دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

اخذ دیپلم رسمی آموزش و پرورش در اصفهان

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 107617

27 اردیبهشت 1400 22:29 اصفهان -- اصفهان
راهکارهای / نحوه  اخذ دیپلم آموزش و پرورش , به صورت قانونی برا ی گروه های مختلف از اقشار مردم  از جم...

تعداد بازدید: 311

دسته بندی: آموزش هنری

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 03136295379 ارسال ایمیل

توضیحات

راهکارهای / نحوه  اخذ دیپلم آموزش و پرورش , به صورت قانونی برا ی گروه های مختلف از اقشار مردم  از جمله : شاغلین , کارگران , کارمندان , مشاغل آزاد , خانم های خانه دار و ...

دانش آموزان روزانه وشبانه ,دارندگان مدرک سیکل داوطلبان آزاددریافت دیپلم دوم,دیپلم ردیهاودیپلم ناقصی ها

مراحل اخذ دیپلم به چند قسمت تقسیم می شود؟ 

مرحله اول : مشاوره در مرکز مهارت آموزی صنعت سپاهان در این مرحله متقاضی عزیز با در دست داشتن آخرین خلاصه وضعیت تحصیلی , سیکل , کارنامه به مرکز یا آموزشگاه مراجعه می کند و در مورد وضعیت تحصیلی با مشاورتحصیلی صحبت میکند و بعداز مشخص شدن وضعیت تحصیلی متقاضی مورد نظر راهکارهای لازم جهت دریافت در مسیرهای کوتاه و قانونی را به متقاضی معرفی می کنند, بعد از اتمام مرحله مشاوره , متقاضی فرم مدارک مورد نیاز را دریافت می کند و جهت تهیه و گردآوری مدارک مورد نیاز تشکیل پرونده اقدام می نماید و وارد مرحله دوم میگردد.

مرحله دوم : پس از تهیه مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام و تشکیل پرونده در مرحله دوم در آموزشگاه انتخاب رشته نموده و ساعات شرکت در کلاسها و برنامه دروس را دریافت می نماید و اقدام به تهیه کتابها و جزوات و نمونه سوالات مرتبط با رشته خود می نماید . متقاضیان عزیز توجه داشته باشند در صورت شاغل بودن میتوانند از طرح شاغلین برای شرکت در کلاسها بهره مند گردند.

1-دارندگان مدرک سیکل

هنرجویان عزیزتعداد واحدهایی که از اول تاپایان دبیرستان باید پاس نمایید تا به دیپلم برسید96 واحد میباشدکه 31 واحد دروس سال اول 23 واحد نصفی از دروس سال دوم را شامل میشود که جمعاً 54 قدیم الی 64 واحد به عنوان دروس عمومی در مدرسه می گذرانید و همزمان با دروس عمومی 42 واحد دروس مهارتی را در آموزشگاه صنعت فیلم سپاهان میگذرانید و در طی یک سال  96 قدیم الی 106واحد تکمیل و دیپلم شما کامل خواهد شد و موفق به اخذ دیپلم رسمی از آموزش و پرورش میشود و بدون پیش دانشگاهی وبدون کنکور وارد دانشگاه میشوید.

2- دیپلم ردیها

کسانی که واحدهای عمومی را گذرانده اند و دیپلم آنها ناقص است, این هنرجویان عزیز کافیست که تعداد واحد مشخص شده دروس مهارتی را در آموزشگاه (صنعت سپاهان)بگذرانندو پس از کامل شدن  96 الی 106واحددیپلم آنها کامل و از آموزش و پرورش صادر خواهد شد .

3- کسانی که دیپلم دارند

جهت اخذ دیپلم مجدد کافیست واحد های مهارتی را در این مرکز (صنعت سپاهان)بگذرانند و واحد های عمومی از مدرک دیپلم قبلی ایشان تطبیق داده می شود و دیپلم خود را با موفقیت خواهند گرفت .

4- کسانی که مدرک سیکل ندارند

این هنرجویان در ابتدا برای اخذ مدرک سیکل به آموزش و پرورش مراجعه میکنند و در طرح آزمون جامع سیکل ( که شهریور 1399 برگزار میشود ) شرکت نموده و کلا  مقطع راهنمایی را در یک امتحان میگذرانند و بعد مانند توضیحات شماره 1 اقدام میکنند .

دروس مهارتی ( 42 واحد)

دروس مهارتی در رشته های کار دانش ( کامپوتری و هنری ) شامل 5 یا 6 درس میشود و زمان اتمام دروس مهارت 1 ماه الی 2 ماه میباشد که دریک دوره الی دو دوره برگزار میشود . دوره اول مهر تا دی تا خرداد  , دوره دوم خرداد تا شهریور میباشد ( دردیماه 1399 میتوانید 42 واحدکامل دروس تخصصی را یک جا اخذ نمایید به علت  بیماری کرونا ) .

دروس عمومی ( 54 واحد قدیم و 64 واحد در نظام جدید )

دیپلم ردی ها و و دارندگان مدرک قبولی سال سوم نظام قدیم و یا دوم نظام جدید نیازی به گذراندن دروس عمومی ندارند . سایر افرادی که تعدادی از دروس عمومی خود را در سالهای اول یا دوم دبیرستان گذرانده باشند واحد های مذکور از آنها پذیرفته می شود . ثبت نام دروس عمومی از سه ترم پاییز ( مهر ماه ) , زمستان ( دی ماه ) و تابستان ( تیر ماه ) انجام می شود . در ترم های پاییز و زمستان حداکثر 20 الی 22واحد درسی و در ترم تابستان حداکثر 10 الی 12 واحد درسی قابل انتخاب است .

آزمون های نهایی به صورت آنلاین برگزار میشود و افرادی که تا دوم دبیرستان یا سوم دبیرستان در خواندند می توانند یک ماهه ، 3 ماهه ( در خرداد ماه / شهریور ماه   1400 ) فارغ التحصیل شوند ...

با توجه به بخش نامه سازمان سنجش ، فراگیر با هر دیپلمی از دیپلم های نظام جدید  می تواند در یکی از رشته های دلخواه دانشگاه جامع علمی کاربردی،دانشگاه پیام نور ،  دانشگاه آزاد ، دانشگاه دولتی ( آزمون سراسری ، رشته های نظری : انسانی ، تجربی ، ریاضی فیزیک )  بدون آزمون  یا با آزمون ثبت نام کرده و ادامه تحصیل دهند .

توضیحات تکمیلی

افرادی که قصد تسریع در دریافت دیپلم رسمی آموزش و پرورش را دارند می بایست به طور همزمان در مراکز آموزش از راه دور و یا مدارس بزرگسال ثبت نام نموده و دروس عمومی باقیمانده را تا پایان دوره مهارتی به اتمام برسانند . دارندگان مدرک قبولی سال سوم نظام قدیم یا دوم نظام جدید که دروس عمومی را قبلا گذرانده اند نیازی به گذراندن دروس عمومی ندارند . پس از اتمام مهارت جهت صدور دیپلم , ثبت نام در یکی از مراکز آموزشی بزرگسالان الزامیست .

 مراحل ثبت نام :

1- ثبت نام  در موسسه

2- دریافت کد 5 رقمه دیپلم

1-      تطبیق  دروس عمومی و تخصصی از طرف آموزش و پرورش

2-     صدور دیپلم از طرف مدارس بزرگسالان

کتاب های مناسب اخذ دیپلم

کتاب های در مقطع دیپلم به صورت PDF در اختیار هنرجویان قرار میگیرد .

سوالات تستی و عملی  : این رشته از طرف اداره تهران به صورت ورد در اختیار هنرجویان قرار میگیرد .

 امتحانات کتبی به صورت تستی ( که کد کاربری و رمز عبور و لینک آزمون بر روی شماره ئموبایل ثبت شده هنرجو ارسال می شود )  و آنلاین  و آزمون عملی به صورت حضوری برگزار میشوند

___________________________________________________________________________________________________  

دیپلم گرافیک رایانه وزارت ارشاد

دیپلم گرافیک یکی از رشته های زیر مجموع شاخه هنر است.

گرافیک دارای ۴۲٫۵ واحد مهارتی است و جایگاه ویژه و با ارزش کاربردی و هنری می باشد.

در رشته گرافیک کامپیوتر  افراد به اصول طراحی گرافیکی ، استفاده از رایانه در این زمینه ، گرافیک رایانه شناخت پیدا می کنند.

و با دانش مبانی مانند هنرهای تجسمی و شناخت رنگ ها، چاپ و نظارت بر چاپ ، طراحی کاتالوگ، کارت ویزیت ، بروشور، پوستر، طراحی جلد کتاب و مجله، لیتوگرافی، صفحه بندی نشریات

و همچنین تسلط بر نرم افزارهای رایانه در زمینه گرافیک مانند فتوشاپ آشنا خواهند شد.

 

دیپلم گرافیک را آسان بگیرید

 

گرافیک از پرطرفدارترین رشته های وزارت ارشاد است و به دلیل طرح درس مشخص آن میزان قبولی در این رشته تحصیلی برای اخذ دیپلم بالاست.

در واقع قبولی در این رشته آمار بیش از ۹۵% دارد و بطور کلی افرادی که با Word و Photoshop  آشنایی دارند در اخذ مدرک دیپلم گرافیک مطمئن باشند.

 

گرافیک در مقطع دیپلم را آغاز کنید

 

افرادی که قصد دریافت مدرک دیپلم مهارتی گرافیک را دارند.

 مراحل ثبت نام :

1- ثبت نام  در موسسه

2- دریافت کد 5 رقمه دیپلم

3-     تطبیق  دروس عمومی و تخصصی از طرف آموزش و پرورش

4-     صدور دیپلم از طرف مدارس بزرگسالان

دیپلم کارو دانش :دانش آموزان جهت گرفتن دیپلم کار و دانش نظام جدید که معادل دیپلم های 4 ساله نظری ( انسانی ، تجربی و ریاضی میباشد ) باید ۹۶ واحد درسی را بگذرانند که درحدود( ۵۴ تا۶۲ )واحد دروس عمومی و (۲۴تا ۴۲) واحد مهارت کاردانش میباشد. که تغییر تعداد واحدها در دروس عمومی ومهارتها بستگی به انتخاب رشته تخصصی دیپلم دارد که دروس عمومی را باید در مدارس شبانه به صورت ترم به ترم پاس کنند و مهارت را در آموزشگاههای زیر نظرارشاد بگذرانند. مدت زمان اخذ دیپلم کار و دانش برای افرادی که قبلا دروس عمومی را پاس نکرده باشند در حدود یک سال به طول می انجامد ولی افرادی که قبلا تا سال دوم دبیرستان تحصیل کرده باشند می توانند با گذراندن دروش تخصصی ( سال دهم ، یازدهم و دوازدهم ) 1 ماهه یا 3 ماهه یا 6 ماهه در مدت زمان  کمتری دیپلم را اخذ کنند.

چرا دیپلم گرافیک جدید بگیرم؟

دیپلم گرافیک رایانه ای جدید با کد 1-9901  ، چهار ساله است بر طبق نظام جدید 6،3،3  که بعد از اخذ دیپلم گرافیک می توانید در آزمون کنکور تجربی ، انسانی و ... شرکت نمایید  و محدودیت انتخاب رشته هم ندارید .

امکان ورود به دانشگاه های مختلف  بدون کنکور
امکان گذراندن کل سالهای دبیرستان دریک سال
امکان ادامه تحصیل تا دکتری
امکان شرکت در رشته های مختلف دانشگاهی

کتاب های مناسب اخذ دیپلم گرافیک

 

کتاب های گرافیک در مقطع دیپلم به صورت PDF در اختیار هنرجویان قرار میگیرد .

سوالات تستی و عملی  : این رشته از طرف اداره تهران به صورت ورد در اختیار هنرجویان قرار میگیرد .

 امتحانات کتبی به صورت تستی ( که کد کاربری و رمز عبور و لینک آزمون بر روی شماره ئموبایل ثبت شده هنرجو ارسال می شود )  و آنلاین  و آزمون عملی به صورت حضوری برگزار میشوند

·         طراحی گرافیکی سیاه و سفید

·         طراحی گرافیکی رنگی

·         کاربر رایانه

·         تایپ رایانه

·         گرافیک رایانه ­ا

لیست دروس و واحدهای عملی و نظری برای  دیپلم گرافیک

 

عنوان استاندارد مهارت و درس

کد استاندارد

تعداد واحد نظری

تعداد واحد عملی

مجموع

طراحی گرافیکی سیاه وسفید

۸۳ – ۰۱/۸ – ف ، هـ

۱

۳

۴

طراحی گرافیکی رنگی

۸۳ – ۰۱/۹ – ف ، هـ

۱

۲

۳

کاربررایانه

۸۳ – ۱۱/۳ – ف ، هـ

۲

۳

۵

تایپ رایانه ای

۸۳ – ۱۱/۴ – ف ، هـ

۱

۱/۵

۲/۵

گرافیک رایانه ای

۸۳ – ۱۱/۸ – ف ، هـ

۸

۲۰

۲۸

 

 

 

جمع کل واحد :

۴۲/۵

 

 

جهت مشاوره و اطلاعات بیشتر با شماره های  زیر تماس فرمایید :09138088177 – 03136295379

_______________________________________________________________________________________________________________________________________

مشاوره غیر حضوری از طریق  واتساپ یا پیام رسان گپ با شماره 09138088177 امکان پذیر میباشد ...

_______________________________________________________________________________________________________________________________________

 

آدرس :  اصفهان - خیابان حکیم نظامی - سرچهارراه شریعتی – جنب داروخانه دکتر سراج زاده پلاک 735

_______________________________________________________________________________________________________________________________________

 

مدارک مورد نیازجهت ثبت نام:

 1- اصل شناسنامه 

 2- اصل کارت ملی   

 3- 6 قطعه عکس 4*3

  4- مبلغ بیعانه

            


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets