا حائز اهیمت می باشد. سندهای باغ ویلا های واقع در این مجموعه ها معمولا بصورت تک برگ و افراض شده از سندهای مادر می باشد.باغ ویلاهای این مجموعه ها بعد از باغ ویلاهای شهرکی در رده دوم قرار می گیرند.ما در مشاور املاک بهار معمولا در بازدید ها مواردی از این گونه باغ ویلا ها را در گزینه ها قرار می دهیم.

3.موقعیت باغ ویلا از نظر محیط مسکونی

اکثر باغ ویلاها در منطقه شهریار در اطراف محیط های بومی و مسکونی واقع شده اند که در ابتدا این مناطق باغ های بزرگ میوه بوده است اما با گذشت زمان و ارزشمند شدن اینگونه باغ ها تبدیل به باغ های کوچک شده اند و پس از آن ویلاهایی در آن ها احداث شده است.

حال نکته حائز اهمیت قرارگرفتن این باغ ویلا ها در قبل از محیط بومی و مسکونی است و یا بعد از آن.واضح است که باغ ویلاهای قبل از محیط های مسکونی دارای ارزش بیشتری می باشند و قاعدتا قیمت این گونه باغ ها به نسبت باغ هایی که از محیط های بومی عبور می کنند بیشتر می باشد.

طبق تجربیات چندساله همکاران ما در املاک بهار دومین ویژگی از باغ ویلا که باید مد نظر گرفته شود وضعیت انشعابات باغ ویلا می باشد.با توجه به شرایط خاص ساخت باغ ویلا و مشکلات عدیده در زمینه انشعابات یکی از مواردی که باید در هنگام انتخاب باغ ویلا در شهریار به آن توجه و دقت کافی داشت وضعیت انشعابات آن می باشد.

بسیاری از کسانی که قصد خرید باغ ویلا در شهریار را دارند این نوع بافت را می پسندند اما به دلیل بالا بودن قیمت ها نسبت به باقی مناطق باغ ویلا های شهرکی از لیست بسیاری خارج شود. اما در مناطق شهرکی امکانات به صورت کامل می باشد و سندها به صورت شش دانگ می باشد.

کسانی که مرتب بودن خیابان ها و پرستیژ باغ ویلاهای اطراف برای آنها مهم می باشد این نوع بافت را می پسندند.

مشاورین املاک بهار با کادری مجرب و متعهد در منطقه شهریار در زمینه خرید و فروش باغ،باغ ویلا آماده خدمت رسانی به تمامی شما عزیزان می باشد .برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با مشاورین ما تماس بگیرید

09123642837 نوروزی

09123644845 سعیدی

09128662966 سعیدی

09127630391 حسینی

آدرس املاک بهار :جاده کمربندی اندیشه به ملارد روبروی تالار قصرداریوش

gardenshahriar.com


کلمات کلیدی:

باغ شهریار

تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets