دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

خرید دین

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 42881

01 مرداد 1401 11:36 تهران -- تهران
آیا در تجارت خود با مشکل نقدینگی مواجه شدید. آیا برای تامین نقدینگی مجبور هستید چکهای مشتریان خود...

تعداد بازدید: 456

دسته بندی: خدمات مالی

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 88507275 ارسال ایمیل

توضیحات

آیا در تجارت خود با مشکل نقدینگی مواجه شدید. آیا برای تامین نقدینگی مجبور هستید چکهای مشتریان خود را با نرخهای بالای پول نزول در بازار خرد نمایید. چرا پول نزول، شما می توانید با نرخ سود بانکی چکهای خود را به پول نقد تبدیل نمایید.

اگر به دنبال تهیه تسهیلات خرید دین در کوتاه ترین زمان با بهترین شرایط هستید، کافیست با ما تماس بگیرید. ما این تسهیلات را برای شما از بانک با بهترین شرایط در کوتاهترین زمان اخذ می کنیم.

ما جهت کمک به تامین نقدینگی تجار، تولید کنندگان، کسبه، صاحبین محترم شرکتها، کارخانجات آماده ارائه خدمات مشاوره تخصصی برای دریافت تسهیلات خرید دین، از طریق سیستم بانکی کشور در کوتاهترین زمان هستیم.

 

خريد دين قراردادي است كه به موجب آن شخص ثالثي، دين مدت دار بدهكار را به كمتر از مبلغ اسمي آن به صورت نقدي از داين خريداري مي كند. مبلغ اسمي رقمي است كه در متن اسناد و اوراق تجاري ذكر گرديده و حاكي از ميزان دين مي باشد. اسناد و اوراق تجاري به آن دسته از اسناد و اوراق بهادار اطلاق مي گردد كه مفاد آن حاكي از طلب حقيقي متقاضي مي باشد. با توجه به اين تعريف، تسهيلات خريد دين، تسهيلاتي است كه در آن بانك ( شخص ثالث ) با اعطاي تسهيلات، نسبت به خريد اسناد و اوراق تجاري صادره از سوي اشخاص حقيقي و حقوقي ( بدهكار ) از ذينفع اين اوراق ( داين ) به قيمتي كمتر از مبلغ اسمي آنها اقدام و در سررسيد اسناد وجه آنها را از بدهكار وصول مي نمايد.

 

دیگر انتظار کافیست تلفن را برداشته و با ما تماس بگیرید.

15 سال تجربه موفق در امور اخذ وام و تسهیلات بانکی

 

وب سایت: http://irloan.ir

 

آقای مهندس عراقی:  09123894586  

تلفن همراه: 09350799426


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets