دوره بازرسی جوش طراحی سایت

300,000 تومان

دوره آموزشی اصول و مقدمات راه اندازی کترینگ

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 56241

01 مرداد 1401 12:00 تهران -- تهران
"آموزش و مشاوره هزینه نیستند بلکه سرمایه گذاری هستند و کسانی که امروز برای آموزش خود سرمایه گذاری ن...

تعداد بازدید: 566

دسته بندی: آموزش آشپزی

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09199070379 ارسال ایمیل

توضیحات

"آموزش و مشاوره هزینه نیستند بلکه سرمایه گذاری هستند و کسانی که امروز برای آموزش خود سرمایه گذاری نمی کنند ، فردا باید خسارت آن را بپردازند! "
بيش از نود درصد مالكان و مديران كترينگهاي فعال هيچ گونه دانشي از عمليات غذايي ندارند و همين عدم آشنايي باعث مي شود كه نتوانند خطرات ، كاستي ها و ضعف هاي موجود واحد غذايي خود را شناسايي نموده و يا نظارتي اثر بخش بر فرآيندهاي غذايي داشته باشند.شما براي نظارت ، پاسداشت و ارتقاء يك كسب و كار ، نيازمند در اختيار داشتن دانش و تجربه كافي هستيد پس این دوره مناسب شما خواهد بود.
مخاطبان:
علاقمندان ورود به صنعت غذا رسانی و راه اندازی رستوران و کترینگ، مدیران رستوران ها و کترینگ هایی که می خواهند کیفیت خدمات خود را ارتقاء داده و نقایص و کمبودهای کسب و کارشان را برطرف سازند، آشپزها، کمک آشپزها، دیگر پرسنل آشپزخانه،
اطلاعات فوری و کوتاه
مدت زمان آموزش: یک روز - 10 صبح الی 3 بعداز ظهر
هزینه آموزش برای هر نفر: 300هزار تومان (شامل هزینه آموزش، محل آموزش، دو مرتبه پذیرایی میان وعده و یک جلد کتاب آشپزی صنعتی) تماس فوری: 09199070379
اهمیت و فواید این دوره ی آموزشی
لازمه ی ورود موفق به هر کسب و کاری علی الخصوص کسب کار حساس خدمات غذایی، فراگیری علم و دانش مربوط به آن می باشد. آشپزی غیر از هنر دارای یک علم گسترده و پر از نکته ها و ظرافت هایی است که تنها در دوره های علمی- تجربی آموزش داده خواهند شد نه در دوره هایی که اغلب آنها متمرکز بر آموزش پخت و پز می باشند.
آموخته های این دوره ممکن است میلیونها تومان در هزینه های خرید تجهیزات صرفه جویی ببار آورد و یا تصویری دقیق و حقیقی از کسب و کار غذا را برای شما نمایان سازد تا بتوانید با توجه به میزان سرمایه، علاقه و دانش خود بهترین تصمیم را در مورد آینده شغلی خود در صنعت کترینگ و رستوران داری اتخاذ نمایید.
تجهیزات سخت افزار این کسب و کار بوده و موتور محرک و هسته ی آن همانا دانش، تجربه و مهارت های آشپزی صنعتی می باشد.
به تمامی علاقمندان راه اندازی کسب و کار کترینگ، رستوران و ... دلسوزانه توصیه می کنیم که فرآیندهای انجام این کار را به ترتیب پیگیری نمایند ! خیلی از دوستان از هم اکنون دلواپس پیدا کردن محل مناسب برای راه اندازی هستند ! این کاملا اشتباه است ! خیلی از دوستان میگویند که مشورت کرده اند و از ورود به این کسب و کار منصرف شده اند ! اینها همگی به خاطر عدم آگاهی و شناخت نسبت به این کار است. کم نیستند مردمانی که خوشبختانه انقدر مستعد هستند که در همه زمینه ها مشاوره می دهند .اما بهتر است با کسب علم و دانش مربوطه، چراغ اتاق تصمیم گیری اذهانمان را روشن سازیم تا بتوانیم قاطعانه و مقتدرانه در عرصه کسب و کاری نو و خوش آتیه پا به پیش بگذاریم.
بهر حال دلسوزی از صفات مشاوران بایستی باشد. بگذریم . . . دوستان فعال در صنعت آشپزی صنعتی و علاقمندانی که تصمیم به ورود موفقیت آمیز به کسب و کار خدمات غذایی دارند را به بهره گیری از این دوره آموزشی دعوت می نماییم..
در ابتدا مروری خواهیم داشت بر سوابق اجرایی و آموزشی استاد این دوره آموزشی :
معرفی استاد سوسنی
جناب آقای استاد سوسنی، بزرگمرد علم آشپزی صنعتی ایران، هنر و دانش آشپزی را بصورت عملی و آکادمیک در عالیترین سطوح فراگرفته و در مهمترین مراکز آشپزی و رستورانها و کترینگها در ایران و آمریکا تجربیات ارزنده ای را در کارنامه زرین خود دارد. در این دوره آموزشی، ایشان مهمترین نکات، ریزه کاری ها، هشدارها و نقاط ضعف که متاسفانه در صنعت آشپزی صنعتی(تولید انبوه غذا) نهادینه شده است را تشریح نموده و اصول، استانداردها و روش انجام و نظارت تمامی عملیات جاری در یک واحد تولید غذا را آموزش می دهد. در کشورمان اغلب کلاسهای آشپزی در آموزش رسیپی و پخت غذاها خلاصه میگردد اما این دوره بسیار متفاوت و ارزشمند برای شما ره آوردی گرانبها برجای خواهد گذاشت.
تحصیلات آکادمیک :
فارغ التحصیل از دانشگاه جورجیا کالج امریکا- گرایش عملیات غذایی(Food Operations)
تجربیات اجرایی :
- سر آشپز تشریفات و ضیافت ها و مدیر غذا و نوشابه موسسه غذارسانی اسمیت - ایالت فلوریدا
- سرآشپز هتل شرایتون ( آمریکا(
- سر آشپز کل رستوران هتل بست وسترن در ایالت فلوریدا
- سرآشپز هتل وریزورت اسپا در ایالت فلوریدا
- سر آشپز رستوران سایت پورت( آمریکا(
- سرآشپز سابق کیترینگ هواپیمایی آرمان (کترینگ مشترک هواپیمایی آسمان و ماهان(
- سرآشپز سابق هتل آزادی
مشاوره و راه اندازی :
- مشاور رستوران بین المللی سان لیو (Sun Live) – (شعبه اول:خیابان ونک-شعبه دوم: مرکز خرید تیراژه-شعبه سوم: هایپراستار) 1391
- مشاور رستوران پنت هاوس 5 ستاره سورن (واقع در مرکز خرید پرنیان- بلوار ارتش)-1392
- مشاور رستوران باران – پروژه برج- هتل سه قلوی باران- مشهد-1392
- مشاوره و راه اندازی باشگاه پذیرایی فرمانیه - 1378
- مشاوره و راه اندازی تهیه غذای ضیافت آرا- 1389
- مشاوره مجتمع پذیرایی هفت خوان شیراز- 1389
آموزش های تخصصی :
- مدرس کل آشپزی موسسه آموزشی مطالعات و مشاوره بنیاد جانبازان
- مدرس آموزش های حین کار گروهی به پرسنل آشپزخانه، پذیرایی و خدماتی شرکتها، کارخانجات ، رستورانها و ..از جمله پتروشیمی مارون، بندر ماهشهر، پارس جنوبی، عملیات غیرصنعتی پازارگاد، فولاد مبارکه اصفهان، شرکت صنایع الکترونیک ایران(صایران)، گروه سایپا و ...
- آموزش گروهی آشپزی صنعتی به پرسنل مربوطه در پتروشیمی پارس(عسلویه)- 19 الی 21 آبان 1393
- مدرس نخستین سری از آموزشهای مقدمات و اصول راه اندازی کترینگ و رستوران

نحوه آموزش، محتوا و اطلاعات دوره :
سرفصل های این دوره آموزشی براساس سرفصل های کتاب راهنمای جامع آشپزی صنعتی ( تالیف استاد سوسنی ) و به صورت تئوری- تجربی و پرسش و پاسخ برگزار خواهد شد . شرکت کنندگان پس از دوره می توانند جهت بهره گیری از خدمات آموزشی تخصصی(درمحل) و خدمات بازبینی و اصلاح ایرادات رستوران کترینگ (در محل) و راه اندازی کسب و کار خویش با آقای قربانزاده هماهنگی های لازم را انجام دهید.
مدت آموزش: یک روز - 10صبح الی 3 بعد از ظهر
هزینه آموزش (هر نفر): 300هزار تومان (شامل هزینه آموزش، محل آموزش، دو نوبت پذیرایی میان وعده + یک جلد کتاب راهنمای جامع آشپزی صنعتی (نوشته استاد سوسنی)
روش پرداخت
واریز به شماره حساب یا شماره کارت
تاریخ دوره های آینده : هر جمعه در صورت رسیدن به حد نصاب نفرات
لطفا توجه نمایید که :
-مجوز بهره گیری از کلاس، تسویه حساب کامل هزینه های می باشد لذا خواهشمند است، قبل از شروع کلاس(ساعت 10 صبح) پرداخت ها انجام شده باشند.
-متقاضیانی که اقدام به واریز بانکی نموده اند، سند پرداخت بانکی خویش را به همراه داشته و به آقای قربانزاده تحویل دهند.
-دوستانی که تصمیم دارند تا هزینه ها را در نخستین روز دوره پرداخت نمایند، می بایست به جهت اطمینان از حضور و پوشش هزینه های رزرو محل آموزش، مبلغ 50 هزار تومان واریز نمایند. این مبلغ در صورت عدم حضور غیر قابل استرداد خواهد بود.
-در مواردی ممکن است تنها بدلیل بروز مسائل غیرقابل پیش بینی برای متقاضیان و نرسیدن تعداد به حدنصاب برگزاری، دوره با اطلاع قبلی به زمان دیگری موکول شود زیرا برگزاری دوره به تامین هزینه های اجرایی دوره وابسته می باشد.
-پکیج آموزشی شامل تامین نهار نمی باشد.
نظرات و توصیه های شرکت کنندگان دوره های قبلی:
آقای رحمانپور و آقای مهدی زاده پروژه: راه اندازی کترینگ – شهر اصفهان :
آقای رحمانپور: بنده تاکنون هیچ پیش زمینه ذهنی و تجربی در مورد این کار نداشته ام و همه داشته های الان بنده، حاصل شرکت در این دوره آموزشی می باشد.قبلا نظرم این بود که با استقرار سیستم نمیتوان بسیاری از امور را انجام داد اما اکنون نظرم این است که با طراحی و استقرار یک سیستم کامل و جامع میتوانم به خوبی به امر مدیریت کترینگ خود بپردازم. محتوای این دوره عالی، کامل و دقیق بود و امیدوارم نام فود سرویس بیش از پیش در صنعت کترینگ رستوران بدرخشد.
آقای مهدی زاده: بنده قبل از این دوره به دلیل نداشتن تجربه حقیقتا سردرگم بودم و دیدگاه به ابن کار همان دیدگاههای قدیمی و سنتی بود اما پس از بهره گیری از این دوره آموزشی توجیه و تفهیم شدم.امیدوارم با بکارگیری موارد و نکات موجود در این دوره و بکارگیری فرامین استاد سوسنی در این کسب و کار موفق شویم. آرزو دارم که از نزدیک استاد سوسنی را در محل پروژه (اصفهان) ملاقات نموده و از مشاوره های ایشان برای پروژه خویش بهره مند گردیم.
سرکار خانم خدابخش :
نکات مثبت این دوره را در قالب موارد ذیل بیان میکنم :
1. تسلط استاد سوسنی به مطالب (انتخاب درست مدرس دوره)
2. ترسیم یک دیدگاه کلی به زوایای مختلف کسب و کار غذا
3. نکات ظریف و مهم که اغلب نادیده گرفته می شود
4. زمان بندی دوره
5. بطور کلی سرفصل ها
6. کتاب مربوط به دوره
آقای اختری پروژه : راه اندازی رستوران سنتی در متراژ 200 متر: شهر کرج- حصارک :
محتوای دوره عالی بود.آموختم که در آشپزخانه یک کترینگرستوران موفق بایستی سیستم بر پرسنل حکم کنند نه پرسنل بر سیستم.
ایده راه اندازی یک رستوران سنتی موفق با گذراندن این دوره آموزشی اکنون برایم دست یافتنی تر شده است.دیدگاه اکنون من این است که با رعایت اصول مطرح شده در این دوره، به دور از بلند پروازی و دریافت مشاوره های خوب از استادان ماهر، میتوان در یک دوره یک الی دو ساله به بازدهی خوبی برای رستوران آینده خود برسم. شخصیت و منش صادقانه استاد سوسنی می بایست الگوی مناسبی برای دیگر مشاوران و اساتید فن می باشد.این دوره بواسطه ی تسلط استاد و سلامت نفس ایشان موارد مفیدی را به هنرآموزان آموخت.
سرکار خانم شکر الله :
“این دوره آموزشی علی رغم مدت کوتاه آن، نکاتی کلیدی، روشهایی استاندارد و صحیح را در مورد فرآیندهای غذایی رایج در یک کترینگرستوران را به من آموخت که این آموخته ها و نکات به راه اندازی و مدیریت صحیح کسب و کار غذایی آینده ام کمک شایانی خواهد نمود.اکنون برای شروع کسب و کار با در مقیاس کم و بستر سازی از ابتدا جهت توسعه کسب و کارم در آینده بیش از پیش مصمم شده ام"
جناب آقای رحمتی:
" ما صحبت های اولیه با یک شرکت مشاوره اما فعال در ساخت تجهیزات را انجام داده بودیم و بطور اتفاقی آگهی آنلاین این دوره ها را دیده و در آن شرکت کردم. آن شرکت بر خرید سریعتر تجهیزات اصرار می نمود و این دوره باعث شد تا به اهمیت استفاده از آموزش و مشاوره قبل از شروع کار واقف شوم. امیدوارم دوره های مکمل دیگری برای افرادی چون من برگزار گردد."
خانم رضوانی:
“بنده همیشه فکر میکردم که بایستی زودتر کار را شروع نمود و کم کم تجربیات مهم کاری را در حین کار متوجه شده و مد نظر و توجه قرار داد. وقتی با اصرار همسرم که بسیار به آموزش معتقد است مواجه شدم تصمیم گرفتیم در این دوره شرکت کنیم و اکنون قصد داریم با کمک آموخته های این دوره کسب و کاری کوچک اما اصولی را شروع کنیم"
جناب آقای وفا :
" این دوره در مدت زمان کوتاهش، دید جدیدی نسبت به این کسب و کار برای من ایجاد نمود که مرا در موفقیت در کسب و کارم غذایی ام یاری خواهد نمود"
سرکار خانم کلانتری:
نکات طلایی و سودمندی در این دوره در زمینه نگهداری و انبارش مواد غذایی و اهمیت و نقش دما آموخته شد که از اهمیت آن بی اطلاع بوده و این موارد بسیار برایم جالب و سودمند بود "
سرفصل های دوره (کتاب راهنمای جامع آشپزی صنعتی)
طراحی منو
- منو نویسی
- انواع منو
- ساختار منو
- و...

طراحی آشپزخانه
- آشپزخانه ها وتفاوتهای فیزیکی آنان
- تاثیر منو غذایی در فرایند طراحی وچیدمان آشپزخانه ها
انبار داری، کنترل و نگهداری مواد غذایی
- درخواست کالا، نگهداری کالا و کنترل مواد غذایی
- درخواست مواد غذایی
- نگهداری در انبار
- اتاق سرد cold room
- اتاق خنک chill room
- موارد مهم در درخواست و نگهداری کالا
- و...

آماده سازی
- آماده سازي مواد اوليه
- آماده سازی مواد غذایی
- آماده سازی (میزان پلاس)
پخت
- روشهای پخت
- پروتئین ها
پرسیون و سرو کردن
- ارائه گارنیش و تزئین کردن غذا
- عوامل اصلی ارائه و پرزنتیشن غذا
سایر خدمات گروه فود سرویس پیشرو :
- - ارائه مشاوره کامل رستوران از طراحی سالن، منونویسی ، تهیه ریسیپی کارت تا مرحله بهره برداری وآغاز به کار (تداوم کنترل بهره وری و کنترل کیفیت درصورت توافق)
- - اعطای نمایندگی برندهای فست فود (مشاوره تا اجرا)
- مشاوره راه اندازی کسب و کار جدید ( برند جدید یا اعطای نمایندگی)
- تامین اطلاعات و راهکار در تمامی زمینه ها ی کاری، شخصی، دانشگاهی و علمی
- - واگذاری کسب و کارهای غذاهای میان وعده و کانتری (Middle Course)
- - مشاوره، راه اندازی و تجهیز رستوران، تهیه غذا، فست فود و سایر مراکز غذایی- پذیرایی با تیم مجرب و کارآزموده ی علمی بر اساس متد های جدید و تحت نظر استادان آشپزی
- - بازبینی و اصلاح منو و ریسیپی رستورانکترینگ های درحال کار و رفع اشکالات و ایرادات در مراحل خرید، انبار، نگهداری-آمادی سازی مواد – فرآیند پخت و پز-پرسیون، گارنیش و تزئینات غذا، سرویس دهی، جهت ارتقاء کیفیت و افزایش فروش
- -آموزش گروهی تخصصی پرسنل آشپزخانه (تمامی افراد-تمامی تخصص ها) و ...
ویدئویی از دوره راه اندازی- بحث اهمیت نگهداری صحیح مواد غذایی :
.aparatv7XGbf
جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با کلیه خدمات "گروه فود سرویس پیشرو" از شما دعوت می نماییم که به نشانی اینترنتی ما مراجعه نمایید. این بازدید بیشتر از یک ساعت بطول نخواهد انجامید ! :
.parscenterFoodService


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets