دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

نانو نما، پوشش نانو نمای ساختمان

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 33800

01 مرداد 1401 11:41 البرز -- کرج
نانو نما، پوشش نانو نمای ساختمان ، نانو اجر ، پوشش نانو برای سنگ، سنگ نانو با استفاده از محصولات گرو...

تعداد بازدید: 924

دسته بندی: بازسازی ساختمان و آپارتمان


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09120805927 ارسال ایمیل

توضیحات


نانو نما، پوشش نانو نمای ساختمان ، نانو اجر ، پوشش نانو برای سنگ، سنگ نانو

 با استفاده از محصولات گروه تولیدی اجرایی هورسان  ساختمان خود را در برابر خسارات ناشی از جذب آب بیمه نمایید.

 

اگر نمای ساختمان شما تمیز و نو می‎باشد (یا در حد نو) فقط اجرای نانو هورسان را توصیه می‎کنیم. شما می‎توانید با کمترین هزینه و بالاترین تکنولوژی نمای ساختمان خود را سالها تمیز و نو نگهدارید.
زمانی که املاحی مانند نمک و گچ و سولفات ها در خاک زیادتر از حد معمول باشند آجر دچار شوره‎زدگی می‎شود و هنگامی که شوره خیلی زیاد شد لعاب روی آجر را برداشته و آجر نما دچار ریزش می‎شود.

این امر فقط به نوع خاک بستگی دارد برای رفع این مشکل می‎بایست محلول نانو هورسان را قبل از اجرای نما روی آجر بصورت پاشش اجرا کنید.

حال اگر مقدار املاح اضافی (گچ و نمک) خیلی زیاد نباشد این محلول بدون تغییر رنگ در آجرنما و سنگ نما می‎تواند از شوره‎زدن و پوسته شدن جلوگیری کند اگر از حد معمول زیادتر باشد آجر نما بصورت خیلی ضعیف پوسته می‎کند.
اگر میخواهید آجرنما را بدون تغییر رنگ، شوره زدن و پوسته شدن روی نما ببینید باید قبل از اینکه آجرنما کار شود پوشش نانو را روی آن اجرا کنید. در این صورت ملات سیمان نمیتواند آجرنما را کثیف کند. این کار توسط شرکت در هر کارخانه ای که آجرنما خریداری شود انجام میشود و از هر نظر به زیبایی آجر و نمای ساختمان کمک میکند. دقیقاً شما آجری که در بسته بندی می بینید روی نمای ساختمان خواهید دید بدون تغییر رنگ و شوره.

برای اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه فرمایید و یا با ما تماس بگیرید.


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets