دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

سپاهان الکتریک

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 48199

01 مرداد 1401 11:38 تهران -- تهران
سپاهان الکتریک فروشنده لوازم برق صنعتی و سازنده تابلوهای برق فشار ضعیف و متوسط در انواع متفاوت با تو...

تعداد بازدید: 628

دسته بندی: گوناگون

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 33942203 ارسال ایمیل

توضیحات

سپاهان الکتریک فروشنده لوازم برق صنعتی و سازنده تابلوهای برق فشار ضعیف و متوسط در انواع متفاوت با توجه به نیاز مصرف کنندگان است. در حال حاضر عمده فعالیت این مؤسسه در زمینه اتصالات برق صنعتی، تابلوها و جعبه تقسیم های ضد آب و ضد انفجار، تجهیزات کنترل و اتوماسیون صنعتی، تجهیزات اندازه گیری و پردازش فشار، تایمرها و رله های کنترلی، انواع سنسورها، شمارشگرها، کلید و پریزهای صنعتی و خانگی، سیستمهای ساختمانهای هوشمند و سیستمهای حفاظت در برابر ضربه و ازدیاد ناگهانی ولتاژ جریان در شبکه (سرج ارستر) می باشد. کالاهای پیشنهاد شده توسط سپاهان الکتریک عمدتا" موجود و آماده تحویل می باشند و همگی تولید شده توسط کارخانجات معتبر جهانی و با کیفیت های بسیار بالا هستند.

یکی از خدمات برجسته سپاهان الکتریک عرضه قطعات خاص مراکز صنعتی، تجاری و ... که در بازار نایاب یا کمیاب می باشند است. با تماس با ما و مطرح نمودن نیاز خود می توانید از دستیابی به آنچه تا کنون نیافته اید اطمینان حاصل نماید.

سپاهان الکتریک جهت دستیابی به رضایت کامل مشتریان خود روند و اهداف زیر را سرلوحه فعالیت خود قرار داده است:

  • عرضه تجهیزات الکتریکی با کیفیت بسیار بالا و حساسیت در انتخاب تولید کنندگان همکار
  • عرضه کالاها بقیمت بهینه، مناسب و رقابتی
  • جذب مشتری از طریق عرضه کالاهای کمیاب
  • کسب رضایت مشتریان با عرضه کالاهای پایدار و مرغوب
  • مشاوره فنی رایگان و ارائه اطلاعات علمی به متقاضیان جهت انتخاب بهترین گزینه ها برای مصارف خاص هر مصرف کننده از ابعاد اقتصادی و فنی
  • بروز نگهداری اطلاعات علمی و فنی کارکنان سپاهان الکتریک جهت آمادگی برای انجام هر نوع مشاوره و خدمت رسانی
  • پشتیبانی مداوم و ممتد از کالاهای ارائه شده و در دسترس بودن کالا به هر تعداد بمنظور کسب اطمینان خاطر مشتریان از موجود بودن همیشگی کالا و امکان برنامه ریزی مصرف کنندگان
  • ارائه طیف کامل محصولات تولید کنندگان همکار
  • فراهم آوردن سریع کالاهایی که به هر دلیل قسمتی از آن موجود نباشد
  • رابطه مستمر با تولیدکنندگان از لحاظ به روز بودن اطلاعات فنی / تجاری و شرکت کارکنان در دوره های آموزشی
  • گفتگو و ارتباط نزدیک و مستمر با مصرف کنندگان و بررسی دائم نیازهای متقاضیان و هماهنگی با آنان
  • دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات مصرف کنندگان از شیوه خدمت رسانی یا موارد فنی مربوط به کالاها و اعمال آنها بر روند فعالیت سپاهان الکتریک و انتقال موارد مطروحه به تولید کنندگان و پیگیری مستمر نتایج
  • ارائه خدمات پس از فروش مطلوب
  • تحویل سریع و بدون وقفه کالا و پیگیری روند توزیع و ارسال سفارشات

درصورتیکه مایل به رؤیت محصولات عرضه شده توسط این مؤسسه از نزدیک هستید، می توانید با مراجعه به نمایشگاه و فروشگاه سپاهان الکتریک واقع در خیابان لاله زار تهران علاوه بر کسب اطلاعات کافی با سایر خدمات نیز آشنا گردید. علاوه بر این در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات فنی و ... خوشحال خواهیم شد که از طریق تلفن، پست، پست الکترونیک و سایر وسایل ارتباطی در خدمت هموطنان عزیز باشیم.

راه اندازی این سایت نیز در راستای ارائه خدمات بهتر و سریعتر به مصرف کنندگان که اکثرا" با توجه به بعد مسافت امکان حضور در فروشگاه را ندارند، بوده است و سعی شده اطلاعات فنی کافی و بهینه در آن گنجانده شود. با این وجود در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در هر زمینه می توانید با ما در تماس باشید. کلیه نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده در جهت بهبود خدمات مورد امتنان است.

از نظر ما مهمترین دلیل موفقیت این مجموعه، اعتقادی است که هر خریدار پس از اولین مراجعه به سپاهان الکتریک پیدا می کند. ما این اعتقاد را بزرگترین سرمایه خود دانسته و جهت حفظ آن و پاسداری از اطمینان ارزشمند مشتریان، همیشه در تلاشیم.


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets