دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

فروش سگ آپارتمانی در کرج

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 107634

17 اردیبهشت 1400 20:56 البرز -- کرج
پانسیون و نگهداری سگ آپارتمانیبهترین پانسیون و نگهداری سگ آپارتمانی می تواند محیطی باشد که سگ در غیا...

تعداد بازدید: 233

دسته بندی: حیوانات خانگی

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09381645144 ارسال ایمیل

توضیحات

پانسیون و نگهداری سگ آپارتمانی

بهترین پانسیون و نگهداری سگ آپارتمانی می تواند محیطی باشد که سگ در غیاب صاحب خود به راحتی از محیط جدید خود لذت ببرد و حکم یک هتل را برایش داشته باشد. احداث  پانسیون و نگهداری سگ آپارتمانی در تهران و کرج و سایر شهرها توسعه پیدا کرده است. در یک پانسیون و نگهداری سگ آپارتمانی ابتدا کادر دامپزشکی با معاینه و بررسی از سلامت سگ آگاهی می یابد و گواهی دریافت می کند، آنگاه اقدام به نگهداری سگ در پانسیون صورت می گیرد.

مزایای پانسیون و نگهداری سگ آپارتمانی چیست؟

حیوانات خانگی علی الخصوص سگ ها به شدت به صاحبان خود وابسته می شوند و از تنهایی بیزارند. همه ی صاحبان سگ مواقعی مجبورند سگ های خود را به محلی بسپارند تا به کار یا سفر خود بپردازند. در این مواقع پانسیون و نگهداری سگ آپارتمانی محلی است که برای نگهداری سگ به دردمان می خورد.

با گذاشتن سگ در پانسیون خیال صاحبان سگ راحت می شود و به کار و سفر خود می پردازند.

در محیط پانسیون و نگهداری سگ آپارتمانی طراحی های جالبی برای رفاه حال سگ ها تدارک دیده شده است که محل استراحت و تغذیه و ... توسط باکس هایی مشخص شده اند. این باکس ها با توجه به وزن سگ ها بزرگ یا کوچک ترند. برای هر سگی به صورت جداگانه سه نوبت گردش روزانه مشخص شده است. پانسیون و نگهداری سگ آپارتمانی یک مجل راحت و بسیار امن است که در ایجاد خیال راحت صاحبان سگ موثر بوده و از سگ ها به خوبی مراقبت و نگهداری می شود. چون سگ ها روحیه ی بسیار حساسی دارند ممکن است با قرار گرفتن در یک محیط جدید دچار تنش و استرس روحی شوند از این رو پانسیون و نگهداری سگ آپارتمانی  به گونه ای طراحی شده اند که محیط امن و راحتی برای سگ ها باشد و دامپزشکان مخصوص در آنجا حضور داشته و کاملا مراقب احوال سگ ها هستند و این محیط تحت نظر دامپزشک است تا از استرس این حیوان باوفا کاسته شود.

یک پانسیون خوب و مناسب باید کاملا بهداشتی و تمیز باشد و غذای مناسب حیوانات را داشته باشد، به علاوه با دارا بودن محل هواخوری و گردش آزاد، یک محیط امن و راحت را برای سگ ها بوجود بیاورد. با حضور شبانه روزی دامپزشک نیز این اطمینان خاطر بیشتر حاصل می شود.

سگ های شیتزو

شیتزو سگ آرام و با وفایی است که سریع صمیمی می شود و بسیار هوشیار است. این نوع سگ بسیار فانتزی  و مو بلند و پشمی است. این نوع سگ از بهترین نژاد سگ ها به حساب می آید که فیزیک بدنی خارق العاده ای نیز دارد. این نوع سگ برای تعلیم، هوشیاری بالایی داشته که توجه بسیاری را به خود جلب می کند. برای خرید و فروش سگ شیتزو باید بدانید که تربیت این نوع سگ به راحتی ممکن نیست و باید ثبات رفتاری داشته باشید تا بتوانید از پس تربیت آن بر آیید. قبل از تربیت کامل این نوع سگ اجازه ی گشت و گذار در منزل را به آن ندهید. در خرید و فروش سگ شیتزو دقت کنید که این نوع سگ ها  با پوزه ی کوتاه نسبت به دمای بالا بسیار حساس اند. چون هوایی که وارد ریه ی آن ها می شود به اندازه ی کافی خنک نمی شود. اگر هوا گرم بود بگذارید این سگ در خانه بماند و در هوای گرم بیرون پرسه نزند.

خرید و فروش انواع سگ کرج به صورت آنلاین نیز صورت می پذیرد و کافی است با مراجعه به سایت فروش انواع  سگ ها مثل فروش سگ دوبرمن کرج مراجعه کرده و از طریق وب سایت سگ مورد علاقه ی خود را انتخاب و خریداری نمایید و یا اگر قصد فروش سگ و توله های آن را دارید فروش اینترنتی انجام دهید.

سگ دوبرمن: این نوع سگ ها بسیار باهوش و ذکاوت اند و بیشتر به عنوان گارد های پلیس استفاده می شوند. از آنجا که این نوع سگ پر انرژی اند باید غذاهای حاوی پروتئین بالا مثل گوشت و … مصرف کنند. این نوع سگ ها به طور شگفت انگیزی فعال و باهوش اند. نژاد سگ ها از نوع نگهبان است. پلیس و ماموران ارتش بیشتر از این نوع سگ ها جهت کمک و محافظت استفاده می کنند.


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets