دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

فروش ويژه تشک برقي گرمايشي هوشمند

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 51728

01 مرداد 1401 11:43 خراسان رضوی -- مشهد
تشک برقي گرمايشي چندمنظوره NICE بر پايه آخرين تکنولوژي و مطابق با استانداردهاي روز دنيا و بهره گيري...

تعداد بازدید: 477

دسته بندی: لوازم پزشکی

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09159150721 ارسال ایمیل

توضیحات

تشک برقي گرمايشي چندمنظوره NICE بر پايه آخرين تکنولوژي و مطابق با استانداردهاي روز دنيا و بهره گيري از دانش،تخصص و تجربه مهندسين برق و الکترونيک و متخصصين طب فيزيکي و توانبخشي و ارتوپدي و بکارگيري قطعات و تجهيزات با کيفيت عالي و برخورداري از بالاترين سطح ايمني و پايينترين مصرف برق توسط شرکت شتاب الکترونيک(پيشرو در صنعت طب الکترونيک در ايران از سال 1362)عرضه گرديده است. 
کاربردهاي فراوان تشک برقي گرمايشي چندمنظوره NICE جهت تسکين دردهاي ناشي از روماتيسم مفصلي،آرتروز،سرمازدگي،گرفتگي عضلات،کوفتگي ناشي از فعاليتهاي ورزشي و کارهاي سخت بدني و نيز جهت لاغري موضعي موجب گرديده امروزه پزشکان استفاده از اين تشکهاي گرمايشي را به تنهايي يا همراه درمانهاي دارويي به بيماران توصيه نمايند.همچنين ميتوان بعنوان کالاي خواب و وسيله گرم کننده و آرامش بخش بدن در هنگام استراحت از اين تشکها استفاده نمود. 

تشک برقي حرارتي هوشمند NICE داراي خصوصيات بارزي ميباشد که آن را نسبت به نمونه هاي مشابه ممتاز مينمايد.از جمله: 

1-با توزيع يکنواخت حرارت و ثابت نگه داشتن داشتن دما و جلوگيري از گرم شدن بيش از حد، نهايت ايمني را براي کاربر به ارمغان مي آورد. 

2-بدليل بکارگيري سيستم الکترونيک هوشمند در تشک برقي گرمايشي چندمنظوره NICE،هرچقدر دماي محيط کمتر باشد،تشک برقي بطور اتوماتيک گرماي بيشتري ايجاد کرده و بالعکس در هواي گرم،تشک حرارت کمتري توليد مينمايد.در نتيجه در تمام فصول سال قابل استفاده ميباشد. 

3-مجهز به سيستم گرمايش سريع ميباشد و در عرض 3 دقيقه دماي تشک برقي به گرماي مطلوب ميرسد. 

4-در زمان استفاده، تشک برقي حرارتي هوشمند NICE از برخورد امواج زيان آور محيط با بدن و عوارض ناشي از آن جلوگيري مينمايد و نيز بعلت از بين بردن موجودات ريز ذره بيني ايجادکننده حساسيت مانند هاگها و مايتها و.. داراي عملکرد ضد آلرژي نيز ميباشد. 

5-داراي چراغ LED مشخص کننده ميزان حرارت ميباشد که با چرخاندن ولوم به سمت درجه حرارت بالاتر،نور آن بيشتر ميشود و بالعکس.در نتيجه کابر ميتواند در تاريکي شب براحتي درجه حرارت را تنظيم نمايد. 

6-تشک برقي حرارتي چندمنظوره NICE داراي قابليت تنظيم درجه حرارت الکترونيکي بر اساس نياز کاربر ميباشد(min،mid،max) و اين ويژگي سبب ميشود بتوان از اين تشک برقي بمنظورهاي مختلف استفاده نمود. 

7-حرارت يکنواخت توليد شده،بسيار لذتبخش و داراي خواص درماني مفيد بوده و باعث التيام و آرامش عضلات و بافتهاي بدن ميگردد.همچنين بکار بردن تشک برقي حرارتي هوشمند NICE موجب کاهش چشمگير استفاده از ساير منابع گرمازا و در نتيجه کاهش هزينه ها ميگردد. 
8-يکي از کاربردهاي تشک برقي گرمايشي چندمنظوره NICE جهت لاغري موضعي ميباشد که با استفاده از کمربندهاي چسبي تعبيه شده در قسمت انتهايي،تشک روي موضع فيکس ميشود و با قرار دادن ولوم در قسمت mid يا max،حرارت ايجاد شده،باعث تعرق و نيز شکستن مولکولهاي چربي و کاهش وزن و سايز ميگردد. 

9-تشک برقي حرارتي هوشمند NICE در سه سايز small(ابعاد 57 در27 سانت)،medium(ابعاد 110 در27 سانت)و large(ابعاد 114 در 37 سانت)و ضخامت 1/5 و 2 و 3 سانت و وزن 350 تا 800 گرم و طرحهاي متنوع از پارچه نرم ولطيف و سازگار با پوست بدن و داخل تشک از پارچه 100 % نسوز آلماني توليد گرديده است.همچنين برگه راهنما جهت استفاده صحيح از تشک برقي همراه محصول ارائه گرديده است.
به دليل اينکه شرکت شتاب الکترونيک توليدکننده اصلي تشک برقي NICE ميباشد قيمت تشک برقي گرمايشي چندمنظوره NICE بمراتب ارزانتر و از نظر اقتصادي مقرون بصرفه ميباشد و از نظر خدمات پس از فروش،خريدار ميتواند براحتي با توليدکننده ارتباط برقرار نمايد.
تشک برقي حرارتي هوشمند NICE داراي دو سال گارانتي و 10 سال خدمات پس از فروش ميباشد و ارسال آن به اکثر نقاط کشور رايگان ميباشد.
جهت کسب اطلاع از ساير تجهيزات و دستگاههاي پزشکي توليد شده توسط شرکت شتاب الکترونيک با دفتر مرکزي واقع در مشهد،بلوار پيروزي،مجتمع ارم،شرکت شتاب الکترونيک تماس حاصل فرماييد. 
05138839201 و 05138839202 و 05138388116 و 09159150721 و تلفکس 05138839201 
ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺩﺭ sanny.blogfa.com

قيمت : تماس حاصل فرماييد


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets