دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

ثبت شرکت ، ثبت برند فکر برتر

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 36814

01 مرداد 1401 11:32 تهران -- تهران
سامانه تخصصی ثبت شرکت فکر برتر با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب در زمینه ثبت شرکت ، ثبتبرند ، ...

تعداد بازدید: 520

دسته بندی: خدمات اداری

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 02142143 ارسال ایمیل

توضیحات

سامانه تخصصی ثبت شرکت فکر برتر با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب در زمینه ثبت شرکت ، ثبتبرند ، ثبت تغییرات و تصمیمات شرکت ، نقل و انتقال سهامشرکت های سهامی خاص و نقل و انتقال سهم الشرکه درشرکت های با مسئولیت محدود ، انحلال، ثبت نام و برند تجاری، افزایش و کاهش سرمایه و کلیه امور مربوط به شرکتها را در زمینه ثبت، آمادگی کامل خود را برای خدمت رسانی به هم میهنان گرامی خود با افتخار اعلام مینماید 

 

ثبت شرکت

ثبت شرکت فرآیندی است که طی آن اشخاص حقیقی یا حقوقی قراردادی را مابین خود امضا می کنند که این قرارداد در برگیرنده قواعدی برای تعامل این اشخاص با یکدیگر و همچنین با اشخاص ثالت (خارج شرکت) است.

شرکت ها بر حسب فعالیت و نوع تعامل مابین شرکا و سهامداران انواعی دارند نظیر ثبت شرکت سهامی خاص، ثبت شرکت مسئولیت محدود، ثبت شرکت شرکت تضامنی، ثبت شرکت سهامی عام و … و مسلما بر حسب نوع شرکت قواعد و چارچوب حاکم و در نتیجه نوع قرارداد و مراحل ثبت شرکت نیز متفاوت خواهد بود.

 

ثبت برند

برند یا نام تجاری (انتخاب نام برند) که برای محصولات و خدمات یا شرکت ها اطلاق می شود، نامی است که محصولات و خدمات و شرکتها را از سایر شرکت ها متمایز می کند. به صورت عامیانه برند یا نام تجاری به صورت لاتین و غیر لاتین در دنیای کسب و کار مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از برند یعنی استفاده از انحصار یک امتیاز از یک کالا یا خدمات خاص به طوریکه حق سوء استفاده یا کپی و یا حتی اعمال تحریم از آن سلب می شود. برند ها به صورت نوشته تجاری یا لوگو تایپ یا نوشته تجاری و لوگو جداگانه می باشند که نمونه های مختلف آن که توسط ثبت سفیر طراحی می شود و در سایت قرار گرفته است.

 

 

خدمات ثبت شرکت فکر برتر :

ثبت شرکت سهامی خاص

ثبت شرکت مسئولیت محدود

ثبت شرکت سهامی عام

ثبت شرکت تضامنی

ثبت شرکت در کیش

ثبت شرکت در مناطق آزاد

ثبت شعبه و نمایندگی شرکت خارجی

ثبت شرکت هولدینگ

ثبت شرکت سرمایه گذاری

ثبت تغییرات شرکت ها

ثبت برند

ثبت علائم تجاری

اخذ کد اقتصادی

اخذ کارت بازرگانی


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets