دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

تور ارزان گرجستان

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 45544

01 مرداد 1401 11:37 تهران -- تهران
گرجستانسفر به یک کشور و دو قاره...؟! گرجستان با قرار گرفتن بین دریای خزر و دریای سیاه، کشوری اروپایی...

تعداد بازدید: 407

دسته بندی: تور

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 0214367436 ارسال ایمیل

توضیحات

گرجستان

سفر به یک کشور و دو قاره...؟! گرجستان با قرار گرفتن بین دریای خزر و دریای سیاه، کشوری اروپایی-آسیایی می باشد. طبیعت بی مانند و آرامش مثال زدنی، مناطق تاریخی و آب و هوای دلچسب، همواره مسافران گرجستان را به دوباره امتحان کردن این مقصد رویایی، ترغیب کرده است. سفر به کشور کوهستان های سبز، خاطراتی سرشار از آرامش روح و روان را در پی خواهد داشت.

http://www.tourjo.com/tours/georgia-tour

تفلیس:

موزه ای به وسعت یک شهر! کتاب تاریخی که زندگی در رگ هایش همچنان جریان دارد و هرساله گردشگران بسیاری را جذب خود میکند. تفلیس، شهری اروپاییست که در آن از طبیعت بکر و دست نخورده تا قدیمی ترین قلعه های تاریخی، به زیبایی در کنار هم قرار گرفته اند. مسافران این شهر، گویی در یک فیلم مربوط به قرون وسطا به سر می برند، با این تفاوت که امکانات هتل ها و تکنولوژی را نیز همواره با خود دارند.

http://www.tourjo.com/tours/georgia-tour

باتومی:

ساحل، بلوارهای سرسبز و دیدنی، باغ ها و موزه های متعدد، کلیساهای قدیمی و قلعه های تاریخی، باتومی را تبدیل به گل سرسبد قفقاز کرده است. این شهر که همواره با استقبال بی مانند ایرانیان برای سفر مواجهه است، جزو بنادر زیبا و دلنشین گرجستان می باشد. شاید بتوان باتومی را پاریس گرجستان دانست، شهری تاریخی، زیبا، شیک و سراسر خاطره بیاد ماندنی برای مسافران تور گرجستان!

http://www.tourjo.com/tours/georgia-tour

برجومی:

شهر چشمه های آب گرم! برجومی را می توان الماس گرجستان دانست، شهری که در دل خود چشمه های آب گرم بسیاری را جای داده و در نزدیکی پیست اسکی نیز قرار دارد، سردترین و گرم ترین روی داد طبیعی در این شهر باهم تقابل دارند. طبیعت بکر و دست نخورده گرجستان به برحومی نیز سرایت کرده است. علاوه بر این ها، پارک ها و باغ های ملی نیز در سطح شهر، پذیرای گردشگران  این زیباشهر می باشد.

نکته :

 

جهت اطلاع از شرایط و قیمت ها از طریق یکی از راه های ذیل با ما ارتباط برقرار کنید:

آدرس:

تهران – مطهری – خیابان علی اکبری – پلاک 85 – سعادت سیر

تلفن:

0214367436

آدرس سایت: http://www.tourjo.com


کلمات کلیدی:

تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets