info [at] newagahi.ir

درج آگهی در نیو آگهی کاملا رایگان بوده و آگهی های ویژه دارای امکانات خاصی می باشند|با ثبت آگهی ویژه آگهی شما بیشتر نمایش داده خواهد شد ودر موتورهای جستجو نیز در نتیجه های بالاتری قرار خواهد گرفت

درج آگهی رایگان|ثبت آگهی| در نیازمندی نیو آگهی

درج آگهی رایگان در نیازمندی نیو آگهی به صورت ویژه و تخصصی

#ژورگراف بروشور ساک دستی طراحی لوگو

بازرسی جوش کانال استخدام تلگرام ستایش
برنامه اندروید نیو اگهی ثبت اگهی رایگان و درج آگهی رایگان در اندروید خازن

#ژورگراف بروشور ساک دستی طراحی لوگو

آگهی رایگان
  •  email
  • email
  •    تهران تهران
  • مشاغل خدمات تبلیغاتی
  • 15 بازدید
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
  • آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
  • سید خندان ابتدای بزرگراه رسالت کوچه باقری پلاک 7 طبقه اول

چرا تبلیغات؟

www.jourgraph.com

  فعالان کسب وکار وبازاریابی معتقدند، تبلیغات نحوه ای از ارتباطات منظم و هدفمند است که با استفاده از شیوه های خلاقانه و نوین می تواند مخاطب را مجاب نماید تا برای خرید کالایی مشخص و یا خدماتی خاص، تصمیم نهایی خود را بگیرند.

تبلیغات، تاثیر موثر بر ضمیر ناخودآگاه مخاطب دارد، اما همین تاثیرات نامحسوس و آرام می توانند بعد از مدتی تاثیر گذارد و یک کمپانی را به سوددهی برساند. این تغییرات کوچک و نامحسوس بعد از مدتی در یک زمان مشخص به چشم خواهند آمد. هرگاه که به تاثیرات یک تبلیغ فکر می کنیم، بدون شک به نحوه تاثیر تبلیغ بر روی یک نام تجاری می اندیشیم. این تاثیرات بعد از یک سیر منظم تبلیغ اثر گذار خواهد بود.

تبلیغات را به عنوان بازوی اصلی افزایش فروش و توسعه ی بازار شناخته اند. بسیاری از مدیران شرکت ها اطلاع چندانی از عواقب توقف تبلیغات خود ندارند، چرا که فکر می کنند آن ها مشتریان ثابت خود را به دست آورده اند و از طرف دیگر می توانند با توقف تبلیغات به کاهش هزینه های خود کمک نمایند. آنچه از نظر این مدیران پنهان مانده، این است که توقف تبلیغات مانند بیماری های مرموز بسیار آرام نتایج خود را بروز خواهد داد. توقف تبلیغات باعث می شود آرام آرام مشتریان برند مورد نظر را فراموش کرده و به سمت کالاهایی بروند که هر روز در سطح شهر با تبلیغات آن ها مواجه خواهند بود، چرا که تبلیغات این باور را به مشتری می دهد که او می تواند با یک برند جدید، یک اتفاق جدید را تجربه نماید و چه بسا در این راه متوجه شود برند تازه ای که با آن آشنا شده از کیفیتی مطلوب برخوردار است و همین باعث شود کم کم برندهای پیشین را از خاطر ببرد.

بنابراین شیب صعودی در فروش، ارتباط معکوسی با تصمیم برای کاهش بودجه تبلیغات دارد و برای حفظ این شیب صعودی بایست تصمیم به افزایش بودجه تبلیغات گرفت.     

کانال تلگرام نیوآگهیکانال تلگرام نیوآگهی
اینماد نیوآگهیجهت مشاهده اینماد کلیک کنید
برنامه اندروید نیوآگهیدانلود برنامه اندروید نیوآگهی
آموزش و پشتیبانیپرسش و پاسخ
انجمن نیوآگهیانجمن نیوآگهی
مجله نیوآگهیمجله نیوآگهی