دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

داستان روماچوب تولید کننده برتر محصولات چوبی

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 106110

26 بهمن 1399 17:52 تهران -- چهاردانگه
پایه جزیره آشپزخانه یک پیشخوان مستقل با عملکردهای مختلف است که درست در وسط فضای آشپزخانه قرار دارد و...

تعداد بازدید: 323

دسته بندی: چوبي و فلزي

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید ارسال ایمیل

توضیحات

پایه جزیره آشپزخانه یک پیشخوان مستقل با عملکردهای مختلف است که درست در وسط فضای آشپزخانه قرار دارد و با نگه داشتن یک گاز جداگانه ، سینک ظرفشویی یا محیط پخت و پز ، فضای اضافی را به محیط کار شما اضافه می کند.

در دکوراسیون مدرن امروزی ، شکل ظاهری جزیره یکی از عناصر تقریباً اساسی طراحی است.

پایه جزیره چوبی جزیره Inlaid محصولی جداگانه از مجموعه روماچوب است ، با آکس چوب ، فعال در تولید بهترین و با کیفیت ترین محصولات چوبی. همه این جزایر دارای هنرهای زیبا هستند که در 18 طرح مختلف قابل سفارش هستند.

برج تاج از دوران باستان نماد قدرت ، شکوه و تجمل بوده است. امروزه از سرمایه های سنگی منبت کاری شده یا چوبی برای تکمیل دکوراسیون منازل یا ساختمانهای لوکس استفاده می شود. سر ستون های منبت کاری شده چوبی کاربرد زیادی برای تزیین وسایل چوبی منزل و منازل دارد.

کاربرد سر ستون  چوبی منبت کاری شده چوبی

برای طراحی کلاسیک دکوراسیون منازل و ساختمانها ، استفاده از سرستونهای مشبک چوبی ضروری است. از این نوع سرمایه ها می توان در مناطق مختلف مانند آشپزخانه ، اتاق نشیمن و اتاق خواب استفاده کرد.

به عنوان مثال سر ستون های خاتم چوبی برای تزئین کابینت های چوبی با کیفیت بسیار مناسب هستند. بالای ستون هایی که برای کابینت های چوبی استفاده می شود همگی منبت کاری شده و با دست نقاشی شده اند. اما در مورد کابینت های ممبران ، این سرمایه ها به صورت ماشین طراحی و ساخته می شوند. علاوه بر این ، می توان از یک ساختار خوش طرح برای تزئین کمد چوبی یا ویترین چوبی استفاده کرد.


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets