دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

ترجمه روزنامه رسمی

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 106500

18 فروردین 1400 07:00 خراسان رضوی --
ترجمه روزنامه رسمیروزنامه رسمی آگهی تاسیس، روزنامه رسمی آگهی تصمیمات، روزنامه رسمی تغییر آدرس شرکت،...

تعداد بازدید: 298

دسته بندی: خدمات اداری

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09150708901 ارسال ایمیل

توضیحات

ترجمه روزنامه رسمی

روزنامه رسمی آگهی تاسیس، روزنامه رسمی آگهی تصمیمات، روزنامه رسمی تغییر آدرس شرکت، روزنامه رسمی تغییر نام، روزنامه رسمی آگهی تغییرات، روزنامه رسمی ثبت شرکت، آگهی ثبتی شرکت و …. از مواردی هستند که شامل روزنامه رسمی می باشند .

ترجمه رسمی روزنامه رسمی از جمله مدارک شغلی است که سفارتخانه برای صدور ویزا ممکن است از فرد بنا به شرایط او درخواست کند .

معمولا افرادی که قصد مهاجرت کاری دارند و در ایران دارای شرکت می باشند برای اثبات این موضوع روزنامه رسمی شرکت خود را ترجمه می کنند و در اختیار سفارت قرار می دهند.

دسته دوم افرادی هستند که با توجه به سابقه کار خود اقدام به مهاجرت کرده اند و سفارت برای اثبات این موضوع از ان ها درخواست ترجمه رسمی روزنامه رسمی شرکتی که در آن مشغول به کار بوده است را درخواست می کند .

و در اخر برای کسانیکه که فصد اخذ ویزای توریستی را دارند و البته در ایران نیز دارای شرکت هستند برای اثبات این ادعا که به ایران بازخواهند گشت باید ترجمه رسمی روزنامه رسمی شرکت خود را در اختیار سفارت قرار دهند .

ترجمه روزنامه رسمی

دارالترجمه جوان یکی از معتبرترین دارالترجمه های موجود در سطح شهر مشهد می باشد که ترجمه مدارک ،اسناد ،شناسنامه ، ترجمه پاسپورت و … را انجام می دهد. شما می توانید جهت سفارش خود با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید یا از طریق تلگرام جهت هماهنگی های لازم ارتباط برقرار کنید.


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets