دوره بازرسی جوش طراحی سایت

44,000 تومان

پارچ تصفیه آب یزدگل (فروشگاه جهان خرید)

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 39656

01 مرداد 1401 11:34 تهران -- تهران
 آب مایه حیات است و نوشیدن آب بصورت منظم نیاز ضروری بدن محسوب می شود. اما با توجه به آلودگی های آب ه...

تعداد بازدید: 603

دسته بندی: لوازم خانگي

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09352297035 ارسال ایمیل

توضیحات

 آب مایه حیات است و نوشیدن آب بصورت منظم نیاز ضروری بدن محسوب می شود. اما با توجه به آلودگی های آب های آشامیدنی نوشیدن آب سالم از اهمیت ویژه ای برخوردار است.پارچ تصفیه آب یزدگل مواد معدنی موجود در آب را حفظ می کند و فقط مواد مضر و کلر موجود در آن را از بین می برد.نوشیدن آب از دستگاه های تصفیه آب غیر استاندارد به دلایل متعددی برای سلامتی مضر هستند که می توان موارد زیر را نام برد:

- از بین بردن مواد و املاح معدنی آب که مورد نیاز بدن است.

- افزوده شدن ماده مضر BPA به آب

اما تولید کنندگان ایرانی یک محصول با کیفیت و استاندارد را برای مصرف کننده تولید کرده اند که تمامی خواص مفید و املاح معدنی آب را حفظ می کند و آبی سالم و گوارا را برای نوشیدن مهیا می نماید. 

ویژگی های پارچ تصفیه آب یزدگل:

- ساخته شده از مواد اولیه درجه یک و فاقد BPA (مواد مضری که از ظروف پلاستیکی جدا می شود و وارد غذا و خوراکی ها شده و به بدن آسیب می رساند).

- دارای فیلتر قابل تعویض و در دسترس (فیلتر یزدگل همیشه موجود می باشد).

- سایز: 28 در 23 سانتی متر.jahankharid@

- حجم: 2300 سی سی (2.3 لیتر).

- استفاده آسان و بدون نیاز به نصب (بر خلاف دیگر دستگاه های تصفیه آب که جای زیادی می گیرند و می بایست در یک مکان نصب شوند).

- دارای خاصیت میکروب زدایی از آب

استفاده از این محصول بسیار آسان است، کافی است درب پارچ را برداشته و آن را پر از آب نمایید. حال هنگام ریختن، آب از فیلتر عبور کرده و کلر و مواد میکروبی آن گرفته می شود و درون لیوان می ریزد.با توجه به اینکه این پارچ مخصوص تصفیه آب املاح مفید آب را حفظ و میکروب آب را از بین می برد برای بیماران کلیوی بسیار مناسب می باشد.شما با استفاده از این محصول می توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن آب گوارا و تمیز نوش جان کنید.

شرکت یزدگل یکی از معتبرترین شرکت ها در زمینه تولید لوازم پلاستیکی خانه و آشپزخانه است و گواهینامه های این شرکت را در زیر می توانید ببینید:

اخذ گواهینامه مدیریت کیفیت جهانی از انگلستان

اخذ گواهینامه مدیریت جامع تجارت از اسپانیا

اخذ گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001

اخذ گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان از سازمان حمایت از مصرف کنندگان.

اخذ گواهینامه واحد نمونه استاندارد, سازمان تحقیقات صنعتی و استاندارد ملی ایران.

اخذ گواهینامه مسئول فنی نمونه ، از وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی.

روش خرید:به سايت ما www.jahankharid.ir مراجعه كرده و روی دکمه خرید پستی کلیک کرده سپس فرم ثبت مشخصات را پر کنید. محصول را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید و سپس مبلغ آنرا به مامور پست بپردازید.يا جهت ثبت سفارش با تلفن 09352297035 تماس حاصل فرماييد.

روش هدیه دادن این محصول:شمامیتوانیددرقسمت آخرفرم ثبت سفارش هزینه محصول رابصورت نقدی پرداخت نمایید ودرقسمت پیغام یک جمله برای کسی که دوستش داریدبنویسید تامااین محصول رابصورت کادوبرای ایشان ارسال نماییم.

telegram.me/jahankharid



تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets