دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

ترجمه تخصصی متون در تبریز

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 44741

01 مرداد 1401 11:36 آذربایجان شرقی -- تبريز
مركز ترجمه قلم طلايي با دارا بودن بيش از 500 مترجم كه به صورت انلاين از سراسر كشور با مركز ترجمه د...

تعداد بازدید: 543

دسته بندی: خدمات تبلیغاتی

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 04134779953 ارسال ایمیل

توضیحات

مركز ترجمه قلم طلايي با دارا بودن بيش از 500 مترجم كه به صورت انلاين از سراسر كشور با مركز ترجمه در ارتباط بوده و به صورت دو شيفته در طول شبانه روز آماده دريافت درخواست هاي ترجمه مي باشند ، توانايي ترجمه و تايپ روزانه بيش از 5 هزار صفحه را در هر دو بخش ترجمه انگليسي به فارسي و ترجمه  دارا مي باشد و ترجمه هاي انگليسي و فارسي را با سرعتي بالا ، كيفيت عالي و به صورت تايپ شده ارائه مي نمايد.

مترجمين مركز ترجمه قلم طلايي در 28 زمينه تخصصي دسته بندي گرديده اند . تمامي ترجمه هاي ارائه شده به صورت تخصصي توسط مترجمين مرتبط با زمينه علمي متن ترجمه مي شود . خدمات ترجمه انگليسي و فارسي مركز ترجمه قلم طلايي داراي ضمانت پشتيباني نامحدود مي باشد .

بزرگترين مجموعه مترجمين متخصص كشور شامل اساتيد دانشگاهي ، مترجمين داراي مدرك كارشناسي و ارشد ، دانش آموختگان مترجم رشته هاي فني و غير فني داراي بيش از 5 سال سابقه فعاليت به عنوان مترجم مجرب ، پذيراي حضورتان در سايت ترجمه تخصصي قلم طلايي مي باشد . مركز ترجمه قلم طلايي ، قدرتمندترين نهاد معتبر و رسمي ارائه خدمات ترجمه تخصصي كشور در دو بخش ترجمه انگليسي به فارسي و ترجمه فارسي به انگليسي ، سريع ترين ، مطلوب ترين و شيواترين ترجمه را ارائه مي نمايد .

همچنین مرکز ترجمه قلم طلایی برای جلب رضایت مشتریان خود به ویژه دانشجویان عزیز کلیه خدمات خود را برای این عزیزان با تخفیف 20 الی 35 درصدی ارائه می نماید.

 

پورتال خدمات ترجمه تخصصي قلم طلايي: nettrans.ir

تلفن دفتر مرکزی: 34779953-041

آدرس دفتر مرکزی: تبریز – میدان منظریه – روبروی مجتمع پارالمپیک – پلاک 249 – طبقه دوم


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets