دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

معرفی انواع کنترلر DSP شرکت RICHAUTO

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 49990

01 مرداد 1401 11:39 تهران -- تهران
شرکت ریچ اتو یکی از پنج شرکت برتر تولید کننده سیستم های کنترل کننده بر پایه حرکت مکانیکی و دوار می ب...

تعداد بازدید: 487

دسته بندی: نجاری


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09121691881 ارسال ایمیل

توضیحات

شرکت ریچ اتو یکی از پنج شرکت برتر تولید کننده سیستم های کنترل کننده بر پایه حرکت مکانیکی و دوار می باشد محصولات شرکت ریچ اتو مخصوص مصرف در چین و همچنین کشور امریکا و برخی کشور های پیشرفته اروپایی از قبیل ایتالیا و فرانسه می باشد ولی شرکت نورآفرین  توانست خود را به عنوان تنها نماینده رسمی فروش این کنترلرها در کشور های ایران افغانستان ترکیه عراق و آذربایجان معرفی نماید در ادامه محصولات این شرکت را به صورت اجمالی جهت اگاهی از انواع کنترلر و تکنولوژی های مربوطه معرفی می کنیم.

۱- کنترلر  DSPمدل A-11S

سیستم کنترل هوشمند سه محور مخصوص سی ان سی های فرز با توان بسیار بالا (۱۶برابر سریعتر و قدرتمند تر از مدل های موجود در بازار ایران) می باشد که دستگاه را در جهات X و Y و Z کنترل میکند ، پک کامل این مدل شامل کابل USB ، کابل دیتا، بورد اصلی با مدل A-1X، پنل اصلی و کارت وارانتی می باشد.

۲- کنترلر  DSPمدل A-12S

سیستم کنترل هوشمند ۲ یا ۳ محور مخصوص دستگاه های پلاسما می باشد که وظیفه کنترل دستگاه های برش تخت و یا مدور را بر عهده دارد و توان کنترل محور های X و Y و A را دارا می باشد.

۳- کنترلر  DSPمدل A-13S

سیستم کنترل هوشمند ۲ محور مخصوص سی ان سی های تراش می باشد و توان کنترل محور های X و Y را دارد در این نوع سیستم دستگاه ها،قطعه کار متحرک است.

۴- کنترلر  DSPمدل A-14S

سیستم کنترل هوشمند ۳ محور مخصوص دستگاه های دیسپنسر (تزریق) می باشد. این سیستم با کنترل سیار دقیق محورهای X و Y و Z امکان تزریق انواع ژل ، موم ، چسب و غیره با دقت بسیار بالا در مکان از پیش تعیین شده و به مقدار مناسب را فراهم می آورد.

۵- کنترلر  DSPمدل  A-15S

سیستم کنترل هوشمند ۳ محور مخصوص استفاده از چند اسپیندل می باشد. این کنترلر از نظر کارایی مشابه مدل A-11S می باشد با این تفاوت که چندین اسپیندل را کنترل می کند.

۶- کنترلر  DSPمدل A-18S

سیستم کنترل هوشمند ۴ محور مخصوص سی ان سی های روتاری می باشد که با کنترل بسیار دقیق چهار محور X و Y وZ و A بهترین گزینه برای دستگاه هایی از قبیل سی ان سی های منبت روتاری چند اسپیندل می باشد. این کنترلر توانی بالغ بر ۱۶ برابر مدل های موجود در بازار ایران را دارا می باشد.

۷- کنترلر  DSPمدل A-19S

سیستم کنترل هوشمند ۳ محور مخصوص کنترل سی ان سی های تراش با دو کله میباشد و از نظر کارایی مشابه مدل A-13S می باشد با این تفاوت که سیگنال خروجی جهت کنترل دو کله مجزا می باشد.

۸- کنترلر  DSPمدل A-51S

سیستم کنترل هوشمند ۳ محور مخصوص سی ان سی های فرز جهت کنترل محور های X و Yو Z می باشد از نظر عملکرد مشابه مدل A-11S میباشد و تفاوت در آپشن هایی از قبیل امکان برقراری ارتباط از طریق کابل شبکه، صفحه رنگی لمسی و مقاومت بالاتر در مقابل ضربه می باشد.

۹- کنترلر  DSPمدل A-58S                                                                                 

سیستم کنترل هوشمند ۴ محور مخصوص سی ان سی های روتاری (منبت کاری) جهت کنترل محور های XوYوZوA میباشد، از نظر کارایی کاملا مشابه مدل A-18S می باشد و تفاوت ها در آپشن هایی از قبیل امکان برقراری ارتباط توسط کابل شبکه،صفحه نمایش رنگی و لمسی، مقاومت بالا در برابر ضربه ،سازگاری با فونت های بیشتر و …. می باشد.

برای خرید و راهنمایی های لازم می بتوانید از یکی از راه های زیر با ما در ارتباط باشید:

آدرس شرکت: تهران - اتوبان ستاری - ابتدای فردوس شرق - پلاک 438 ساختمان پارسا –طبقه ی اول واحد 4

شماره تماس دفتر: 02144089733 - 02144089663

بخش فروش: 09121691881 - 09120691882

گارانتی و خدمات: 09021691881

 

آدرس سایت ما: http://www.richauto.ir


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets