دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

تینر فوری-تینر فوری روشان فام

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 107374

06 اردیبهشت 1400 01:05 خراسان رضوی -- مشهد
کاربرد تینر فوری چیست ؟تینرها کاربردهای مختلفی دارد که از مهم ترین کاربرد تینر میتوان به رقیق کردن ر...

تعداد بازدید: 235

دسته بندی: سایر مشاغل

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09153119207 ارسال ایمیل

توضیحات

کاربرد تینر فوری چیست ؟

تینرها کاربردهای مختلفی دارد که از مهم ترین کاربرد تینر میتوان به رقیق کردن رنگ اشاره کرد ، همچنین از تینرها برای شستشوی ابزار و ادوات صنعتی نیز استفاده میکنند ، ضمنا به غیر از کاربرد رقیق کردن رنگ ، تینرها باعث می شوند که مواد مختلف رنگ از جمله پودرها و رنگدانه ها در رزین رنگ کاملا مخلوط گردد و بدون تینر، حلالیت پودرها در رزین امکان پذیر نمی باشد .

خواص تینر مناسب
  • قدرت حلالیت مناسب
  • عدم کدری. شفافیت
  • سرعت تبخیر مناسب
  • سازگاری مناسب با رنگ مورد استفاده
انواع تینر

تینرها انواع مختلفی دارد که به چند دسته 10000، 12000، 15000، 20هزار و 30 هزار تقسیم بندی می شود که این کد و نام قید شده برای تینرهای فوری قراردادی می باشد که سالهای مختلفی است رایج گردیده که خیلی از شرکت ها از این کدها استفاده می نمایند .

تینر فوری چیست ؟

تینر فوری از ترکیب حلال های مختلفی تشکیل می شود که برای رقیق کردن رنگها به کار گرفته می شوند. این حلال ها می توانند در بهبود خواص رنگ نیز تاثیر بسزایی داشته باشند . تینرها در خواص کاربردی رنگ ، زمان خشک شدن لایه رنگ و خواص نهایی رنگ تشکیل شده نقش تعیین کننده ای دارند . انتخاب درست یک تینر فوری بر ویسکوزیته ، خاصیت برس خوری ، قابلیت اسپری ، سرعت خشک شدن و خواص سطحی رنگ اجرا شده و کیفیت براقیت و فلوی سطح رنگ تاثیر می گذارند.


مضرات تینر فوری

تینر فوری نیز مانند تمام مواد و حلال های شیمیایی خالی از ضرر نیست و باید در استفاده از آنها نهایت دقت و نکات ایمنی را رعایت کنیم . در صورتی تینر با چشم برخورد داشته باشد میتواند دچار سوزش شدید و یا حتی تاری در بینایی مقطعی شود . اگر به صورت تصادفی بر روی زخم ریخته شود می تواند دچار سوزش و یا حتی التهاب زخم شود . استنشاق تینرهای فوری برای سلامتی زیان آور می باشد.

جایگزین تینر فوری

جایگزینی برای تینر فوری نمیتوان در واقع پیدا کرد ، زیرا میزان ویسکوزیته رنگی که با تینر فوری باز می شود توسط حلال دیگری به آن باز نمی شود . در روش های خیلی سنتی و عامیانه دیده شده بجای تینر از بنزین استفاده میکنند که این روش توصیه نمی شود .

نکات ایمنی در استفاده از تینر

از تماس با چشم خودداری شود . در صورت خورده شدن سریعا به پزشک مراجعه شود . دور از دسترس اطفال قرار گیرد . دور از تابش مستقیم آفتاب قرار گیرد . در هنگام استفاده از دستکش و ماسک مناسب حلال استفاده شود. در محیطی که از حلال ها استفاده می شود حتما از تهویه مناسب برخوردار باشد.

 

تماس با ما

کارخانه: مشهد، شهرک صنعتی چناران، فاز 1، صنعت 9 و 11
دفتر مرکزی: مشهد، بلوار هفت تیر، برج آرمیتاژ، واحد 806
051-46139200-3

موبایل: 09153119207

تلفن: 05146139200


کلمات کلیدی:

تینر فوری

تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets