دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

پارس آنلاین

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 48573

01 مرداد 1401 11:39 تهران -- تهران
پارس‌آنلاین گروه شرکت‌های پارس‌آنلاین، به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه‌ی بخش خصوصی ارایه کننده‌ی خدمات...

تعداد بازدید: 5609

دسته بندی: سایت ها

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 82200 ارسال ایمیل

توضیحات

پارس‌آنلاین

گروه شرکت‌های پارس‌آنلاین، به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه‌ی بخش خصوصی ارایه کننده‌ی خدمات دسترسی به اینترنت و برقراری ارتباط با شبکه‌های محلی و جهانی در ایران، توانسته است با بهره‌گیری از نیروهای کارآمد و متخصص خود و با ایجاد بزرگ‌ترین شبکه‌ی دسترسی به آخرین ابزارهای ارتباطی و اینترنتی، خدمات متنوع، کارساز و موثری را برای تمامی کاربران در سطح کشور فراهم سازد.
مهم‌ترین فعالیت‌ها و خدمات این گروه، ارایه‌ی راهکارهای متنوع برای دسترسی به اینترنت، مکالمه‌ی تلفن بین‌المللی، خدمات مرکز داده‌ها همچون میزبانی وب، اشتراک فضا، سرور اختصاصی و ... است. 
خانواده‌ی بزرگ مشتریان گروه شرکت‌های پارس‌آنلاین را مجموعه‌ی یک میلیون نفری استفاده‌کنندگان از خدمات دسترسی به اینترنت از طریق شماره‌گیری تلفن (Dial up)، نزدیک به یک هزار سازمان و موسسه استفاده کننده از خدمات خاص پارس‌آنلاین برای شرکت‌ها و سازمان‌ها و ده‌ها هزار مشترک خدمات ADSL در سراسر کشور تشکیل می‌دهند. چه آن که تعداد اعضای این خانواده‌ی بزرگ طی سال‌های مختلف فعالیت این گروه، رشد بسیار چشم‌گیری داشته است و این روند فزاینده همچنان ادامه دارد. 
عمده‌ترین بخش بازار اینترنت و خدمات تکمیلی آن در کشور (با فاصله‌ی بسیار قابل توجهی نسبت به شرکت‌های همکار) به گروه شرکت‌های پارس‌آنلاین تعلق دارد. 
گروه شرکت‌های پارس‌آنلاین برای ارایه‌ی خدمات کارآمد و موثر به مشتریان خود، هم‌اکنون بالغ بر 700 نفر از مدیران و نیروی انسانی متخصص و کارساز را در خود جای داده است.

مهمترین فعالیت های پارس آنلاین
اصلی‌ترین و مهم‌ترین فعالیت‌های گروه شرکت‌های پارس‌آنلاین را می‌توان به صورت موارد زیر برشمرد:

● ارایه‌ی خدمات گسترده دسترسی به اینترنت برای عموم کاربران
● ارایه خدمات برقراری ارتباط با شبکه‌های محلی و جهانی
● ارایه‌ی خدمات اینترنت پرسرعت (ADSL) و خدمات تکمیلی آن
● ارایه‌ی خدمات پهن‌باند
● ارایه‌ی راهکارهای خاص اینترنت برای سازمان‌ها و موسسات
● ارایه‌ی خدمات مکالمه تلفن بین‌المللی
● ارایه‌ی خدمات میزبانی وب (Hosting)، اشتراک فضا (Co-Location) و سرور اختصاصی(Dedicated Server)
● پشتیبانی فنی از کلیه‌ی خدمات ارتباطات دیتا
● ارایه‌ی خدمات شبکه‌های پیشرفته 

ارزش ها و باورهای حاکم بر پارس آنلاین
گروه شرکت‌های پارس‌آنلاین به عنوان اولین و بزرگ‌ترین مجموعه‌ی ارایه‌کننده‌ی خدمات اینترنت و دسترسی به شبکه‌های محلی و جهانی در ایران، ارایه‌ی خدمات کارساز به مشتریان و پاسخ‌گویی موثر به نیاز آنان را رکن اصلی توسعه‌ی فعالیت‌های خود قرار داده است. 
نگرش مشتری‌مداری حاکم بر فعالیت‌های گروه از همان ابتدای راه موجب شده است تا افزایش خوشنودی مشتریان، بهبود کیفیت محصولات و خدمات، نوآوری و خلاقیت مستمر برای ارایه‌ی خدمات نوین، افزایش کارآیی خدمات پشتیبانی فنی و رقابت سالم و اصولی با رقیبان جزو مهم‌ترین اصول و ارزش‌های فعالیت‌های گروه شرکت‌های پارس‌آنلاین باشد. چه آن که، خدمت‌رسانی به جامعه و کمک به رشد و توسعه‌ی فرهنگ استفاده از اینترنت و دیگر ابزارهای نوین ارتباطی به عنوان شاخصی برای میزان رشد و توسعه‌ی کشور نیز همواره مورد توجه مدیران و کارکنان پارس‌آنلاین بوده است.


 


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets