دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

جامع ترین مرکز مشاوره کسب و کار در اصفهان

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 44106

01 مرداد 1401 11:56 اصفهان -- اصفهان
اگر گمان می‌کنید از آن دسته افرادی نیستید که می‌توانند مالکیت یک فعالیت تجاری را در اختیار داشته ب...

تعداد بازدید: 552

دسته بندی: خدمات آموزشی

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09135494085 ارسال ایمیل

توضیحات

اگر گمان می‌کنید از آن دسته افرادی نیستید که می‌توانند مالکیت یک فعالیت تجاری را در اختیار داشته باشند احتمالا در مسیر اشتباه گام برمی‌دارید. هر فردی می‌تواند تجربه استفاده از امتیازات مالکیت یک فعالیت تجاری و کسب و کار موفق را داشته باشد.

برای رسیدن به مرحله آرمانی و سود قطعی محصولات به چه ابزارهایی نیاز دارید و چه راهبردی را برای حل این معضل اتخاذ خواهید کرد؟

امروز برای موفق شدن در یک کار و تجارت، باید انعطاف‌پذیر باشید، برنامه‌ریزی خوب داشته باشید و مهارت‌های سازمانی را بدانید. خیلی افراد با این فکر کاری را شروع می‌کنند که با روشن کردن کامپیوترها یا باز کردن در شرکتشان، پول پارو خواهند کرد. اما واقعیت این است که پول درآوردن خیلی سخت‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید. به همین دلیل باید برای برنامه‌ریزی وقت بگذارید تا موفق شوید.

 طبق آمارها حدود 53 درصد افراد شاغل در امریکا تصمیم گرفته اند که کسب و کار خودشان را برای داشتن درآمد بیشتر راه بیاندازند. اما طبق گزارش بلومبرگ 80 درصد آنها در 18 ماه اول کار با شکست مواجه شدند.
فاکتورهای زیادی می تواند در به موفقیت رساندن کسب و کار شخصی تان به شما کمک کند. اگر شما هم قصد شروع چنین کاری را دارید در ادامه با برخی از راهکارها و فاکتورهای موثر دراین عرصه آشنا شوید.

امیدواریم با این کار گامی هرچند کوچک در شکوفایی بیش از پیش اقتصاد خصوصی در کشورمان برداشته باشیم.

شماره تماس: 09135494085


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets