دوره بازرسی جوش طراحی سایت

25,000 تومان

تکنیک فوق العاده قدرتمند برای از بین بردن افکار منفی

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 40811

01 مرداد 1401 11:56 تهران -- تهران
"مراقب افکار منفی باشید، حتی کوچک ترینشان. کوچک ترین سوراخها هم می توانند بزرگترین کشتی ها را غرق کن...

تعداد بازدید: 931

دسته بندی: آموزش عملی کاربردی


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09357121097 ارسال ایمیل

توضیحات

"مراقب افکار منفی باشید، حتی کوچک ترینشان. کوچک ترین سوراخها هم می توانند بزرگترین کشتی ها را غرق کنند "

 

سلام . به وبسایت موفقیت دات کام خوش آمدید !

آیا شما هم جزء اون دسته از افرادی هستید که همیشه نگران یه چیزی هستند؟

همش نگران و مضطرب هستید که نکنه فلان اتفاق بیفته؟

نکنه ماشینم رو بدزدند؟ نکنه تو امتحان رد بشم؟ نکنه خواستگاری که برام میاد از من خوشش نیاد؟ نکنه بچه ام که داره میره مدرسه یکی بیاد و بدزدتش یا موقع رد شدن از خیابون ماشین بهش بزنه؟ نکنه شریکم بهم خیانت بکنه؟ نکنه از این ماه بهم بگن دیگه سرکار نیا و از کار بیکار بشم؟ نکنه چک ماه آینده ام برگشت بخوره؟ نکنه مشتری هایم را از دست بدهم؟

نکنه ...؟ نکنه ...؟ نکنه ...؟ و هزار نکنه دیگه که صبح تا شب مثل خوره بجونمون میفتند و جالبه که در اکثر مواقع هیچ کدومشون اتفاق نمی افتند و فقط میخواهند که شیرینی لحظه هارو از ما بگیرند.

 

 

این افکار مثل موشی هست که وارد انبار گندم ما شده و تمام محصول و دست رنج سالانه مارو بر باد میده. پس  باید بر موش درون غلبه کنیم.

 

اگر شما هم در طول شبانه روز درگیر این دسته از افکار هستید باید یه خبر خوش بهتون بدهم و اون اینکه بعد از گوش دادن به این فایل صوتی و اجرای تکنیک فوق العاده قدرتمند اون میتونید برای همیشه از شر این افکار راحت بشید.

 

 

خیلی واضحه که افکار ما قطعا در زندگیمون تأثیر دارند و ما باید تمام تلاشمون رو بکنیم تا افکارمون مثبت باشه. اما همیشه رسم بر این بوده که وقتی میخواستند توی یه زمین حاصلخیز چیزی رو بکارند اول باید علف های هرز اون زمین رو هرس میکردند.

ما هم برای اینکه در یک زمین حاصلخیز به نام "ذهن" افکار مثبتمون رو بکاریم اول باید علف های هرز که همون افکار منفی هستند رو از ذهنمون بیرون بکشیم.

به عبارت دیگه اگر میخواهیم افکار مثبتی داشته باشیم اول باید افکار منفی نداشته باشیم.

 

شاید کارهای مختلفی رو برای از بین بردن افکار منفی امتحان کرده باشید اما جوابی دریافت نکرده باشید.

روشی که توی این فایل صوتی برای شما آماده شده یکی از قدرتمندترین و البته ساده ترین روش های علم NLP است که بارها و بارها مورد استفاده قرار گرفته و کارآیی خودشو به همه ثابت کرده. روشی علمی و برگرفته از خصوصیات ذهن و ضمیرناخودآگاه ما که با برنامه ریزی مجدد ذهن و ضمیرناخودآگاه میتونه انقلابی رو در درون شما رقم بزنه.

 

 

اگر شما هم دوست دارید با از بین بردن افکار منفی تان انرژی ذهنی و فکری خود را ذخیره کنید و این از انرژی در راستای رسیدن به آرامش و رسیدن به اهدافتون استفاده کنید میتونید همین الان به لینک زیر بروید و این فایل ارزشمند رو دانلود کنید...

 

http://movafaqiyat.com/info/58899/-quot;غلبه-بر-موش-درون--quot;/


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets