دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

نرم افزار گزارشات سانترال پاناسونيک

آگهی‌دهنده: تیبا سامانه شناسه آگهی: 41889

26 مهر 1401 10:55 تهران -- تهران
نرم افزار گزارشات سانترال پاناسونيکاين نرم افزار از طريق ارتباط با مراکز تلفن پاناسونيک ، امکان مشاه...

تعداد بازدید: 632

دسته بندی: برنامه نویسی


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09363393271 ارسال ایمیل

توضیحات

نرم افزار گزارشات سانترال پاناسونيک

اين نرم افزار از طريق ارتباط با مراکز تلفن پاناسونيک ، امکان مشاهده و تحليل تماس هاي سانترال ، محاسبه هزينه و مانيتورينگ تماس ها را فراهم ميکند . 


جهت اطلاع از مدت تماس هاي داخلي ، هزينه تماس هاي واحدهاي مختلف شرکت يا سازمان و دريافت اطلاعات آماري از تماس هاي نرم افزار پاناپيام به شما کمک خواهد نمود . همچنين به کمک اين نرم افزار شما مي توانيد شماره تماس گيرنده (CallerID) را در هنگام تماس ورودي ، قبل از برداشتن گوشي تلفن روي صفحه مانيتور مشاهده نمائيد ، عمليات شماره گيري تلفن را از داخل نرم افزار انجام دهيد و حتي تماس هاي از دست رفته (بدون پاسخ) را بصورت ايميل دريافت کنيد .


• نمايش گرافيکي خطوط شهري و داخلي ها

• نمايش وضعيت خطوط ، شماره تماس گيرنده و مدت تماس به صورت آنلاين

• نمايش خطوط مشغول با رنگ متمايز روي صفحه

• نمايش تماس هاي فعال

• هشدار در صورت بروز شرايط خاص مانند تماس با شماره تلفن خاص ، طولاني شدن مدت مکالمه از مقدار تعريف شده ، تماس با خارج از کشور و ...

• نمايش شماره تماس گيرنده (CallerID) بر روي کامپيوتر به صورت Popup براي داخلي مربوطه

• امکان کنترل خط تلفن از طريق نرم افزار مانند قطع تماس و پاسخگويي به تماس

• نمايش نام و مشخصات فرد تماس گيرنده از دفترچه تلفن

• داراي دفترچه تلفن کامل به امکان تعريف فيلدهاي دلخواه

• گزارش تماس هاي ورودي و خروجي با ذکر شماره داخلي ، مدت تماس و شماره تماس

• گزارش نموداري از تماس ها شامل گزارش ترافيک ساعات تماس ، مدت تماس ها و ...

• گزارش هزينه تماس هاي خروجي با امکان ويرايش تعرفه مکالمات

• گزارش آماري از وضعيت پاسخگويي هر داخلي و تعداد تماس هاي پاسخ داده شده ، عدم پاسخ و مشغولي

• مکان شماره گيري از شماره گير داخل نرم افزار

• تغيير حالت گوشي بهsp-phone و شماره گيري خودکار به محض فشردن کليد داخل نرم افزار

• شماره گيري خودکار از داخل دفترچه تلفن

• امکان copy و paste شماره از داخل ساير نرم افزار ها

• ارائه ي SDK جهت ايجاد امکان شماره گيري از داخل ساير نرم افزارهاي مشتريان

• مکان ارتباط با نرم افزارهاي CRM جهت نمايش مشخصات تماس گيرنده در داخل نرم افزار CRM

• ارسال ايميل از آمار تماس هاي روزانه شامل تعداد کل تماس ها ، تعداد تماس هاي پاسخ داده نشده، متوسط کل تماس ها و ...

• ارسال پيامک از تماس هاي بدون پاسخ و آمار تماس ها (ماژول پيامک)

• ارائه ي SDK جهت دريافت کلي? اطلاعات مرکز تلفن توسط ساير نرم افزارها

• مايش سوابق تماسهاي ورودي و خروجي براي هر داخلي

• ويرايش تعرفه مکالمات و بروزرساني از طريق اينترنت

• ثبت کليه عمليات سيستم (Log)

• قابليت اتصال به مرکز تلفن از طريق پورت سريال و شبکه

• تعريف سطوح دسترسي کاربران بصورت پويا

• ارائه نرم افزار در دو نسخ? عادي و پيشرفته



کلمات کلیدی:

گزارش گیر سانترال

تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets