دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

تینر 646-تینر روشان فام

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 107379

06 اردیبهشت 1400 01:24 خراسان رضوی -- مشهد
تماس با ماکارخانه: مشهد، شهرک صنعتی چناران، فاز 1، صنعت 9 و 11دفتر مرکزی: مشهد، بلوار هفت تیر، برج آ...

تعداد بازدید: 287

دسته بندی: لوازم ساختمانی

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09153119207 ارسال ایمیل

توضیحات

تماس با ما

کارخانه: مشهد، شهرک صنعتی چناران، فاز 1، صنعت 9 و 11
دفتر مرکزی: مشهد، بلوار هفت تیر، برج آرمیتاژ، واحد 806
051-46139200-3

موبایل: 09153119207

تلفن: 05146139200


بهترین روح سفید یا حلال 646 چیست؟ چگونه می توان رنگ را از خشک شدن جلوگیری کرد؟ چرا بعضی از رنگها از بعضی از حلالها سقوط می کنند؟

یک حلال ماده ای است که قادر به حل کردن سایر ترکیبات شیمیایی است. ساده ترین حلال آب ساده است. این بود که برای حذف رنگ های اول اختراع شده توسط انسان مورد استفاده قرار گرفت.

چنین رنگ هایی از اجزای محلول در آب ایجاد شده اند، به عنوان مثال، سفید تخم مرغ یا رزین های برخی از درختان. مواد معدنی، زغال سنگ و دیگر رنگهای بیولوژیکی به عنوان رنگدانه های رنگی استفاده می شود. با گذشت زمان، ترکیبات رنگ ها و رنگ ها بهبود یافت، روغن های مختلف شروع به اضافه شدن به آنها کردند، که پس از خشک شدن با آب حل نمی شد. نیاز به حلال های رنگی جدید وجود دارد.

به دلیل تغییرات دما و فشار کاری، سیال فوق بحرانی همچنان انتخابی بالا را نشان می دهد، بنابراین می توان شرایط مطلوب برای استخراج مواد خاص را تعیین کرد، و در نتیجه، به دست آوردن نتایج بهتر می شود. ضعف اصلی استخراج فوق بحرانی فشار بالا مورد نیاز برای عملیات است که نیاز به تجهیزات بیش از حد گران است که هزینه های محصول نهایی را افزایش می دهد. مزایای دیگر، از قبیل خلوص بالا عصاره ها و راندمان بالا این فرآیند، می تواند برای استفاده در صنایع غذایی مناسب باشد.

سپرنتین، استون، روغن خشک، روح سفید و سایر انواع حلالها به نحوی استفاده می شود. انتخاب ابزار به نوع رنگ بستگی دارد (ترکیب شیمیایی پایه آن). سازندگان معمولا نشان می دهند که حلال های مناسب برای کدام جوهر مناسب هستند. بنابراین، حلال های خاصی برای رنگ روی فلز وجود دارد. توصیه هایی در مورد انتخاب حلالها و بر روی بسته بندی رنگ ها و رنگ ها نشان داده شده است.

بنابراین، تحقیق باید انجام شود تا بهینه سازی این فرایندها و کاهش هزینه های آن، که آنها را جایگزین موثر برای کنترل اکسیداسیون چربی در روغن، چربی ها و محصولات چربی می کند، همچنین به دلیل تاثیرات زیست محیطی پایین تر از روش معمولی که مورد استفاده قرار می گیرد امروز، که استخراج با حلال های آلی است.

آنزیمها گروهی از مواد تشکیل دهنده پروتئینی هستند که میتوانند واکنشهای شیمیایی را تسریع کنند. آنها در فرآیندهای حیاتی ما هستند، مانند هضم مواد غذایی، تخریب ترکیبات، و غیره. استخراج آنزیمی شامل استفاده از آنزیم هایی است که از مولکول های آب برای تخریب دیواره سلولی سبزیجات استفاده می کنند که نفت را به محیط آبزی تبدیل می کنند. روغن از طریق سانتریفوژ از آب جدا می شود، که منجر به محصولی شفاف تر از فرآیند می شود، به عنوان مثال، استفاده از حلال های آلی.

محدوده کاربرد حلال

حلال برای مواد رنگی  برای مقاصد زیر استفاده می شود:

  1. ریزش رنگ. چنین احتمالی ممکن است در صورتی رخ دهد که سطح رنگ بیش از حد ضخیم باشد، به سطح ضعیف اعمال شود.
  2. حذف رنگ قدیمی. استفاده از حلال های مخصوص برای برداشتن رنگ به شما اجازه می دهد تا به سرعت و با حداقل تلاش خلاص شدن از رنگ های قدیمی.
  3. آماده سازی سطح. اغلب تمیزکنندههای رنگ برای تخلیه سطح قبل از تزریق و رنگ آمیزی استفاده می شوند و برای حذف خاک و گرد و غبار که کیفیت چسبندگی را تحت تاثیر قرار می دهند، استفاده می شود.
  4. تمیز کردن وسایل داخلی و یا جادوگر از لکه های رنگی پس از تعمیرات تشکیل شده است.

همچنین در صنعت عطر، در تولید مواد شوینده، در سنتز شیمیایی و غیره استفاده می شود.

این تکنولوژی به عنوان یک جایگزین بالقوه برای استخراج روغن های گیاهی عمل می کند، زیرا استفاده از حلال های مشتق شده از نفت در آینده با فرآیندهای تکنولوژیکی پایدارتر مطابق با الزامات سازمان های حفاظت از محیط زیست کشور جایگزین می شود. با توجه به هزینه بالای آنزیمهای تجاری، تزریق صنعتی این فرایند هنوز برای به دست آوردن روغن زیتون محدود شده است که در زمان پرس زدایی برای بهبود فرآیند استخراج اضافه می شود.

استفاده از آنزیم های ماتریکس باعث افزایش مقدار آنتی اکسیدان ها و عوامل ویتامین E در روغن فوق العاده روغن زیتون می شود، باعث کاهش القایی، افزایش بهره وری، بهبود بخشیدن اسپین، و تولید روغن رطوبت کم.

انواع اصلی حلالها
  • حلال ها برای رنگ های اکریلیک. چنین ترکیباتی را می توان با آب معمولی رقیق کرد. اما برای تشکیل یک پوشش با کیفیت بالاتر و سرعت خشک کردن رنگ، توصیه می شود از ابزارهای تخصصی استفاده کنید. چنین حلال های مناسب برای رنگ بر پایه اکریلیک و پلی اورتان دو جزء است.
  • حلال برای رنگ های الکیدی. برای آنها، GF-230، PF-133 و دیگر محصولات مبتنی بر ارگانیک مورد استفاده قرار می گیرد. صرف نظر از نوع، برای همه رنگ های آلکیدی  این قانون اعمال می شود: مقدار محلول اضافه شده نباید بیش از 15٪ باشد.
  • حلال های رنگ روغن. برای ترکیبات چنین استفاده می شود، حلال های آلی استفاده می شود، که بیشتر آنها محصولات تصفیه شده است. این استون، بنزین، روح سفید، و غیره نیز برای رنگ روغن  سورفکتین متناسب است.



کلمات کلیدی:

تینر 646

تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets