دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

مشاوره دریافت تسهیلات اعتبار اسناد داخلی

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 42862

01 مرداد 1401 11:56 تهران -- تهران
ایران وام جهت کمک به تامین نقدینگی تجار، تولید کنندگان، کسبه، صاحبین محترم شرکتها، کارخانجات آماده...

تعداد بازدید: 568

دسته بندی: خدمات مالی

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 88507275 ارسال ایمیل

توضیحات

ایران وام جهت کمک به تامین نقدینگی تجار، تولید کنندگان، کسبه، صاحبین محترم شرکتها، کارخانجات آماده ارائه خدمات مشاوره تخصصی برای دریافت تسهیلات اعتبار اسناد داخلی، در کوتاهترین زمان می باشد.

شرايط متغير اقتصادي با جهت‌گيري به سمت جهاني شدن، موجبات عدم ثبات در قيمت‌ها و عدم تعادل در بازار كالاها و خدمات را به‌ وجود آورده است. نتيجه اين تغييرات و تحولات سريع و تأثيري كه بر بازارهاي داخلي و بين‌المللي مي‌گذارد، علاوه بر اينكه عدم اعتماد و اطمينان را بر تصميمات اقتصادي به‌وجود آورده است، بر تعهدات اشخاص و مؤسسات نسبت به يكديگر شديداً تاثير گذاشته و لاجرم ركود ناشي از نگراني‌ها و انتظارات رواني را موجب گرديده است. در چنين شرايطي، یکی از روشهایی که باعث ایجاد اعتماد و اطمینان اشخاص در ارائه خدمات به یکدیگر می‌شود، اعتبارات اسنادی است که سیستم‌های بانکی مجری آن هستند.اعتبارات اسنادي داخلي(ريالي)نوعي شيوه پرداخت و يكي از خدماتي است كه بانك یا موسسات مالی به درخواست يك متقاضي(خريدار- پيمانكار)، به منظور خريد يا سفارش كالا يا خدمات از يك ذينفع(فروشنده- کارفرما)داخلي و به نفع وي برقرارمي‌نمايد. اعتبارات اسنادي مزبور مي‌تواند، به‌صورت نقد (ديداري) يا مدت‌دار (نسيه) انجام شود.نکته قابل توجه در اعتبار اسنادی داخلی(ريالی) این است که بصورت (غيرقابل برگشت) افتتاح مي‌گردد، به این معنا که هرگونه تغيير در شرايط اعتبار از جانب متقاضي(خريدار)، يا بانک گشايش‌کننده اعتبار، موکول به موافقت و رضايت ذينفع(فروشنده) است. مهمترين مشخصه LC داخلي اين است كه (خريدار و فروشنده) و يا (كارفرما و پيمانكار)، هر دو در داخل مرزهاي جغرافيايي كشور بوده و بنابراين تابع مقررات داخلي بوده و در صورت عدم وجود مقررات و قوانین کافی در داخل کشور از مقررات بین‌المللی UCP600 استفاده خواهد شد. دومين مشخصه مهم LC داخلي، ريالي بودن آن است.

شما می توانید، جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس وب سایت تخصصی مشاوره ایران وام مراجعه نموده یا با تلفن آقای مهندس عراقی کارشناس متخصص امور وام تماس بگیرید.

تلفن ثابت شرکت: 88507275-88507276

تلفن همراه آقای مهندس عراقی: 09123894586

تلفن همراه: 09350799426

وب سایت: http://irloan.ir


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets