دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

سامسونگ گلکسی اس 8 , گلکسی اس 8 پلاس

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 50735

01 مرداد 1401 11:40 تهران -- تهران
دوستداران و علاقمندان گوشی های سامسونگ، گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را به زودی میتوانید خریداری کنید......

تعداد بازدید: 473

دسته بندی: تبلت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 02141706 ارسال ایمیل

توضیحات

دوستداران و علاقمندان گوشی های سامسونگ، گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را به زودی میتوانید خریداری کنید...

چندی ست که اخبار سامسونگ و دنیای تکنولوژی به این دو گوشی هوشمند اختصاص داده شده است و مردم در تب و تابند تا اطلاعاتی را از مشخصات، زمان عرضه به بازار و حتی قیمت این دو گوشی دریافت کنند.

چرا باید گوشی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس بخریم؟ سامسونگ، گلکسی اس 8  و اس 8 پلاس را به صورت کاملا متفاوت با گوشی های قبلی خود طراحی کرده است. پنهان و ظاهر شدن دکمه Home و در دسترس بودن آن حتی در صورت خاموش بودن صفحه گوشی، اسکنر عنبیه، دوربین قدرتمند تر، عملکرد ضد آب و خاک بودن و سرعت، قدرت و کارایی بالاتر با پردازنده قوی تر، عملکرد متفاوت دستیار هوشمند صوتی بیکسبی، انتقال سریع عکس فیلم و موسیقی از گوشی قبلیتان با ویژگی smart switch، دکمه های نرم افزاری شخصی سازی شده، عمر باتری طولانی تر، اینترنت LTE با سرعت بیش از 1 گیگابایت در ثانیه برای اولین بار، نمایشگر Infinityبا کیفیت تصویر بالا، و مهمتر از همه باتری بسیار قدرتمند که تحت هیچ شرایطی آتش نمیگیرد از جمله ویژگی های خارق العاده این دو گوشی میباشند که ما را از خرید این دو مطمئن تر میسازد.

در حال حاضر قیمت اولیه گوشی گلکسی اس 8 حدودا، 2880000 تومان و 3118000 تومان برای گلکسی اس 8 پلاس میباشد، که در اوایل اردیبهشت ماه به طور رسمی به بازار جهانی عرضه خواهند شد.

خریداران محترم برای دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین مشخصات محصولات سامسونگ میتوانید به سایت نمایندگی رسمی سامسونگ http://www.allsamsung.ir/  مراجعه کرده و در درگاه امن اینترنتی با خیال راحت خرید آنلاین خود را انجام دهید و یا در صورت تمایل خرید حضوری و همچنین مشاهده سایر محصولات میتوانید به سه شعبه(پاساژکوروش در ستاری، برج نگار در ونک و مگا استور سعادت آباد) در تهران مراجعه نمایید و یا با شماره های 41706-86086010- 88647768 تماس بگیرید.

 

تمامی محصولات سامسونگ ازجمله موبایل و تبلت و لوازم جانبی، صوتی و تصویری شامل(تلویزیون، سینما خانگی و...)، لوازم خانگی شامل(یخچال فریزر، کولر گازی و...) را با گارانتی از نمایندگی رسمی سامسونگ بخواهید.


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets