دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

طرح توجیهی و امکان سنجی فنی و اقتصادی تولید انواع قیر

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 51923

01 مرداد 1401 11:43 تهران -- تهران
مطالعات امکان سنجي، مطالعات کارشناسي است که قبل از اجراي طرح هاي سرمايه گذاري اقتصادي انجام مي گير...

تعداد بازدید: 391

دسته بندی: ایزولاسیون و آسفالت

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 02177730238 ارسال ایمیل

توضیحات

مطالعات امکان سنجي، مطالعات کارشناسي است که قبل از اجراي طرح هاي سرمايه گذاري اقتصادي انجام مي گيرد. دراين مطالعات طرح از نگاه بازار، فني، مالي و اقتصادي مورد بررسي و آناليز قرارگرفته و نتايج حاصل از آن به عنوان مبنائي براي تصميم گيري سرمايه گذاران مورد استفاده قرار مي گيرد.

گزارش حاضر مطالعات امکان سنجي مقدماتي توليد انواع قير است. مطابق متدولوژي فوق، ابتدا محصولات مورد مطالعه به طور دقيق معرفي شده و سپس بررسي هاي لازم روي بازار آن صورت خواهد گرفت و در ادامه مطالعات فني در خصوص چگونگي توليد و امکانات و تجهیزات مورد نياز نيز شناسائي شده و در ﻧﻬايت ظرفيت هاي اقتصادي و حجم سرمايه گذاري مورد نياز براي اجراي طرح برآورد و ارائه خواهد شد تا با استفاده از آن سرمايه گذاران و علاقه‌مندان محترم بتوانند کليه اطلاعات مورد نياز را کسب و در جهت انجام سرمايه گذاري اقتصادي با ديد باز و شفاف اقدام نمايند.

طرح فوق علاوه بر سودآوري هيچ گونه وابستگي به تخصص، امكانات و ماشين آلات خارجي ندارد و به دليل نياز به كارگر و افراد متخصص جهت كار و توليد، باعث اشتغال زائي و كمك به حل معضل بيكاري شده و به چرخه اقتصادي كشور نيز كمك بسزائي مي‌نمايد. واحد طراحي شده توسط شرکت فنی مهندسی فناور گستر واحد كوچكي از پالايشگاه مي‌باشد، كه در آن انواع خوراک موجود در بازار و بورس چون وکیوم باتوم، سلابس، PDATar و مواد پسماند و كم ارزش پالايشگاه‌ها را به انواع قير چون 50/40- 70/60 -100/85- 15/90R – 10/115R - 300/200 و سایر گرید قیرهای با كيفيت تبديل مي نمايد.

براي کسب اطلاعات بيشتر به سايت www.fgpco.ir مراجعه فرماييد.

کانال تلگرام: https://telegram.me/FGPco

E-mail: [email protected]

آدرس: تهران-فلکه سوم تهرانپارس– پلاک547 – طبقه4 – واحد7

تلفکس :77730238 و 77730245 (21-98+)

ساعت پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 17 به جز ایام تعطیل

تنها در ساعات کاری تعیین شده پاسخگوی شما هستیم


کلمات کلیدی:

تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets