دوره بازرسی جوش طراحی سایت

2,400,000 تومان

امان پوده - نوازندگی گیتار

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 36963

01 مرداد 1401 11:32 تهران -- تهران
از آنجاییکه کلاسها متعلق به امان پوده ( Aman Poudeh ) می باشد , در نتیجه تمامی سبک های اصلی گیتار  ا...

تعداد بازدید: 582

دسته بندی: آموزش هنری


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09122109618 ارسال ایمیل

توضیحات

از آنجاییکه کلاسها متعلق به امان پوده ( Aman Poudeh ) می باشد , در نتیجه تمامی سبک های اصلی گیتار  از قبیل : کلاسیک / فلامنکو / پاپ ملودی / پاپ گیتار و آواز را شامل می شود ,  کلاس ها تمامی سنین , از مبتدی تا عالی , را شامل می شود . هنرجو می بایست راس ساعت مقرر در  کلاس حاضر شود . از آنجاییکه ساعات صبح تا ظهر استاد مختص موسسه آموزشی کنکور دانشگاه هنر ( مهارت ایران زمین - موسیقی ) می باشد بنابراین,کلاسهای مربوط به این آگهی بعد از ظهر ها می باشد ,  و اما : تصاویر این آگهی,از روی ویدیو کلیپ های تصویری با اجرای کاملا زنده استاد برداشته شده که بیش از 65 سایت نیز هم اکنون یکی از هشت ویدیو را برای تبلیغ سایت خود به معرض نمایش گذاشته است بنابراین برای یک جستجوی سالم و عدم ورود به سایت های ناشناس و مشاهده هر هشت ویدیو در کنار هم , کافیست به راحتی در گوگل ویا سایت آپارات این عبارت را جستجو کنید:     
ویدیو کلیپ های هفت شاهکار برای گیتار - آپارات
این ویدیو کلیپ ها به جهت درک کامل علاقه مندان کاملا زنده و با صدای طبیعی گیتار ظبط شده اند . این ویدیو کلیپ های با ارزش زنده عبارتند از:
1) American country guitar Joy - گیتار کانتری , کابوی امریکا
2) STATE OF SIEGE حکومت نظامی - شاهکار احساس در نوازندگی
3) Classical guitar iranian - امان پوده - اجرای زنده
4) همراهی کامل آواز توسط یک گیتار - امان پوده  
5) باج عاشق-کنسرت آواز و گیتار امان پوده - نیاوران
6) Pop French , گیتار فرانسوی - Aman poudeh
7)Guitar Iran The Premiere Of Spain - گیتار ایران فراتر از اسپانیا
8) Simply good days - گیتار فلامنکو با آواز پاپ
مدرس : امان پوده ، کارشناس موسیقی - ساز تخصصی گیتار - برنده فستیوال گیتار ایروان ارمنستان در سال 2006 - از مدرسین کنکور دانشگاه موسیقی مهارت ایران زمین و عضویت در کانون های وابسته .
 ساعات کلاس که برای تمامی سطوح (مبتدی و حرفه ای) و تمامی سبکها می باشد عبارت است از : بعد از ظهرها از ساعت 15 الی 22 / تلفن تماس :
- 02177308442 & 09122109618 -
ترجیحا برای تماس ابتدا با تلفن همراه مکالمه نمایید / درضمن برای آشنایی بیشتر با آواز پاپ و 5 تحریر آواز پاپ نیز می توانید از مصاحبه خبر گزاری ایسنا با امان پوده استفاده نمایید . کافیست که این عبارت را در گوگل سرچ نمایید  : امان پوده - ایسنا . و یا به آدرس اینترنتی آن بروید : www.isna.ir/news/8104-00067 امیدواریم از این گفتگو و آشنایی با تحریر های آواز پاپ لذت ببرید .


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets