دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

نمایندگی الکتروژن

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 109128

23 تیر 1400 16:54 تهران -- تهران
الکتروژن الکتروموتور های پیشرفته ساخت ایران www.sccco.net  شرکت صنعت چرخش کاسپین بعنوان نماینده رسمی...

تعداد بازدید: 266

دسته بندی: سایر لوازم

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید ارسال ایمیل

توضیحات

الکتروژن الکتروموتور های پیشرفته ساخت ایران www.sccco.net 
 شرکت صنعت چرخش کاسپین بعنوان نماینده رسمی شرکت الکتروژن در ایران ،در سال 1392 همزمان با تولید الکترو موتورهای صنعتی الکتروژن ، فعالیت رسمی خود با این برند را آغاز نمود.

درباره الکتروژن

شرکت الکتروژن یکی از بزرگترین تولیدکنندگان الکتروموتور در خاورمیانه می باشد که با در اختیار داشتن کادری مجرب و خطوط تولید مجهز اتوماتیک و نیمه اتوماتیک دارای ظرفیت کافی جهت تولید و تامین الکتروموتورهای مختلف و پمپ های آب مورد نیاز صنایع مرتبط و سایر مصرف کنندگان می باشد.

این شرکت در سال 1367 تاسیس و در سال 1380 پس از انتقال به محل جدید کارخانه واقع در اتوبان آزادگان ، جاده احمدآباد مستوفی ، در زمینی به مساحت 150000 متر مربع با 100000 متر مربع سالن های تولید به فعالیت خود ادامه می دهد.

خطوط تولید شرکت الکتروژن مجهز به دستگاههای اتوماتیک تولید الکتروموتور بوده و با در اختیار داشتن یکی از واحدهای قالب سازی منحصربفرد در ایران ،قادر به ساخت پیچیده ترین و دقیقترین قالب و ابزارهای خط تولید می باشد.

شرکت الکتروژن در سال 1996 و 2009 میلادی موفق به دریافت لیسانس از شرکت Hanning آلمان،Sole و Sisme ایتالیا گردیده و انواع الکتروموتورهای مشعل ،ماشین لباسشویی و فن کوئل خود را تحت لیسانس این شرکت ها تولید کرده و علاوه بر توزیع در بازارهای داخلی ،بخشی از سهم بازارهای خارجی را نیز در اختیار گرفته است.

شرکت الکتروژن بعنوان اولین تولیدکننده الکتروموتورهای High Efficient (راندمان بالا)فصلی نو در فن آوری صنعت الکتروموتورسازی را در کشور گشوده است.

شرکت الکتروژن با استقرار سیستم مدیریت کیفیت با دریافت گواهینامه ISO ۹۰۰۱-۲۰۰۸ موفق گردیده تا کلیه فرایندهای خود را به صورت موثر کنترل و پایش نماید. لازم به ذکر است کلیه محصولات الکتروژن دارای نشان استاندارد CE از اتحادیه اروپا می باشند.

کلیه محصولات شرکت الکتروژن دارای نشان استاندارد CE از اتحادیه اروپا می باشند.

شرکت صنعت چرخش کاسپین بعنوان نماینده رسمی شرکت الکتروژن در ایران ، در سال 1392 همزمان با تولید الکترو موتورهای صنعتی الکتروژن ، فعالیت رسمی خود را با این برند ، آغاز نمود که فروش و خدمات پس از فروش محصولات الکتروژن را در اختیار دارد .


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets