دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

اجرای دکوراسیون داخلی در اصفهان با قیمت فوق العاده - دکوراسیون داخلی- شرایط ویژه

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 57956

01 مرداد 1401 11:43 اصفهان --
دکوراسیون داخلی یکی از مهم ترین بخش های یک خانه،مغازه،شرکت و... و بهبود آن در هر بخشی تاثیر گذار است...

تعداد بازدید: 383

دسته بندی: معماری داخلی ساختمان

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 0135441190 ارسال ایمیل

توضیحات

دکوراسیون داخلی یکی از مهم ترین بخش های یک خانه،مغازه،شرکت و... و بهبود آن در هر بخشی تاثیر گذار است ولی بی شک مشکلاتی را برای متقاضیان آن در بر دارد.
شاید شما هم روزی با این مشکلات مواجه شده اید و با کم و بیش از دیگران در این مورد شنیده اید.
مشکلاتی همچون
. مناسب نبودن کیفت کار اجرایی
. بد قولی در تحویل پروژه
. عدم توانایی پرداخت نقدی پروژه
. تهیه و جا به جایی متریال پروژه
بی شک موارد بالا راه حلی دارند که در ادمه میتوانید راهکارههای هر کدام را مطالعه کنید

مناسب نبودن کیفیت کار اجرایی
این مشکل شاید جامع ترین مشکل هر کسب و کاری باشد و تنها راه حل آن گرفتن ضمانت از مجری پروژه است تا متعهد شود کار خود را با بالاترین کیفیت ممکن انجام دهد

بد قولی در تحویل پروژه
این مشکل نیز مانند مشکل فوق راه حلی مشابه دارد.برا ی انکه با این مشکل مواجه نشد باید راه ضمانتی باشد که در صورت عدم تحویل به موقع پروژه مجری ملزم به پرداخت خسارت باشد.

عدم توانایی پرداخت نقدی
این مشکل نیز مشکلی تقریبا همگانی است.بسیاری از افراد علاقه بسیار زیادی به تغییر دکوراسیون داخلی محل کار یا زندگی خود دارند ولی به دلیل عدم توانایی پرداخت نقدی از انجان این کار منصرف میشوند.
مطمعنا بهترین راهکار برای حل این مشکل مناسب بودن قیمت و فراهم شدن تسهیلات یا شرایط پرداخت اقساطی میباشد.

تهیه و جا به جایی متریال
از انجا که بسیار از افراد در این حوزه متخصص نیستند در تهیه متریال دچار مشکلاتی میشوند به عبارتی به دلیل آشنا نبودن با این حوزه مشکلاتی همچون خرید متریال بی کیفیت،بالابودن قیمت متریال نسبت به کیفیت و... مواجه میشوند و از طرفی حمل این متریال نیز بر مشکلات می افزاید.
راه حل این مشکل مراجعه به افراد متخصص است تا آنها برای شما متریال مصرفی را خریداری کرده و حمل نمایند که نتیجه آن کیفیت و قیمت مناسب متریال میباشد.

دربالا راه حل هایی برای حل مشکلات دکوراسیون بیان شد ولی فراهم کردن تمام این موارد کنار هم مشکلی بزرگتر است.ولی شما میتوانید این مشکل را به شرکت ها معتبر یا افراد با تجربه بسپارید. یکی از این شرکت های معتبر، شرکت ACC میباشد.
ACC شرایطی را فراهم نموده تا مشکلات مربوط به دکوراسیون داخلی بسیار کمتر و نامحسوس تر باشد. این شرکت با داشتن بیش از 40 مجری و ایجاد شرایط ضمانتی دقیق برای مجریان (ضمانت 40 میلیونی برای هر مجری) مشکلات مربوط به کیفیت و قیمت پروژه و همچنین زمان تحویل آن را برطرف نموده است.
همچنین ACC برای حل مشکل عدم توانایی پرداخت نقدی بسته به شرایط تقاضیان 60 درصد کل پروژه را به صورت چک دریافت میکند.این شرکت مشکل تهیه و حمل متریال را نیز با برعهده گرفتن تهیه متریال با بهترین کیفیت و قیمت و حمل رایگان آن تا محل پروژه برطرف نموده است.
لازم به ذکر است ACC تا 31 تیر ماه 1396 برای متقاضیانی که برای اولین بار پروژه های خود را به این شرکت میسپارند 30 درصد تخفیف خدمات جدید در قالب جشنواره داغ تابستانه در نظر گرفته.
برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به وب سایت ACCPLUS.ORG مراجعه نموده و یا با شماره 09135441190 تماس حاصل نمایید/


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets