دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

رنگ ترافیک روشان فام-رنگ ترافیكی-رنگ ترافیك-قیمت رنگ ترافیکی

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 107364

06 اردیبهشت 1400 00:22 خراسان رضوی -- مشهد
رنگ‌های مورد استفاده در مقاصد ترافیکیرنگ‌های مورد استفاده در مشخص کردن مسیرها و علائم زمینی ترافیکی...

تعداد بازدید: 199

دسته بندی: گوناگون

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09153119207 ارسال ایمیل

توضیحات

رنگ‌های مورد استفاده در مقاصد ترافیکی

رنگ‌های مورد استفاده در مشخص کردن مسیرها و علائم زمینی ترافیکی عبارتند از لایه ای نازک از مواد ترکیب شده. این فصل به توضیح رنگ‌های ترافیکی محلول در آب و محلول در حلال خواهد پرداخت. مهره های صیقلی در حین استفاده به سطح رنگ اضافه می‌شوند  تا به هنگام شب باز تابندگی داشته باشند.


رنگ‌های ترافیکی : نکاتی در مورد محوطه های پارکینگ


 با استفاده از نوع صحیح رنگ ترافیکی، نمای محوطه پارکینگ خود را  حرفه‌ای کنید. استفاده از ابزار صحیح از جمله استنسیل بتن و دستگاه خط کشی ، باعث می‌شود کار شما همان‌گونه که می‌خواهید حرفه‌ای و ماهرانه به نظر برسد.


شما می‌توانید تجربه مشتریان خود را با ایجاد پارکینگ‌هایی بهبود بخشید که محل‌های توقف در آن به وضوح مشخص شده‌اند. از ماشین محاسب رنگ ما استفاده کنید. می‌توانید هزینه رنگ را با پاسخ دادن به چند سؤال در مورد نیازهای خط کشی خود مشخص نمایید.


آنچه در مورد تمامی تجهیزات از اهمیت برخوردار است این است که نیازی به استخدام فردی ندارید که این کار را برای شما انجام دهد. شما می‌توانید این کار را خود انجام داده و به نتیجه‌ ای دست یابید که گویی کار توسط یک متخصص انجام شده است.


رنگ ترافیکی


دستورالعمل در مورد اینکه چه رنگی مورد استفاده قرار گیرد و نوع آن احتمالاً توسط دولت تعیین می‌گردند. سطحی را که در حال رنگ زدن آن هستید نیز در نظر بگیرید. زمان خشک شدن، مواد تشکیل دهنده سطح جاده و دوام، تمامی تدابیر لازم در ارتباط با انتخاب رنگ توسط شما هستند.


شما می‌توانید از میان رنگ‌های با پایه آب ، با پایه روغن و رنگ‌های خط کشی با درجه تجاری که در قوطی‌های اسپری به فروش می‌رسند، انتخاب کنید و هر یک از این محصولات از ویژگی‌هایی برخوردار است که با نیازهای شما تناسب خواهد داشت. انتخاب رنگی که در مقابل کم رنگ شدن مقاوم بوده و با دوام است باعث می‌شود محوطه پارکینگ شما از علامت گذاری وا‌ضحی برخوردار گردد و هدایت خودرو توسط مشتریان شما آسان‌تر صورت پذیرد.


مهره های شیشه ای به منظور بازتاب نور مورد استفاده قرار می‌گیرند. مهره های شیشه ای را با رنگ ترافیکی مخلوط کرده و در محوطه‌هایی مورد استفاده قرار دهید تا بدین ترتیب نیازهای خاص برای راهنمایی بیشتر مشتریان و سایر آمد و شد‌ها برآورده شوند.


رنگ جاده‌ای AK تولیدی ما، خطوطی واضح را با پرداختی ماندگار فراهم می‌دارد. رنگ را در درجه حرارت‌های 60 یا بالاتر از آن که برای حداقل 24 ساعت بارندگی وجود نداشته باشد ،مورد استفاده قرار دهید .


آماده سازی سطح 


به یاد داشته باشید که سطح پارکینگ خود را آماده کنید تا پیوستگی یکپارچه و هموار رنگ تضمین گردد. ( بتون جدید باید برای حداقل 30 روز قبل از رنگ زدن در معرض هوا استحکام یابد.)


تعمیر ترک‌ها


تعمیر ترک‌ها گامی ضروری در آماده سازی سطح است. برای سطح آسفالت، با استفاده از برس استیل یا ماشین تمیز کننده شکاف‌ها ، ترک‌ها را از مواد اضافی تمیز کنید.


استفاده از رنگ ترافیکی بر روی سطوح دارای ترک و شکاف که تعمیر نشده باشند، از نمای حرفه‌ای محوطه پارکینگ شما خواهد کاست. شکاف‌ها صرفاً رو به وخامت می‌گذارند که به ریسک شما در قبال مشتری و بروز خسارت بیشتر به محوطه پارکینگ خواهد افزود.


پس از آماده سازی شکاف‌ها، آن‌ها را با مایع یا مواد داغ پر کننده شکاف اضافه کنید.


تمیز کردن آسفالت


لکه های روغن و گریس را برطرف سازید. این لکه‌ها روکار آسفالت را از بین برده و سطح پارکینگ را در معرض عناصر مختلف قرار می‌دهند.


ماده پاک کننده و برطرف کننده گریس AK Universal تولید ما ، در محیط زیست تجزیه پذیر بوده و مخرب آن نیست.


رو‌کاری


رو‌کاری گامی ساده و سریع است که عمر محوطه پارکینگ شما را افزایش می‌دهد. این مرحله قبل از استفاده از خطوط رنگ ترافیکی، آخرین مرحله محسوب می‌گردد.


آمادگی برای استفاده از رنگ


با استفاده از شابلون به صورت دستی خطوط را با غلتک مشخص نمایید. می‌توانید با صرف هزینه ای اندک بدهید لبه خطوط را صاف کنند. این کار وقت گیر‌تر و اجرای آن دشوار تر است.


یا می‌توانید یکی از دستگاه‌های خط کشی ما را مورد استفاده قرار دهید. قوطی‌های رنگ با سایز‌های مختلف متناسب با نیاز شما بر روی این دستگاه‌ها قابل نصب است.


پیشنهاد ما دستگاه‌هایی است که با اندازه محوطه شما و انواع پروژه‌هایی که در دست اقدام دارید همخوان باشند. این روش خط کشی، راهی ساده است و نیاز به فعالیت زیاد ندارد.



حلال رنگ ترافیکی چیست

قیمت رنگ ترافیکی

نحوه استفاده رنگ ترافیکی

رنگ ترافیکی تک جزئی

فروش رنگ ترافیکی در تهران

رنگ سفید ترافیکی

رنگ ترافیک گرم

اجرای رنگ ترافیکی




تماس با ما

کارخانه: مشهد، شهرک صنعتی چناران، فاز 1، صنعت 9 و 11

دفتر مرکزی: مشهد، بلوار هفت تیر، برج آرمیتاژ، واحد 806

051-46139200-3


موبایل: 09153119207


ایمیل: [email protected]


تلفن: 05146139200


کلمات کلیدی:

تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets