دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

آسانسور و پله برقی

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 54766

01 مرداد 1401 11:59 تهران -- تهران
 شرکت صدرا صنعت آسانبر بعنوان تنها نماینده انحصاری شرکت آسانسور و پله برقی کوهلر آلمان در سال 1389 د...

تعداد بازدید: 365

دسته بندی: لوازم ساختمانی

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09129235800 ارسال ایمیل

توضیحات

 شرکت صدرا صنعت آسانبر بعنوان تنها نماینده انحصاری شرکت آسانسور و پله برقی کوهلر آلمان در سال 1389 در تهران تاسیس گردیده .

این شرکت با بهره گیری از هیات مدیره با سابقه و تاثیر گزار در صنعت آسانسور و پله برقی ایران و همچنین پرسنل فنی و مهندسی تحصیل کرده و با تجربه در صنعت مربوطه که زیر مجموعه یکی از معتبر ترین و بزرگترین شرکتهای مرتبط با این صنعت می باشد، طی توافق نامه ای با شرکت  کوهلر آلمان مقرر گردیده از تاریخ  17 اکتبر سال 2011  تنها نماینده و توزیع کننده انحصاری کلیه محصولات آسانسور ، پله برقی ، رمپ متحرک و همچنیین قطعات مربوطه را در ایران توزیع ، نصب و نگهداری کند .

کلیه پرسنل فروش ، تکنیسینهای اجرایی ، سرویس و نگهداری این شرکت طی آموزشهای دوره ای با تکنولوژی ها ی روز شرکت کوهلر تعلیم داده می شوند تا بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهند.

یکی از مهمترین اهداف این شرکت رسیده گی ویژه به مشتریان خود می باشد که بتوان دیدگاه سازنده گان ساختمان را نسبت به  این صنعت ترمیم و بهبود یابد.

دیگر اهداف شرکت صدرا صنعت انعقاد قرارداد مشارکت در ساخت با شرکت کوهلر در زمینه تامین  آسانسورو پله برقی  بازار خاورمیانه می باشد.


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets