دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

ساعت هوشمند اپل واچ سری 2 ، Apple Watch Series2

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 56957

01 مرداد 1401 11:43 تهران -- تهران
شرکت اپل با تولید محصولات فوق العاده پیوسته به دنبال جذب مخاطبین به سوی خود میباشد و هم اکنون با تول...

تعداد بازدید: 370

دسته بندی: تبلت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 02188641445 ارسال ایمیل

توضیحات

شرکت اپل با تولید محصولات فوق العاده پیوسته به دنبال جذب مخاطبین به سوی خود میباشد و هم اکنون با تولید ساعت هوشمند اپل واچ سری 2 در دنیای تکنولوژی قدمی دیگر برداشته است.

اگر به فکر تناسب اندام خود هستید، اپل واچ سری 2 فعالیت های فیزیکی و تمام حرکات شما را در طول روز اندازه گیری میکند و شما میتوانید میزان کالری مصرف شده را ارزیابی کرده و میزان نزدیکی به هدفتان را مشاهده کنید. همچنین با این ساعت هوشمند نسبت به سلامتی خود آگاهی بیشتری داشته باشید و میزان تپش قلب و استرستان را اندازه گیری کرده و با اضافه کردن اپلیکیشن مربوطه آن ها را مدیریت کنید

اپل واچ برای استفاده آقایان وخانم ها طراحی شده و قابل تغییر با اندازه مچ دست میباشد. اپل واچ نوع 38 میلیمتری ظریفتر و بند کوتاه تر برای استفاده خانم ها و اپل واچ نوع 42 میلیمتری با بند بلندتر برای استفاده آقایان طراحی شده است، تا بتوانید تحت هر شرایطی از اپل واچ استفاده کنید. از جمله مشخصات فنی اپل واچ سری 2 : مقاوم در برابر آب تا عمق 50 متر، پردازنده ی گرافیکی سریعتر از نسل قبل، جنس بدنه استیل، مجهز به GPS داخلی، پردازنده ی دو هسته ای جدید و سریعتر از نسل قبل، امکان پاسخ به تماس ها و پیام ها و دسترسی به اپلیکیشن مورد نظر میباشد.

 

نمایندگی فروش محصولات اپل با داشتن فروشگاه در برج نگار ونک تمام محصولات اپل شامل گوشی آیفون اپل، آیپد اپل، اپل واچ و مک اپل را به فروش میرساند و شما خریداران محترم میتوانید به فروشگاه ما مراجعه نموده و محصول دلخواه خود را خریداری نموده و همچنین سایر محصولات را مشاهده نمایید و یا میتوانید با شماره های 88641445 -88641415 تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید. برای مشاهده اطلاعات و مشخصات فنی هر کدام از محصولات نیز میتوانید به سایت www.applegostar.com مراجعه نمایید.


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets