دوره بازرسی جوش طراحی سایت

340,000 تومان

گردنبند خاص مکعبی مدل N3006

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 106937

17 شهریور 1400 19:43 تهران --
گردنبند خاص مکعبی مدل N3006، هدیه ی خاص تولد برای دخترانسواروسکی Swarovski برند مشهور تجهیزات تزیینی...

تعداد بازدید: 382

دسته بندی: طلا و جواهر

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09386551892 ارسال ایمیل

توضیحات

گردنبند خاص مکعبی مدل N3006، هدیه ی خاص تولد برای دختران

سواروسکی Swarovski برند مشهور تجهیزات تزیینی و ساعت است که در محصولات مختلف خود از نگین‌های خاص و ویژه‌ای استفاده می‌کند. این نگین‌ها جلوه‌ی بسیاری به محصولات این شرکت می‌دهند و بسیاری از افراد مشتاق خرید محصولات این مارک هستند. تاریخچه‌ی برند سواروسکی برند «سواروسکی» را دانیل سواروفسکی Daniel Swarovski  درسال 1895 در اتریش تأسیس کرد. «دانیل سواروفسکی» در کودکی شاگرد کارگاه شیشه‌گری پدرش بود و توانست در سن کم به‌عنوان یک استاد ماهر شناخته شود. او با الهام از دستگاه الکتریکی که برای تراش و سنگ‌زنی استفاده می‌شد توانست دستگاه شیشه‌تراشی را اختراع کند. او پس از این اختراع به‌دنبال آرزوهایش به محلی نزدیک اتریش مهاجرت کرد و شرکتی را بنا نهاد. او ابتدا شیشه‌ها را شبیه الماس‌های واقعی تراش می‌داد که توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

با این مقدمه توضیحاتی در خصوص گردنبند زیبای سواروسکی مدل N3006 می دهیم. این گردنبند با آویزی به طول 4 سانتیمتر و عرض 2.8 سانتیمتر کاملاً در گردن شما خودنمایی می کند و در زیر نور می درخشد.

شاید خیلی با این جمله برخوردید که خود جواهر از عکسش هم قشنگ تر است. متاسفانه زیبایی و درخشندگی این جواهرات، خصوصاً آنهایی که با کریستال های سواروسکی کار شده اند را نمی توان در عکس ها نشان داد. به همین خاطر است که مشتریان زمانی که محصول به دستشان برسد، ناخداگاه چشمانشان برق می زند و می گویند، این گردنبندها از عکسشان هم قشنگتر است.فروشگاه اینترنتی جعبه کادو با فراهم کردن تنوعی از محصولات سواروسکی به قطبی از این محصولات تبدیل شده و می توانید قیمت های این فروشگاه را با فروشگاه های دیگر مقایسه کنید و با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

برند سواروسکی علاه ‌بر تولید انواع شیشه‌، بلوره‌های تزئینی و جواهرات ابزارهای متفاوت دیگری همچون شیشه‌های عینک، عدسی و دوربین شکاری هم تولید می‌کند. این شرکت با استفاده از سنگ‌های قیمتی بسیار ارزشمند در تولید محصولاتش به یکی از گران‌ترین برندها تبدیل شده است. برند «سواروسکی» سنگ‌ با تراش‌های بسیار ظریف را در محصولاتش قرار می‌دهد و با استفاده از تکنولوژی روز تولیدات شیک و مرغوب در اختیار علاقه‌مندانش قرار می‌دهد. خانم های زیادی از علاقه‌مندان به این برند هستند؛ زیرا این شرکت محصولات مرتبط با خانم‌ها را بسیار خاص تولید می‌کند. گردن‌بندهای ظریف و چشم‌نواز که مزین به جواهرات درخشان و ریز هستند بخش کوچکی از محصولات این شرکت است. این برند یکی از مشهورترین برند‌های جواهرات الماس کریستالی است که در سراسر دنیا نمایندگی دارد. این شرکت یکی از قطب‌های تولید محصولات لاکچری دنیا است که در ایران و کشورهای خاورمیانه بسیار مصرف‌کننده دارد. این برند بیش از دو هزار شعبه در کشورهای مختلف دارد که محصولات متنوع و ارزنده‌ی آن را ارائه می‌دهند.

 


کلمات کلیدی:

تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets