دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

فروش ویژه بذر گل گاوزبان مشهد

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 107029

04 اردیبهشت 1400 15:27 خراسان رضوی -- مشهد
فروش بذر گل گاوزبان مشهد مرغوب ترین و اعلا ترین نوع محصول است. این گیاه دارویی بسیار با ارزش می باشد...

تعداد بازدید: 262

دسته بندی: لوازم کشاورزی و باغبانی

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09120780322 ارسال ایمیل

توضیحات

فروش بذر گل گاوزبان مشهد مرغوب ترین و اعلا ترین نوع محصول است. این گیاه دارویی بسیار با ارزش می باشد، این گیاه دارویی هم به صورت طبیعی در طبیعت به صورت خودرو و هم به صورت بذر پاشی قابل کاشت و برداشت است.

خرید مستقیم بذر گل گاوزبان مشهد

خرید مستقیم بذز گل گاوزبان مشهد از بهترین و با کیفیت ترین نوع این گیاه می باشد. خرید این نوع محصول را می‌توان هم به صورت حضوری خریداری کرد و هم به صورت واسطه. در هر دو نوع خرید، هم خریدار و هم فروشنده سود مشترکی را از این محصول می برند.

 فروش بذر گل گاوزبان به صورت عمده و هم به صورت جزئی در دسترس می باشد. همانطور که مطلع هستید به صورت عمده از نظر اقتصادی بسیار مطلوب تر می باشد اما به صورت جزئی و کمتر برای مصرف کنندگان و مشتریانی که آن را به صورت روزانه استفاده می‌کند قابل استفاده است.

از مزیت های بارز این محصول برای استفاده می توان به این موارد اشاره کرد که دارای انواع ویتامین ها از جمله ویتامین c، آهن و... می باشد. نکته قابل توجه برای مصرف کنندگان، این گیاه به صورت دمنوش برای تقویت اعصاب و روان بسیار عالی می باشد و همچنین نشاط آور است اما به عنوان درمان کننده قابل استفاده نیست.

از این گیاه بسیار شگفت انگیز می توان آن را به صورت تازه و سالم در سالاد هم استفاده کرد، که باعث خوش عطر شدن و خوش طعم شدن سالاد می‌گردد.

 مشاور فروش:رضا محمدی

 09120780322

https://t.me/dapido

https://www.instagram.com/dapido.ir/

https://bazrgiah.ir/


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets