دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

دستگاه حضور و غیاب

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 53195

01 مرداد 1401 11:41 تهران -- تهران
دستگاه حضور و غیاب FaceStation کاملترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره است که دارای...

تعداد بازدید: 361

دسته بندی: قطعات و لوازم کامپیوتر

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09128494377 ارسال ایمیل

توضیحات


دستگاه حضور و غیاب FaceStation کاملترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره است که دارای دو دوربین تشخیص چهره می باشد. این دستگاه تنها دستگاه تشخیص چهره با اسکن سه بعدی است. دستگاه حضور و غیاب FaceStation برای شناسایی چهره 25 نقطه از صورت را جهت شناسایی استفاده می کند و تغییرات چهره را در هنگام شناسایی مد نظر قرار می دهد. این موضوع باعث می شود که پس از تغیررات چهره نظیر استفاده از عینک، تغییر آرایش ریش و صورت بدون هیچ گونه مشکلی شناسایی چهره انجام گیرد. سرعت شناسایی بسیار بالا  و امکان تعریف 10 هزار کاربر از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه حضور و غیاب محصوب می شود.

 

صفحه نمايش لمسي تمام زنگی

دارای صفحه نمایش 3.4 اینچی تمام رنگی لمسی Icon Base با محیط کاربری ساده و کاربر پسند

     

دارای دو عدد دوربين تشخیص چهره

دارای دو عدد دوربین تشخیص چهره با قابلیت تشخیص چهره و ثبت تصویر یک دوربین برای نور طبیعی و یک دوربین با قابلیت کار در تاریکی مطلق

     

وب سرور داخلي

امکان اتصال به دستگاه از طریق وب سرور دستگاه و اعمال تنظیمات، جابه جایی تصاویر و اطلاعات بر روی دستگاه های مختلف از طریق شبکه

     

سرعت بسیار بالاي شناسایی چهره

دارای دو عدد پردازنده Dual-cpu

  یک پردازنده GHZ DSP 1.1 مخصوص دو دوربین تشخیص چهره و یک پردازنده 667 Mhz جهت کارکرد عمومی دستگاه

     

تنوع ارتباطاتی دستگاه

تنوع ارتباطی دستگاه از طریق WLAN ، LAN ، TCP/IP ، Wiegand ، RS485 ، RS232 ، TTL I/O ، Relay ، USB (Host & Slave) ، SD card slot

     

تامين جريان برق از طریق شبكه (PoE)

دستگاه قابلیت تامین برق از طریق شبکه (POE : Power over Ethernet) را دارد و این موضوع باعث کاهش هزینه های سیم کشی و کابل کشی می شود

     

استفاده به عنوان تلفن تصويري

امکان استفاده از دستگاه به عنوان تلفن تصویری مبتنی بر شبکه و یا تلفن آنالوگ وجود دارد

     

كارت خوان RFID

دارای کارت خوان RFID  امکان استفاده از کارت های Mifare و Contactless

     

ظرفيت بالاي جافظه

دارای حافظه داخلی با ظرفیت بسیار بالا و امکان ثبت 1.000.000 تردد

 

Face Station

  • كارتخوان EM 125 KHz
 

Face Station

  • كارتخوان Mifare

 

كاربري

حضور و غياب / كنترل تردد

سنسور

كارت

Mifare / DesFire

دوربين

دوربين تشخیص چهره

ظرفیت

كاربر

10000

تردد

1،000،000

حالات عملكرد

·     کارت

·     کد

·     تشخیص چهره

·     کارت / کد / تشخیص چهره

ارتباطات

رايانه

 USB ، RS232

شبكه

WLAN ، LAN (PoE) ، RS485 (اختياري)

كنترل تردد

رله ، Wiegand ، TTL I/O

سخت افزار

پردازشگر

  مختص تشخیص چهره -1.1GHZ DSP

 جهت کاربری دستگاه MHZ RISC667

نمايشگر

لمسي تمام رنگي 3/4 اينچ

صدا

بلندگو 16Bit + میکروفن داخلی

دماي عملكرد

-20 ~ 50 `C

كليدها

·     صفحه نمايش لمسي

·     4 کلیدعملیاتی

·     Call

حسگر

ضربه

ولتاژ عملكرد

12V DC 1.5A

ابعاد (عرض × ارتفاع × ضخامت)

W132 x H165 x D60

   

Access Point

دستگاه تشخیص چهره FaceStation دارای شبکه بیسیم به منظور ارتباط دستگاه با سایر سیستم های مورد نظر می باشد. شبکه های بیسیم نیاز به استفاده از Access Point را ندارند.

* این محصول بنا بر درخواست مشتری به همراه دستگاه ارائه می شود.

 

تلفن داخلی

تلفن داخلی به منظور ارتباط با آیفون دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد.

* این محصول بنا بر درخواست مشتری به همراه دستگاه ارائه می شود.

 

دستگاه SecureI/O

دستگاه Secure-IO یک مکمل امنیتی جهت ارتقای سطح امنیتی سیستم های کنترل تردد است. این دستگاه مابین دستگاه های کنترل تردد (Biolite-net , BioStation, ...) و سیستم های الکترونیکی و سیستم های باز و بست درب ها نظیر قفل های برقی, درب اتوماتیک و آلارم قرار می گیرد.

* این محصول بنا بر درخواست مشتری به همراه دستگاه ارائه می شود.

 

سنسور اثر انگشت با پورت USB

در سازمان ها و ارگان هایی که تعداد پرسنل زیادی دارند به منظور سهولت تعریف اثر انگشت در دستگاه های حضور و غیاب, اثر انگشت افراد توسط سنسور اثر انگشت Biomini اسکن شده و از طریق کامپوتر و شبکه بر روی دستگاه ها قرار می گیرد.

* این محصول بنا بر درخواست مشتری به همراه دستگاه ارائه می شود.

 

آداپتور 12V 2.5A

آداپتور جهت تامین برق دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد.

* این محصول بنا بر درخواست مشتری به همراه دستگاه ارائه می شود.

 

باطری قابل شارژ

در هنگام قطع جریان برق ، باطری قابل شارژ تا حدود 5 ساعت امکان استفاده از دستگاه را فراهم می کند.

* این محصول بنا بر درخواست مشتری به همراه دستگاه ارائه می شود.

کارکرد مستقل (Standalone)

  • در حالت بالا دستگاه به صورت مستقل و بدون اتصال به شبکه بر روی درب نصب می شود و در صورت استفاده از قابلیت کنترل تردد دستگاه رله برقی فرمان باز شدن را به قفل برقی, گیت ورود و خروج و .. می دهد.
  • به منظور انتقال اطلاعات در این حالت دستگاه از طریق کابل شبکه (Lan / Wireless Lan) به سرور و یا کامپیوتر به صورت موقت متصل می شود و اطلاعات تردد موجود در آن تخلیه می شود. همچنین امکان اتصال موقت دستگاه به کامپیوتر از طریق پورتهای RS232 ، RS485 ، USB و یا انتقال اطلاعات به وسیله USB Flash Memory وجود دارد.

کارکرد مستقل با امنيت مضاعف

  • در حالت بالا دستگاه به صورت مستقل نصب می شود و از طریق پورت RS 485 به دستگاه Secure-IO متصل می شود و خروجی رله دستگاه Secure-IO فرمان باز و بسته شدن درب را به قفل برقی و یا گیت ورود و خروج می دهد.
  • به منظور انتقال اطلاعات در این حالت دستگاه از طریق کابل شبکه LAN به سرور و یا کامپیوتر به صورت موقت متصل می شود و اطلاعات تردد موجود در آن تخلیه می شود.

كاركرد در شبكه بي سيم

  • در حالت اشاره شده فوق دستگاه حضور و غیاب به صورت تعریف دائمی  IP در شبکه LAN قرار می گیرد و امکان کنترل دستگاه توسط نرم افزار و اعمال تنظیمات، برنامه ریزی و سطح دسترسی توسط نرم افزار تحت شبکه فراهم می شود که این دسترسی ها بر اساس تاریخ و زمان صورت می گیرد.
  • به منظور استفاده دستگاه به عنوان کنترل تردد ، امکان اتصال خروجی رله دستگاه به قفل برقی، قفل مگنت، گیت ورود و خروج و ... متصل می گردد.
  • در صورت نیاز به اعمال امنیت بیشتر میتوان از دستگاه SecureI/O استفاده کرد.
دستگاه ساعت حضور و غیاب Suprema BioStation A2

 

    دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره Suprema BioStation A2
دستگاه Biostation A2 یکی از پیشرفته ترین دستگاه های حضور غیاب و کنترل تردد موجود است که از ویژگی های  نسل جدید بیومتریک وسطح امنیتی سوپریما بهره می برد. دستگاه Biostation A2 پیشرو  در عملکرد تطبیق اثر انگشت می باشد و یکی از بهترین عملکرد های شناسایی اثر انگشت  در دنیا را فراهم کرده است که سطح امنیتی غیر قابل انتظار با دقت بسیار بالایی را ایجاد می کند.   بهترین کارایی در جهان
از جمله ویژگی های منحصر به فرد دستگاه Biostation A2 می توان به پردازنده قدرتمند 8 هسته ای ، عملکرد شناسایی بینظیر، واکنش سریع به کاربران  و گرافیک قدرتمند اشاره کرد که در کنار حافظه داخلی 8 گیگابایتی قابلیت تعریف 500 هزار کاربر و 5میلیون تردد و 50 هزار لاگ تصویر را برای کاربران فراهم میکند.   بهترین دقت در جهان
دستگاه Biostation A2 از مزایای سنسور جدید OP5 سوپریما بهره می برد که در کنار الگوریتم پیشرفته شناسایی اثر انگشت سوپریما بالاترین دقت شناسایی اثر انگشت در دنیا را فراهم آورده است.وسیع تر شدن ناحیه اثر انگشت به همراه نحوه جدید تعریف اثر انگشت و تکنیک های پردازشی مانند کنترل تردد انطباقی وکاهش میزان اختلال باعث شده است که دستگاه Biostation A2 در محیط های مختلف نرخ خطای بسیار پایینی را دارا باشد.
بالا رفتن سطح امنیتی
دستگاه Biostation A2دارای تمامیویزگی های شاخص شناسایی زنده اثر انگشتشرکت سوپریما می باشد.  ترکیب تکنولوژی الگوریتم شناسایی به همراه ویژگی های اختصاصی نوری در دستگاه Biostation A2 امکان شناسایی اثر انگشت های تقلبی از هر جنس و نوع را به راحتی  برای این دستگاه فراهم می آورد.
قابلیت استفاده توسعه یافته
دستگاه Biostation A2 به گونه ای طراحی شده  است که امن ترین حالت  استفاده را برای کاربر فراهم می آورد. صفحه نمایش 5 اینچی LCd با استفاده از فناوری Ips زاویه دید گستردهای را ایجاد می کند که با استفاده از صفحه شیشه ای تقویت شده محافظت می شود وبیشترین میدان دید صفحه نمایشگر را فراهم می آورد.رابط کاربری این دستگاه الهام گرفته از اندروید می باشد و عملکرد آسان و  فهم  کاربری ساده را در دسترس قرار می دهد.
مزیت های طراحی
یکی از مزایای طراحی دستگاه Biostation A2 طراحی شفاف قالب جلویی دستگاه می باشد که از شفافیت خاصی برخوردار است و از جمله طراحی  منحصر به فرد این دستگاه استفاده از رنگ رز گلد در حاشیه های کناری دستگاه می باشد که در ترکیب رنگ با محیط اطراف جلوه خاصی را به این دستگاه می بخشد.
تطابق بسیار بالا
دستگاه Biostation A2 از دوربین 2MP با زاویه دید بالا بهره می برد که تصاویر با کیفیت بالا از صورت افراد را دریافت می کند و از فناوری دوربین هوشمند تشخیص افراد برای ثبت تصاویر تردد افراد استفاده می کند.
دستگاه Biostation A2 همچنین قابلیت استفاده به عنوان تلفن تصویری را دارد و از ویژگی های wifie ، poe بهره مند است واز طیف گسترده ای از کارت های RF را جهت انطباق پشتیبانی می کند.  
پیکره بندی سیستم   حالت StandAlone
حالت StandAlone-Secure حالت Distributed Access Control Systems ویژگی های محصول
اصلی Biometric Fingerprint Live Finger Detection Supported RF Option 125KHz EM
125KHz HID Prox
13.56MHz Mifare/DesFire/DesFire EV1/Felica/NFC
13.56MHz iClass SE Multi-Controller Yes ظرفیت Max. User (1:1) 500,000 Max. User (1:N) 100,000 Max. Template (1:1) 1,000,000 Max. Template (1:N) 200,000 Max. Text Log 5,000,000 Max. Image Log 50,000 رابط های کاربری WiFi 802.11 b/g TCP/IP Yes RS-485 1ch Host or 1ch Slave
(Selectable) RS-232 Yes Wiegand 1ch In
1ch Out Input 2 Inputs Relay 1 Relay USB Host SD Card Slot Up to 32GB سخت افزار CPU 1.0GHz Quad Core Memory 1GB RAM + 8GB Flash LCD 5.0" IPS LCD Touch LED Indicator Multi-Color Sound 24bit/Voice DSP (Echo Cancellation) Operating Temp. -20° to 50°C Tamper Yes Power 12VDC PoE Yes Dimensions 155 x 155 x 40 (WxHxD mm) Certificates CE, FCC, KC, RoHS, REACH, WEE سازگاری BioStar 1.x Yes BioStar 2 Yes

تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets