دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

jعمیر پمپ آب پمپو-نمایندگی تعمیر پمپ آب پنتاکس pentax تهران-نمایندگی تعمیر پمپ آب لوارا lowara تهران

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 107109

24 فروردین 1400 01:57 تهران -- تهران
تعمیر پمپ آب پمپو-نمایندگی تعمیر پمپ آب پنتاکس pentax تهران-نمایندگی تعمیر پمپ آب لوارا lowara تهران...

تعداد بازدید: 251

دسته بندی: تاسیسات ساختمان

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 33970340 ارسال ایمیل

توضیحات

تعمیر پمپ آب پمپو-نمایندگی تعمیر پمپ آب پنتاکس pentax تهران-نمایندگی تعمیر پمپ آب لوارا lowara تهران

نمایندگی پمپ لوارا

پمپ‌های مختلفی در حال حاضر در ایران به فروش می‌رسد که از کیفیت چندانی برخوردار نیستند. برند لوارا یکی از شناخته شده‌ترین برندهای جهانی در زمینه طراحی پمپ‌های خانگی، کشاورزی، صنعتی و غیره است. به دلیل کارکرد عالی پمپ‌های lowara این برند در سراسر دنیا نمایندگی‌های مختلفی دارد که از طریق‌ آن‌ها محصولات خود را به فروش می‌رساند.

به دلیل کارکرد عالی این پمپ‌ها و همچنین قیمت مناسب آن، در ایران این پمپ‌ها طرفداران بسیار زیادی دارد، کاربردهای پمپ لوارا تنها به موارد نام برده شده خلاصه نمی‌شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه این پمپ‌ها و همچنین خرید، مشاوره رایگان و تعمیر پمپ آب لوارا می‌توانید با ما تماس بگیرید.


کاربردهای پمپ آب لوارا
صنعت کشاورزی
نظیر سیستم‌های غرقابی و آبیاری تحت فشار
کاربردهای عمومی
نظیر تامین آب مناطق مسکونی مختلف
صنعت معادن
تامین آب معادن و انتقال پساب معادن
صنایع عمومی
نظیر سیستم‌های شستشوی دیگ‌های بخار



نمایندگی تعمیر پمپ آب پنتاکس
گروه صنعتی پمپو نماینده رسمی پنتاکس در ایران است. برند pentax یکی از عالی‌ترین شرکت‌های تولید کننده پمپ در دنیا است. مقر اصلی این شرکت در کشور ایتالیا است. این شرکت تا کنون بیش از 150 نوع محصول تولید کرده است.

انتخاب محصول با کیفیت و مناسب اولین قدمی است که باید در زمینه صنعت باید برداشت. ما در پمپو خدمات درجه اول ارائه می‌دهیم، دلیل انتخاب برند پنتاکس برای نمایندگی، کیفیت بالا، پشتیبانی عالی، استفاده از تکنولوژی روز دنیا و … برند پنتاکس بوده است. گروه صنعتی پمپو با ارائه خدمات فرش پمپ پنتاکس، پشتیبانی، خدمات پس از فروش، تعمیرات و … آماده ارائه خدمات به افراد و شرکت‌های مختلف است. اگر نیازمند پمپ عالی و با کیفیت هستید همین حالا با ما تماس بگیرید.

انواع پمپ‌های پنتاکس
پمپ خودمکش پنتاکس
از این نوع پمپ برای محیط‌هایی استفاده می‌شود که نیاز به انتقال آب در وسعت زیاد باشد. استفاده از این نوع پمپ برای مصارف خانگی نیز کاربرد دارد.

پمپ سانتریفیوژ پنتاکس
پمپ سانتریفیوژ پنتاکس برای استفاده خانگی و باغ‌های ساختمانی طراحی و تولید شده است. این پمپ نیمه صنعتی قابلیت انتقال مواد معلق تا 10 میلی‌متر را دارد.

پمپ کف کش پنتاکس
جابه جایی آب‌های سطحی و شناور یکی از کارکردهای اصلی این پمپ است. این پمپ می‌تواند اجسام کمتر از 2 میلی‌متر معلق در آب را جا به جا کند.

پمپ لجن کش پنتاکس
انتقال لجن از یک نقطه به نقطه دیگر اصلی‌ترین کارکرد پمپ لجن کش پنتاکس است. در صورتی که لجن‌ها دارای ریشه باشند نیاز به نصب یک خوردکن خواهد بود.

پمپ طبقاتی پنتاکس
از این پمپ برای مصارفی مانند مصارف ساختمانی و مصارف نیمه صنعتی استفاده می‌شود، این پمپ قابلیت انتقال سیال با مخلوط هوا را دارد.

پمپ آب پنتاکس
از این نوع پمپ در محیط‌هایی استفاده می‌شود که نیاز به انتقال آب بدون وجود شی خارجی جامد باشد. مانند پمپ آب ساختمان.



پمپو نماینده رسمی برند‌های لوارا و پنتاکس با بیش از 40 سال تجریه در زمینه فروش، تعمیر و مشاوره انواع پمپ‌های تخصصی آماده همکاری با تمامی شرکت‌ها است. این مجموعه با بهره گیری از کادری مجرب علاوه بر تهیه و تامین پمپ‌های خانگی و بوستر پمپ‌های آب رسانی و آتش نشانی خدمات و مشاوره پمپ‌های تخصصی صنایع را نیزبرعهده دارد.

تهران سعدی جنوبی کوچه ترابی گودرزی پلاک 6 همکف شرقی

تلفن: 33970340

تلفن: 33965095

تلفن: 36610757

https://pumpoo.ir/


کلمات کلیدی:

تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets