دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

اخذ دیپلم رسمی نظام جدید برای رشته های نظری

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 107234

30 فروردین 1400 16:14 اصفهان -- اصفهان
چگونه دیپلم فوری بگیریم ؟توجه داشته باشید چندین راه پیشروی شماست تا براحتی بتوانید دیپلم فوری ( دیپل...

تعداد بازدید: 284

دسته بندی: آموزش هنری

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09138088177 ارسال ایمیل

توضیحات

چگونه دیپلم فوری بگیریم ؟

توجه داشته باشید چندین راه پیشروی شماست تا براحتی بتوانید دیپلم فوری ( دیپلم سریع ) بگیرید.

حالت اول :

افرادی که دیپلم ردی هستند و یا مدرک قبولی سال سوم نظام آموزشی قدیم و یا دوم نظام آموزشی جدید را  دارند نیاز به گذراندن دروس عمومی را ندارند

و می توانند پس از پایان دوره مهارت خود جهت اخذ مدرک دیپلم رسمی خود با آموزشگاه صنعت سپاهان مراجعه کنند.

سپس برای ورود به دانشگاه های علمی کاربردی و آزاد اقدام کنند.

حالت دوم :

افرادی که به هیچ وجه دروس عمومی را نگذارنده اند برای اخذ دیپلم می بایست دوره عمومی را نیز بگذرانند.

اما روشی وجود دارد که این افراد هم بتوانند دیپلم فوری دریافت کنند.

به شکلی که بصورت غیرحضوری در مراکز آموزش از راه دور  ثبت نام کنند و دوره عمومی خود را تا پایان دوره مهارت به پایان برسانند و سپس مدرک دیپلم رسمی خود را دریافت کنند.

توجه داشته باشید که دروس عمومی در ۳ ترم  و اول فصول پاییز ، زمستان و تابستان انجام می شود.

 

وردیپلم  رسمی آموزش و پرورش

سیکل و دیپلم رسمی آموزش و پرورش: افرادیکه بنا به دلایلی موفق نشده اند تحصیلات خود را در مقطع راهنمایی و یا دبیرستان تکمیل کنند و قصد دارند که ادامه تحصیل دهند می توانند از ۲ طریق زیر تحصیلات خود را ادامه دهند. دقت نمایید برای اقدام برای سیکل و دیپلم رسمی آموزش و پرورش بسیاری از مراکز بصورت غیر قانونی و یا اشخاص وعده ارائه مدرک در قبال پرداخت مبالغی از متقاضی مینمایند. با وجود جاذبه اولیه اینکار برای عده ای که میخواهند بدون زحمت به هدف خود برسند تهدید ضرر مالی و همینطور زمانی که از دست خواهد رفت و حتی تعقیب قانونی نیز وجود دارد. اکیداً به متقاضیان توصیه میشود فریب تبلیغات از این دست را نخورند و با توجه به شرایط راحتی که مدارک قانونی دارند با خیال راحت به مراکز معتبر مراجعه و از راه قانونی اقدام نمایند. سیکل و دیپلم رسمی آموزش و پرورش سیکل و دیپلم رسمی آموزش و پرورش

سیکل

افرادیکه مدرک تحصیلی سیکل را ندارند از دو طریق می توانند این مدرک را دریافت کنند یکی شرکت در آزمون جامع آموزش وپرورش می باشد و دیگری در مدارس راهنمایی شبانه به صورت ترم به ترم بگذرانند.

اخذ سیکل در آزمون جامع

برگزاری آزمون جامع به این صورت می باشد که سازمان آموزش و پرورش در خرداد ماه هر سال به صورت جامع آزمونی را برگزار می کند که افرادی که تحصیلات ابتدایی دارند می توانند دراین آزمون شرکت کنند وکلیه دروس راهنمایی را امتحان بدهند و پس از کسب نمرات قبولی  مدرک سیکل را دریافت کنند. مزیت آزمون جامع در این می باشد که افراد در سریعترین زمان ممکن می توانند سیکل را دریافت کنند و جهت گرفتن دیپلم اقدام کنند.

اخذ سیکل در مدارس

اگر افراد بخواهند از طریق مدارس جهت گرفتن سیکل اقدام کنند باید در حدود ۱۰۵ واحد را به صورت ترم به ترم  با شرکت در کلاسها پاس کنند که در حدود ۲/۵ سال طول می کشد.

دیپلم

در نظام آموزش و پرورش ۲ نوع دیپلم ارائه می شود که شامل دیپلم نظری و دیپلم کارو دانش می باشد. توجه کنید: مرجع صدور دیپلم رسمی آموزش و پرورش است و هیچ مرکز و نهاد دیگری نمی‌تواند برای متقاضیان دیپلم صادر کند.

دیپلم نظری

دانش آموزان برای گرفتن دیپلم نظری که در ۳ رشته(ریاضی فیزیک،علوم تجربی و علوم انسانی) میباشدباید ۱۰۵ واحد درسی را بگذرانند که مدت زمان آن در حدود4 سال به طول می انجامد زیرا تمام واحدها را باید ترم به ترم در دبیرستان پاس کنند و به همین دلیل برای گرفتن دیپلم نظری این زمان  طولانی می باشد و دانش آموزان باید حتما در کلاسها شرکت داشته باشند تا بتوانند در امتحانات پایان ترم نمره قبولی را کسب کنند زیرا در سال سوم دبیرستان امتحانات ۴ درس تخصصی هر رشته ای به صورت نهایی برگزار میشود و شخص خود دانش آموز باید نمره قبولی را کسب کند و معلمان هیچگونه دخالتی در دادن نمره  کمکی به دانش آموزان ندارند و برگه های امتحانی در حوزه های امتحانی اداره کل آموزش و پرورش تصییح می شود.

دیپلم کارو دانش

دانش آموزان جهت گرفتن دیپلم کار و دانش باید ۹۶ واحد درسی را بگذرانند که درحدود( ۵۴ تا۶۲ )واحد دروس عمومی و (۲۴تا ۴۲) واحد مهارت فنی و حرفه ای میباشد. که تغییر تعداد واحدها در دروس عمومی ومهارتها بستگی به انتخاب رشته تخصصی دیپلم دارد که دروس عمومی را باید در مدارس شبانه به صورت ترم به ترم پاس کنند و مهارت را در آموزشگاههای زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای بگذرانند. مدت زمان اخذ دیپلم کار و دانش برای افرادی که قبلا دروس عمومی را پاس نکرده باشند در حدود یک سال و نیم  به طول می انجامد ولی افرادی که قبلا تا سال دوم دبیرستان تحصیل کرده باشند می توانند با گذراندن یک مهارت ۶ ماهه در مدت زمان  کمتری دیپلم را اخذ کنند.

مهارتهای دیپلم کار و دانش

مهارتهای کار و دانش قابل ارائه در مجتمع آموزشی صنعت سپاهان شامل این رشته ها می باشد: مدیریت گردشگری(۳۴ واحد) مدیریت هتلداری(۳۲ واحد) مدیریت خانواده( ۲۴ واحد) گرافیک(۴۲ واحد) کامپیوتر(۲۷ واحد) تصویربرداری ( 42 واحد ) عکاسی دیجیتال ( 39 واحد ) . تعداد واحد های فوق مربوط به مجموعه نهم دیپلم کاردانش میباشد برای اطلاع از تغییرات بهمجموعه نهم مراجعه کنید.

دیپلم گرافیک رایانه – آموزش گرافیک کامپیوتری

دیپلم گرافیک رایانه یا همان دیپلم طراح گرافیک کامپیوتر یک انتخاب جذاب و مطمئن برای دریافت دیپلم است.

در رشته دیپلم گرافیک رایانه علاوه بر اینکه می توانید به آسانی، سریع و مطمئن دیپلم خود را اخذ کنید از جهت محتوایی نیز این رشته می تواند برای شما بسیار مفید باشد. یاد گیری اصول طراحی دستی و کامپیوتری  به تنهایی می تواند شما را در یافتن شغلی مناسب یاری کند. حتی اگر این مهارتها مورد نیاز کاری نباشد برای انجام کارهای شخصی بسیار مفید است و این از مزایای مهم اخذ دیپلم گرافیک رایانه یا گرافیک کامپیوتری است.

در دوره آموزش فتوشاپ که یکی از دروس تخصصی این دیپلم است می توانید مهارتهای خوبی از گرافیک رایانه (مثل روتوش تصاویر) را فرا بگیرید.

هزینه و شرایط دیپلم گرافیک

زمان تقریبی اخذ دیپلم کامپیوتر (مهارت های تخصصی) 3  الی 6ماه است. زمان قطعی بستگی به تعداد واحد عمومی لازم برای هر دانش آموز متفاوت است.

میزان قبول و موفقیت متقاضیان اخذ دیپلم گرافیک بسیار بالاست. همچنین تعداد بالای واحدهای تخصصی کمک میکند که شما واحد های عمومی کمتری لازم داشته باشید و این به معنی درگیری کمتر با مدارس است. این دوره به جهت تنوع در مهارتهای مرتبط با کامپیوتر به یکی از پر مخاطب ترین دیپلمهای کاردانش برای متقاضیان تبدیل شده است.

دروس تخصصی دیپلم گرافیک رایانه ای– کاربر رایانه

کاربر رایانه کسی است که ضمن رعایت اصول ایمنی و بهداشتی با تکیه بر مبانی و مفاهیم رایانه ای سیستم رایانه را راه اندازی نماید و بتواند با استفاده از سیستم عامل ویندوز از عهده ذخیره سازی، نگهداری و مدیریت اطلاعات برآمده و با بکارگیری نرم افزار و سخت افزار خروجی اطلاعات را تحویل دهد. علاوه بر آن بتواند با استفاده از اینترنت اطلاعات مورد نظر را جستجو و استخراج نماید و از پست الکترونیک جهت دریافت و ارسال اطلاعات استفاده نماید.

– طراحی سیاه و سفید

کسی که با تکیه بر دانش مبانی هنرهای تجسمی از عهده کادر بندی، بکارگیری عناصر بصری، ایجاد بافت و حجم مجازی برآمده و در اجرای آثار گرافیکی سیاه و سفید بتواند از تناسبات طلایی، تناسب و توازن، کنتراست و ریتم بخوبی استفاده نموده و اصول ترکیب بندی را رعایت کرده و نیز بتواند علائم و نشانه های گرافیکی را طراحی نماید.

 طراحی گرافیک رنگی

کسی است که با تکیه بر دانش مبانی هنرهای تجسمی و توانایی های طراح گرافیک سیاه و سفید از عهده تجزیه و تحلیل رنگها، ترکیب رنگهای اصلی و ساخت رنگهای ثانویه، بکارگیری رنگهای مکمل و رنگهای متضاد و استفاده از هارمونی رنگها در خلق آثار گرافیکی برآمده و نیز بتواند با استفاده از رنگهای مختلف بافت و حجم پردازی کرده و همچنین ایجاد حرکت و ریتم نماید و علاوه بر اینها بتواند با تجزیه فرم و رنگ آثار هنرمندان نقاش تجربه آنها را در خلق آثار گرافیکی مورد استفاده قرار دهد

 طراح گرافیک رایانه ای

گرافیست رایانه کسی است که با اتکا به دانش استفاده از رایانه بتواند بعد از نصب و راه اندازی نرم افزارهای مورد نیاز، تصاویر و عکسهای دلخواه را به رایانه انتقال و ذخیره نماید. سپس با استفاده از فتوشاپ تنظمیات اولیه مربوط به نور، رنگ و کنتراست را روی عکس اعمال و بعد از آن بتواند با بکارگیری نرم افزار کورل دراو و تکیه بر دانش گرافیک طرح و پروژه های گرافیکی را اجرا نماید

تایپ رایانه ای

تایپیست رایانه کسی است که علاوه بر داشتن مهارت کاربر رایانه از عهده ایجاد متون فارس و لاتین و انجام عملیات روی متن، قالب بندی متون کار با استایل ها و الگوها و tab، ایجاد جداول، طراحی صفحات، چاپ متون و کار با امکانات پیشرفته در نرم افزار Microsoft word برآبد و قادر به تایپ سریع متون فارسی و لاتین باشد

مزایای دیپلم گرافیک

زمان گرفتن مهارتهای دیپلم طراح گرافیک کامپیوتر آموزش و پرورش حدوداً 3ماه میباشد. قبولی این دوره بسیار بالا و در حدود ۱۰۰٪ میباشد. ممکن است در مقایسه با سایر دیپلمها بسته به مقطع تحصیلی متقاضی مقداری روند گرفتن مهارتها طولانی تر باشد ولی میزان قبولی بسیار بالا این مسئله را کاملا جبران میکند(در مقایسه با سایر دیپلمهای کاردانش مانند حسابداری، هتلداری و یا گردشگری که می توان مهارتهای مربوط به آن را در مدت کمتر از شش ماه اخذ نمود)

جزوات دوره های دیپلم طراح گرافیک کامپیوتر آموزش و پرورش کامل ، مختصر و مفید و مناسب برای امتحان میباشد.
دیپلم طراح گرافیک کامپیوتر آموزش و پرورش بدلیل جذابیت دروس و سادگی نسبی آن در مقایسه با سایر دیپلمهای آموزش و پرورش مخصوصاً برای شاغلین اخیراً بیشتر مورد توجه قرار گرفته

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

03136295379- 09138088177

آدرس :  اصفهان - خیابان حکیم نظامی - سرچهارراه شریعتی – جنب داروخانه دکتر سراج زاده پلاک 735

مدارک مورد نیازجهت ثبت نام:

1- فتوکپی شناسنامه

2- فتوکپی کارت ملی

3- 6 قطعه عکس 4*3

4- مبلغ بیعانه

 


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets