دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

اخذ دیپلم رسمی آموزش و پرورش در اصفهان

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 107846

27 اردیبهشت 1400 22:50 اصفهان -- اصفهان
دیپلم کاردانش آموزش و پرورشاخذ سیکل در آزمون جامعبرگزاری آزمون جامع به این صورت می باشد که سازمان آم...

تعداد بازدید: 290

دسته بندی: آموزش هنری

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09138088177 ارسال ایمیل

توضیحات

دیپلم کاردانش آموزش و پرورشاخذ سیکل در آزمون جامع

برگزاری آزمون جامع به این صورت می باشد که سازمان آموزش و پرورش در خرداد ماه هر سال به صورت جامع آزمونی را برگزار می کند که افرادی که تحصیلات ابتدایی دارند می توانند دراین آزمون شرکت کنند وکلیه دروس راهنمایی را امتحان بدهند و پس از کسب نمرات قبولی  مدرک خود را دریافت کنند. مزیت آزمون جامع در این می باشد که افراد در سریعترین زمان ممکن می توانند سیکل را دریافت کنند و جهت گرفتن دیپلم اقدام کنند. البته اخیرا تحت شرایطی افراد میتوانند در آزمون جامع شرکت کنند مثلا تا دوم راهنمایی قدیم را خوانده باشند و یا تعیین سطح شوند. در برگزاری و عدم برگزاری آزمون جامع در مقطع سیکل صحبتهایی و نظراتی مطرح شده که ممکن است منجر به قطع این روند شود.

اخذ سیکل در مدارس

اگر افراد بخواهند از طریق مدارس جهت گرفتن سیکل اقدام کنند باید در حدود ۱۰۵ واحد را به صورت ترم به ترم  با شرکت در کلاسها پاس کنند که در حدود ۲/۵ سال طول می کشد. این روش معمولا مربوط به کسانی میشود که مقطع چهارم و پنجم دبستان را گذرانده اند ولی نمیخواهند در آزمون جامع شرکت کنند و یا تعیین سطح نشده اند.

در هر دو صورت متقاضی میتواند در مدت زمان کوتاهی میتوان دوره اول متوسطه ( راهنمایی قدیم ) را گذرانده و برای ادامه تحصیل و گرفتن مدرک دیپلم اقدام کند. بعد از سیکل مقطع دیپلم با در نظر گرفتن دروس مهارتی و دروس نظری تقریبا حدود یکسال و نیم زمان خواهد برد.

با توجه به تغییرات دوره ای در ساختار و قوانین آموزش و پرورش به متقاضیان اکیدا توصیه میشود هر چه سریعتر تصمیم گیری و اقدام نمایند.

 

دیپلم کار و دانش

دیپلم کاردانش در واقع نشاندهنده یک دیپلم فنی است. به این ترتیب که فرد برای گرفتن دیپلم درسهای مهارتی رو بجای درسهای تئوری میگذرونه. البته درسهای تئوری هم داخل این رشته ها هست ولی مثل دیپلمهای تجربی و ریاضی درسهای تخصصی و پیچیده نداره.

اگر سیکل ندارید اینجا رو بخونید

تمام سازمانها و ارگانها و شرکتها این دیپلم رو قبول دارند. در حقیقت فکر نمیکنم زیاد پیش بیاد یا معمول باشه که از کسی بپرسند دیپلمت چیه؟ یا چرا تجری هستی ریاضی نیستی؟ یا چرا کاردانشی و انسانی نیستی؟

ما کمکتون میکنیم در سریعترین زمان دیپلم بگیرید. بدون استرس و راحت. ولی اگه فکر خرید دیپلم هستید موضوع فرق میکنه.

اگر هم میخواهید دیپلم نظری بگیرید باید بدونید که مسیرش کمی سخت تره ولی کار نشد نداره.
دیپلمهای تجربی – دیپلم ریاضی – دیپلم انسانی

آخرش اگه میخواهید دیپلم رو بدون دردسر و راحت بگیرید, اگه میخواهید سریعتر مدرک بگیرید و احیاناً بدرد کارتون هم بخوره و بالاخره اگه میخواهید برید دانشگاه با تجربه ما بهتره از مسیر دیپلم فنی عبور کنید.

مهارتهای دیپلم کار و دانش

برخی از رشته های پر طرفدار دیپلم کار و دانش: دیپلم گردشگری, دیپلم هتلداری, دیپلم مدیریت خانواده, دیپلم گرافیک کامپیوتری, دیپلم کامپیوتر, دیپلم اتومکانیک و برق خودرو, دیپلم برق صنعتی, دیپلم جوشکاری, دیپلم معماری, دیپلم نقشه کشی ساختمان, دیپلم طراحی صفحات وب, دیپلم تولید چند رسانه ای …

تفاوت دیپلم ارشاد با دیپلم فنی و حرفه ای

مهارتهای دیپلم کاردانش آموزش و پرورش هم توسط سازمان فنی و حرفه ای (وزارت کار) و هم توسط وزارت ارشاد صادر میشود. افرادی که جهت گرفتن دیپلم درسی فنی وحرفه ای اقدام می کنند نسبت به دیپلم ارشاد سریعتر می توانند دیپلم را اخذ کنند. زیرا آزمونهای سازمان فنی و حرفه ای به صورت آنلاین برگزار میشود و دانش آموزان می توانند در هر ماه طبق برنامه ریزی آموزشگاه آزمون دهند اما  آزمون های ارشاد هر 3 ماه یکبار برگزار می شود.

نحوه اخذ دیپلم 



 دانش آموزان متقاضی و داوطلبین گرفتن مدرک دیپلم به چند دسته اصلی تقسیم میگردند

 

1_دارندگان مدرک سیکل

 

تعداد واحد هایی که از اول تا پایان دوره دبیرستان باید پاس کنید تا به دیپلم برسید 96 واحد هستش که :

 31 واحد دروس سال اول

 23 واحد نصفی از دروس سال دوم

 که جمعا 54 واحد به عنوان دروس عمومی در مدرسه میگذرانید و همزمان با عمومی

42 واحد دروس مهارتی

 را در آموزشگاه ما میگذرانید و در طی یک سال 96 واحد تکمیل و دیپلم شما کامل خواهد شد و موفق به اخذ دیپلم رسمی از آموزش و پرورش میشوید و بدون پیش دانشگاهی و بدون کنکور وارد دانشگاه میشوید  

 

2_دیپلم ردی ها

 

کسانی که واحدهای عمومی (54 واحد قدیم / 64 واحد جدید) را گذرانده اند و دیپلم آنها ناقص است:

این دانش آموزان محترم تعداد واحد مشخص شده دروس مهارتی (42 واحد) را در آموزشگاه بگذرانند و پس از کامل شدن ۹۶ واحد دیپلم آنها کامل و از آموزش و پرورش صادر خواهد شد

 3_کسانی که دیپلم دارند

 جهت گرفتن مدرک دیپلم مجدد کافیست واحدهای مهارتی را در این مرکز بگذرانند واحدهای عمومی از مدرک دیپلم قبلی ایشان تطبیق داده میشود و دیپلم خود را با موفقیت خواهند گرفت

4_کسانی که مدرک سیکل ندارند

این دانش آموزان در ابتدا برای اخذ مدرک سیکل به آموزش و پرورش مراجعه میکنند و در طرح جامع شرکت نموده و مقطع راهنمایی را در یک امتحان میگذرانند و بعد مانند توضیحات شماره 1 اقدام میکنند

 

 

جهت مشاوره و اطلاعات بیشتر با شماره های  زیر تماس فرمایید :

09138088177 – 03136295379

آدرس :  اصفهان - خیابان حکیم نظامی - سرچهارراه شریعتی – جنب داروخانه دکتر سراج زاده پلاک 735

مدارک مورد نیازجهت ثبت نام:

 1-اصل  شناسنامه 

 2- اصل کارت ملی   

 3- 1 قطعه عکس 4*3

  4- مبلغ بیعانه


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets