دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

تنظیم قراردادهای حقوقی با کمترین هزینه

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 53677

01 مرداد 1401 11:59 فارس -- شيراز
  ارائه مشاوره به شما افتخار ماست کاتب عدل مشاور آنلاین شما در امور قراردادها سایت کاتب عدل ی...

تعداد بازدید: 412

دسته بندی: خدمات اداری

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09217253318 ارسال ایمیل

توضیحات

 

ارائه مشاوره به شما افتخار ماست

کاتب عدل مشاور آنلاین شما در امور قراردادها

سایت کاتب عدل یک پایگاه اینترنتی به منظور ارائه خدمات مشاوره حقوقی است

کاتب عدل به منظور ارائه مشاوره حقوقی با اولویت امور قرارداد ها راه اندازی گردیده است.

اگر نیاز به نمونه قرارداد استاندارد ، تنظیم شده توسط وکیل پایه یک دادگستری و متخصص امور قرارداد دارید و همچنین میخواهید متن قرارداد مطابق نظرات شما تنظیم شود حتما به سایت ما سری بزنید .

www.katebadl.com

مدیر سایت کاتب عدل (katebadl.com) وکیل پایه یک دادگستری و دانش آموخته کارشناسی ارشد حقوق عمومی با بیش از ۸ سال سابقه کار در حوزه امور قرارداد ها است.

ما در کاتب عدل تلاش داریم دسترسی آسان به خدمات کاربردی مشاوره در امور قرارداد ها را با کمترین هزینه در اختیار همه فعالین اقتصادی قرار دهیم.

خدمات کاتب عدل :

1-      فروشگاه اینترنتی نمونه  قراردادها : کاتب عدل با تنظیم و تصحیح  بیش از 3000 نمونه قرارداد آماده و استاندارد اقدام به عرضه این محصولات نموده است و تلاش کرده تا با ذکر کاربرد هر نمونه قرارداد و ارائه توصیه های کاربردی در مورد هر نمونه قرارداد کاربر را به انتخاب درست قرارداد خود نزدیک تر کند . (http://katebadl.com/agreements)

2-      تنظیم قرارداد : کاتب عدل(katebadl.com)  با طراحی  این بخش با درخواست شما  قرارداد های متناسب با نیاز  شما را با رعایت اصول حقوقی تنظیم  می کنیم و با ارائه مشاوره رایگان تلفنی در زمان تنظیم قرارداد ،تلاش می نماید یک نمونه قرارداد کاربردی و جامعه نگر با بهره گیری از دانش و تجربه خود در اختیار متقاضیان قراردهد.  (http://katebadl.com/moshavereh)

3-      بازبینی قرارداد : کاتب عدل(katebadl.com)  با طراحی  این بخش با درخواست شما با اصلاح و باز بینی نمونه  قرارداد های موجود شما خیالتان را از حقوقی و فنی بودن آنها راحت می کند و با ارائه مشاوره تلفنی رایگان در زمان بازبینی ایرادات حقوقی را برطرف و از آسیب های احتمالی آیند ناشی از نارسائی در متن و نوع قرارداد جلوگیری می نماید.  (http://katebadl.com/moshavereh)

4-      مشاوره تلفنی : کاتب عدل در این بخش ، دسترسی آسان به خدمات مشاوره حقوقی را فراهم نموده است  تلاش ما در این بخش صرفه جوئی در وقت ارزشمند شما وکاهش هزینه ها  ، ارائه خدمات مطمئن می باشد به طور قطع دسترسی به یک مشاور حقوقی مطمئن و با تجربه امر مهمی است ما تلاش داریم  در این بخش در کمترین زمان و با هزینه مناسب دسترسی شما را به مشاور حقوقی با تجربه فراهم نماییم  مشاور ما مدیر سایت کاتب عدل، وکیل پایه یک دادگستری با 8 سال سابقه کار ودانش آموخته کارشناسی ارشد حقوق عمومی(http://katebadl.com/سعید-زارع)میباشد                     (http://katebadl.com/Telephone)

5-      مقالات : ما مطالبی را به زبان ساده و خودمانی پیرامون مسائل حقوقی مرتبط با امور قراردادها در بخش مقالات انتشار می‌دهیم که خواندن آن و آشنایی ما با نظرات شما آرزوی ماست. (http://katebadl.com/blog)

 

ارتباط با کاتب عدل

آدرس سایت: http://katebadl.com

 ایمیل [email protected]

 تلگرام @katebadl

واتساب  09217253318

شماره تلفن ها   09217253318

کاتب عدل را در شبکه های  اجتماعی پیگیری نمایید :

اینستاگرام :  @kateb_ald

 

لیست  بخشی از نمونه قرارداد های استاندارد ما :

-نمونه قرارداد طراحی، نظارت و اجراء دکوراسیون داخلی

-نمونه قرارداد فروش کارخانه

-نمونه قرارداد فروش کالا بصورت امانی

-نمونه قرارداد کارگزاری و بازاریابی فروش کالا

-نمونه قرارداد ساخت بنا در عوض تهاتر ملک

-نمونه قرارداد کارگزاری فروش آپارتمان

-نمونه قرارداد واسطه گری خرید املاک

-نمونه قرارداد شراکت در مغازه، فروشگاه

-صورتجلسه تحویل ملک

-نمونه قرارداد سرمایه گذاری مشارکتی

-نمونه قرارداد واگذاری مالکیت معنوی

 


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets