دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

ست قمقمه جیبی و شطرنج,

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 105773

13 بهمن 1399 17:47 تهران -- تهران
ست قمقمه چرمی با شطرنج JACK DANIE’s مدل NB7، بهترین و پرفروشترین مدل قمقمه جیبی و شطرنجاز مزایای خری...

تعداد بازدید: 292

دسته بندی: گوناگون

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09386551892 ارسال ایمیل

توضیحات

ست قمقمه چرمی با شطرنج JACK DANIE’s مدل NB7، بهترین و پرفروشترین مدل قمقمه جیبی و شطرنج

از مزایای خرید ست قمقمه و شطرنج، این است که نه تنها در هر محیطی خارج از خانه، نوشیدنی خود را همیشه به همراه دارید، بلکه وسیله ی سرگرمی خود و دیگران را نیز به همراه خواهید داشت.یک هدیه دو منظوره. هم یک ست بازی شطرنج، با مهره ها و تخته شطرنج زیبا و همچنین ست قمقمه کتابی چرم که تمامی شات های آن نیز روکش چرم مصنوعی دارند.

از فواید شطرنج برای کودکان و بزرگسالان می توان به ارتقای رشد مغز،تمرین هر دو طرف مغز، افزایش ضریب هوشی، کمک به جلوگیری از آلزایمر، رشد خلاقیت، بهبود مهارت های خواندن، بهبود مهارت های حل مسئله، آموزش برنامه ریزی و دوراندیشی، بهبود یافتن سکته یا ناتوانی، مهارت های شناختی و ارتباطی، بهبود حافظه، کمک به درمان اسکیزوفرنی، بهبود مهارت های تفکر و حل مسئله در کودکان، تقویت و ایجاد اعتماد به نفس هم در کودکان هم در بزرگسالان، کمک به توانبخشی و درمان اشاره کرد.

ما به درخواست های زیاد شما عزیزان و همچنین استقبال خوبی که از ست های قمقمه جیبی چرم شده بود، ست هدیه هیپ فلاسک شطرنجي ان بي کومدل NB7 را تهیه کرده و به شما عزیزان معرفی می کنیم. این ست 38 تکه شامل یک قمقمه جیبی یا هیپ فلاسک تماماً استیل با روکش چرم مصنوعی و پلاک فلزی زیبا JACKDANEIELS ، به همراه چهار عدد پیک استیل با روکش چرم مصنوعی ، یک عدد قیف و سی و دو عدد مهره شطرنج است. تفاوت این ست با ست های قبلی معرفی شده، قرار گرفتن درون یک جعبه ی شطرنجی چوبی است که مهره های شطرنج به زیبایی هر چه تمام تر در یک طرف چیده شده و در بیرون جعبه نیز طرح چهارخانه شطرنج وجود دارد.این جعبه دارای قفل فلزی بر روی درب خود نیز هست. این ست به شما این قابلیت را می دهد که علاوه بر لذت بردن از نوشیدنی خود در بیرون از منزل، حوصله تان هم سر نرود و می توانید با شریک خود، مشغول به بازی شیرین و فکری شطرنج شوید.

خیلی ها با دیدن این قمقمه های جیبی و یا به اصطلاح بازار هیپ فلاسک ها، گمان می کنند برای همه مناسب نیست و مخصوص یک نوشیدنی خاص است. ما به شما می گوییم اینطور نیست. این قمقمه مناسب تک تک افرادی است که از منزل خارج می شوند و برای ساعاتی از محیط تمیز و امن منزل دور هستند. برای همه ما پیش آمده که خارج خانه هستیم و تشنه شده ایم.این وسیله بهترین همراه برای به همراه داشتن نوشیدنی خود است. تا در هر لحظه که اراده کنیم تشنگی خود را برطرف کنیم و مایعات بدن را تنظیم کنیم.از طرفی باز برای همه ما پیش آماده تا زمانی که با خانواده به پارک و محیط باز رفته ایم.حوصله مان سر رفته و نیاز به وسیله ای داریم که ما را سرگرم کند. چه بازی بهتر از بازی شطرنج! در زیر توضیحاتی در خصوص فواید بازی شطرنج به شما عزیزان می دهیم.

شطرنج که اغلب به عنوان یک بازی برای استعدادهای ذهنی شناخته می شود، بهترین ورزش برای مغز است. در حالی که بابی فیشر، قهرمان بزرگ شطرنج، آن را در دهه 50 و 1960 تبدیل به یک بازی محبوب نمود، این بازی هنوز هم در بین شرکت کنندگان در هر سنی، از جوان تا سالمند، به طور گسترده ای در سراسر جهان محبوب است.

بازی شطرنج ممکن است به شما کمک نکند که بایدها و نبایدهای خود را بسازید یا ماهیچه های شکمی خود را تقویت کنید، اما سلامت روانی مادام العمر شما مطمئناً می تواند از این مزیت بهره ببرد.

هدیه گرفتن و هدیه دادن همیشه زیبا و دوست‌داشتنی است، چه دارای مناسبتی خاص باشد و یا چه هدیه‌ای بی مناسبت. بسیاری از هدیه ها ممکن است فصلی باشد مانند انتخاب پوشاک در فصلی خاص؛ ولی عموماً هدیه‌هایی که مربوط به فصلی خاص نمی‌شود و در هر موقعیت و مناسبتی می‌توان آن را هدیه داد جذاب تر و پرطرفدار تر است.

ست قمقمه کتابی با شطرنج مدل  SN-FLNB-2003-8برای شما علاقه مندان در نظر گرفته شده است، یک پکیج زیبا و هدیه‌ای نفیس و کاربردی است که هرکسی را شیفته خود می‌کند. یک جعبه زیبای چوبی که پشت آن، صفحه شطرنج است. درون جعبه در یک سمت مهره‌های سیاه و سفید شطرنج قرار دارد و در طرف دیگر آن، یک قیف، یک قمقمه جیبی با حجم ۸oz معادل ۲۲۵ سی سی و چهار شات استیل قرار دارد که همه از برند NBCO هستند.

این پکیج طوری در نظر گرفته شده است که هم می‌توان از آن به عنوان دکور استفاده کرد و جزئی از اکسسوری های تزئینی و دکوری منزل شما باشد و از طرف دیگر هدیه‌ای خاص، شیک و فوق العاده است که می توانید آن را به عزیزانتان هدیه دهید. اگر قصد شما از تهیه این پکیج هدیه دادن آن به عزیزانتان است، میتوانید در هنگام سفارش محصول در قسمت پیام به جعبه کادو، بنویسید که کادوپیچی شود. تا ما نیز محصول را به صورت رایگان برای شما عزیزان کادوپیچی کرده و ارسال کنیم.

اگر مشتری فروشگاه جعبه کادو باشید، می دانید که به علت قیمت مناسب و کیفیت محصولات ما، موجودی محصولات در انبار سریع تمام می شود. پس تا دیر نشده و این محصول در انبارهای فروشگاه جعبه کادو ناموجود نشده، آن را به سبد خرید خود اضافه کنید تا ما نیز در اولین فرصت ممکن، و با مطمئن ترین روش موجود، محصول را به دست شما عزیزان برسانیم.

لطفاً در صورت تمایل از مدل های دیگر ما که در زیر برای شما لیست کردیم نیز دیدن کنید تا بهترین انتخاب و خرید را داشته باشید :

ست فلاسک شطرنجي ان بي کو مدل SN-FLNB-2003-1

ست هیپ فلاسک با شطرنج مدل SN-FLNB-2003-4

ست قمقمه کتابی با شطرنج مدل SN-FLNB-2003-8

 

 

 


کلمات کلیدی:

تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets