دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

درایر جذبی ساخت شرکت هوا ابزار تهران (HATCO)

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 48079

01 مرداد 1401 11:42 تهران -- تهران
شرکت هوا ابزار تهران ( هتکو ) از سال 1376 بعنوان یکی از بزرگترین و موفق ترین تولید کنندگان درایر جذب...

تعداد بازدید: 432

دسته بندی: ابزار آلات صنعتی

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09190419469 ارسال ایمیل

توضیحات

شرکت هوا ابزار تهران ( هتکو ) از سال 1376 بعنوان یکی از بزرگترین و موفق ترین تولید کنندگان درایر جذبی در اکثر صنایع کشور (اعم از صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، معادن ، پالایشگاه ها، نیروگاه ها، صنایع غذائی ، شیمیائی ، سیمان ، آرد، دارو ، نساجی و ... ) موفق به کسب جایگاهی خاص در بین مصرف کنندگان می باشد

با توجه به وجود آب در خروجی کمپرسورها و احتمال ایجاد زنگ زدگی ، خوردگی و پوسیدگی در ابزارها، ماشین الات، لوله ها و اتصالات از درایر (خشک کن ) به منظور خذف رطوبت از الزامات خطوط هوای فشرده می باشد. درایرهای جذبی با مکانیزم دو برج مجزا حاوی مواد جاذب رطوبت با عملکرد تناوبی و پس از رسیدن به نقطه شبنم مورد طراحی ، هوای خروجی از کمپرسور را بدون وجود رطوبت آماده استفاده می نمایند. مواد جاذب رطوبت در برجها دارای سطوح متخلخل بسیاری بوده که این خلل و فرج ها باعث جذب رطوبت هوای عبوری از آنها می شود.

شرکت هوا ابزار تهران ( هتکو ) پس از کسب سال ها تجربه و بیش از 20 سال فعالیت در این زمینه در حال خاضر توانائی تولید انواع درایر جذبی به شرح زیر را دارد:

-         درایرهای جذبی بدون حرارت (Heatless)

حدودا نزدیک به 15% از هوای تامین شده را صرف احیاء نمودن میکند

-         درایرهای جذبی حرارتی از نوع هیتر دار

حدودا نزدیک به 6% از هوای تامین شده را صرف احیاء نمودن میکند

-         درایرهای جذبی حرارتی از نوع بلوئر دار

حدودا نزدیک به 3-2% از هوای تامین شده را صرف احیاء نمودن میکند

-         درایرهای جذبی با برج کربن اکتیو

ایده آل ترین پکیج برای بدست آوردن هوای کاملا عاری از زطوبت و روغن با نقطه شبنم 40- تا 70- و مقدار روغن باقیمانده 0.003mg/m3  مناسب جهت استفاده در صنایع غذائی و داروسازی وپزشکی که می توان بهره کافی و مطمئن را از آن انتظار داشت.

 

 

 

تله آبگیرهای شرکت هوا ابزار تهران (HATCO) محصولی است که با عملکرد سانتریفیوژی خاص و بر پایه تفکیک بخارات و قطرات موجود در هوای فشرده همراه با دیگر تجهیزات فرآوری هوا مانند فیلترها، خشک کن ها و After Cooler گزینه ای بسیار مقرون به صرفه که باعث عملکرد موثر هر یک از تجهیزات و نهایت ارتقای سطح بهره وری کل سیستم خواهد گردیدو

 

برخی از ویژگی های درایرهای جذبی شرکت هوا ابزار تهران ( هتکو ):

·         نصب فیلتر از جنس Stainless Steel در قسمت کف برج ها جهت حفاظت اثر رطوبت که باعث عمر طولانی و مفید دستگاه ها و برج ها می گردد.

·         استفاده از مواد جذب کننده با بالاترین کیفیت از برترین کمپانی های اروپائی.

·         استفاده از خشک کننده از نوع مولکولارسیو Molecular Sieve با ضریب بالا جهت بهره برداری طولانی مدت در درجه حرارت بالا ونقطه شبنم پائین.

·         امکان نصب  Multitronic جهت صزفه جوئی در بهره بردن از انرژی

·         امکان استفاده از کنترلر Microprocessor به منظور خشک کردن هوا با هدایت و تنظیم نقطه شبنم ( بین 25- تا 40- )

·         طراحی و ساخت برج ها طبق استاندارد ASME و PED

·         5/6 % صرفه جوئی انرژی با 12 دفعه تعویض برج در هر ساعت جهت احیاء ( درایرهای Heatless  )

·         انتخاب بهترین مواد حشک کن جهت حصول به نقطه شبنم 25- درجه تا 70- درجه سانتی گراد و اطمینان از عملکرد بالای دستگاه.

·         امکان نصب صفحه نمایشگر جهت نمایش روشن و یا خاموش بودن دستگاه، نمایش مرحله خشک کردن، نمایش مرحله احیاء و نمایش عملکرد Economy Cycle که به صورت مداوم وضعیت دستگاه را اعلام می کند.

جهت آشنائی بیشتر و رفع سوالات فنی و دریافت کاتالوگ ها می توانید با شماره های داده شده  تماس حاصل نموده ، همچنین از سایت شرکت هوا ابزار تهران (www.hatco.ir) نیز بازدید به عمل آورید.

 


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets